Poszukuje pewnego filmiku na YT...

Data: 2010-03-15 06:00:00
Autor: qw85qw
Poszukuje pewnego filmiku na YT...
Witam,

Kiedys bardzo dawno temu ktos z uzytkownikow grupy zarzucil na ta
grupe filmik z YT jak pewien koles chyba jedzie autem Bmw, ma
wstawiony za soba miedzy fotelami kamere, i nagrywa jak w iles tam
godzin pokonuje jakas trase :) Dosc sprawnie mu to idzie, zdania na
tej grupie byly podzielone, jedni ze debil a inni ze bardzo szybko ale
bezpiecznie ;)))

Ktos moze kojarzy o co mi chodzi ? Prosilbym bardzo o linka... :)

Akcja dzieje sie na bank za granica.

Data: 2010-03-15 14:01:30
Autor: Grejon
qw85qw pisze:
[...]

http://www.youtube.com/watch?v=dtiz8X1uJAA&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=vw5ytCVCGqw&feature=related

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi
PMS+PJS*+pM-W+P+:+X++L+B+M+Z++TW-CB++ASB+

Data: 2010-03-15 06:28:59
Autor: qw85qw
Poszukuje pewnego filmiku na YT...
Data: 2010-03-16 00:25:49
Autor: Olek
On 2010-03-15 14:28, qw85qw wrote:

!!! Dokladnie o to mi chodzilo ;D Dziekuje bardzo slicznie :)))

tak swoją drogą długo tak nie pojeździ :)

Poszukuje pewnego filmiku na YT...