Poszukuje pilnie pracownika do obsługi e-mail

Data: 2009-11-29 08:21:53
Autor: emma59@o2.pl
Poszukuje pilnie pracownika do obsługi e-mail
Zatrudnie osoby w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu do pracy w domu
(komputerowy marketing Internetowy). Jeśli posiadasz komputer i
doświadczenie w środowisku Internetowym, pomożemy Tobie zarobić. W
celu uzyskania pełnych szczegółów skontaktuj się z: emma59@o2.pl

Data: 2009-11-29 16:34:23
Autor: Olgierd
Dnia Sun, 29 Nov 2009 08:21:53 -0800, emma59@o2.pl napisał(a):

Zatrudnie osoby w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu do pracy w domu
(komputerowy marketing Internetowy). Jeśli posiadasz komputer i
doświadczenie w środowisku Internetowym,

Czyli spamerskie ogłoszenie od spamera dla spamera.

--
:) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-11-29 17:47:11
Autor: MarekZ
Poszukuje pilnie pracownika do obsługi e-mail
Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:pan.2009.11.29.16.34.23@legeartis.org.pl...

emma59@o2.pl
mailto:emma59@o2.pl

Czyli spamerskie ogłoszenie od spamera dla spamera.

Że też nie ma rady na takich idiotów. Zgłosiłem spam do o2 i wysyłam na adres z postu 500 MB w porcjach po 3 MB, ale cóż to da... :>

Data: 2009-11-29 17:56:13
Autor: Valdi
Poszukuje pilnie pracownika do obsługi e-mail
"MarekZ" news:heu85r$k37$1srv.cyf-kr.edu.pl

> Czyli spamerskie ogłoszenie od spamera dla spamera.

Że też nie ma rady na takich idiotów. Zgłosiłem spam do o2 i wysyłam na
adres z postu 500 MB w porcjach po 3 MB, ale cóż to da... :>

Czy ja dobrze zrozumiałem, że zapchałeś mu skrzyneczkę? ;) Może ja też się
tak pobawię ;)

Data: 2009-11-29 18:01:23
Autor: MarekZ
Użytkownik "Valdi" <Valdi@valdi.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:heu7n3$num$1@news.interia.pl...

[...]

Skrzynki na o2 mają po 10 GB, więc by trzeba aż 20 osób po pół gigabajta żeby zapchać... Ważniejsze aby to puszczać w małych porcjach. Wtedy kretyn będzie miał setki maili.

Ciekawi mnie też drugi aspekt spraw tego rodzaju. Jakim trzeba być ciołkiem aby na takie oferty odpowiadać? Na jakiej zasadzie nie umiera to śmiercią naturalną?

Data: 2009-11-29 17:17:07
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-11-29, MarekZ <brak@adresu.w.pl> wrote:

[...]

Skrzynki na o2 mają po 10 GB, więc by trzeba aż 20 osób po pół gigabajta żeby zapchać... Ważniejsze aby to puszczać w małych porcjach. Wtedy kretyn będzie miał setki maili.

1. To jest mało etyczne by zwalczać spamera spamem
2. A jak on to czyta przez webmaila, to wywali wszystkie 3 kliknięciami.
3. Systemy poczty są całkiem cwane i pewnie i tak wszystko wyląduje w spamie
4. Patrz punkt 1

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-11-29 18:30:40
Autor: MarekZ
Użytkownik "Wojciech Bancer" <proteus@post.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:slrnhh5b6m.kpe.proteus@pl-test.org...

1. To jest mało etyczne by zwalczać spamera spamem

A czym mam go zwalczać? Napalmem? Godnościom osobistom?

Data: 2009-11-29 17:46:28
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-11-29, MarekZ <brak@adresu.w.pl> wrote:

[...]

1. To jest mało etyczne by zwalczać spamera spamem
A czym mam go zwalczać? Napalmem? Godnościom osobistom?

Niczym. Takie pojedyncze przypadki to się po prostu ignoruje,
podobnie jak staruszkę przechodzącą w niedozwolonym miejscu.
A od zwalczania przypadków poważniejszych to jest administrator
serwera i ew. Policja.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-11-29 21:04:39
Autor: jo44
MarekZ pisze:

A czym mam go zwalczać? Napalmem? Godnościom osobistom?

Siłom. :)

Data: 2009-11-29 21:15:36
Autor: MarekZ
Poszukuje pilnie pracownika do obsługi e-mail
Użytkownik "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4b12d3d7$1@news.home.net.pl...

Siłom. :)

Uświęconym shurikenem przywalę następnym razem. I poprawię Zniczem MP! :)

Data: 2009-11-29 19:59:00
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Wojciech Bancer pisze:

[...]

Czyta to kleintem pocztowym ;) Więc efekt pośrednio osiągnięty .... się biedaczysko musiało nawku*wiać na "spamerów" ślących takie duzie pliki ;)

Data: 2009-11-29 18:15:02
Autor: schliesky
MarekZ wrote:
Ciekawi mnie też drugi aspekt spraw tego rodzaju. Jakim trzeba być ciołkiem aby na takie oferty odpowiadać? Na jakiej zasadzie nie umiera to śmiercią naturalną?

Ja np. myślałem, że Amway już dawno w Polsce wysechł, a podobno nadal działają i werbują nowych ludzi. Głupota ludzka jest nieograniczona.

Zastanawiam się tylko, dlaczego skoro, zabroniono(słusznie) sprzedaży argentyńskiej, która w swojej idei niby jest w porządku(tylko te wypaczenia :-), to czemu nie można zrobić tego z amwayem? Jakiś lobbing, czy coś?

--
Pozdrawiam, *Schliesky*
email: schliesky at gmail

Data: 2009-11-29 23:04:42
Autor: scream
Dnia Sun, 29 Nov 2009 18:15:02 +0100, schliesky napisał(a):

Ja np. myślałem, że Amway już dawno w Polsce wysechł, a podobno nadal działają i werbują nowych ludzi. Głupota ludzka jest nieograniczona.

Działa i ma się dobrze :) Mają całkiem ładną siedzibę w W-wie przy
Puławskiej. Pozatym co by nie mówić o Amwayu, ale ich produkty są dobrej
jakości i wiele osób je sobie chwali.

Zastanawiam się tylko, dlaczego skoro, zabroniono(słusznie) sprzedaży argentyńskiej, która w swojej idei niby jest w porządku(tylko te wypaczenia :-), to czemu nie można zrobić tego z amwayem? Jakiś lobbing, czy coś?

Przecież to zwykły marketing sieciowy. Nic nielegalnego. W Polsce działa
kilka tysięcy firm działających na podobnej zasadzie.

--
best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Data: 2009-11-29 18:26:37
Autor: Valdi
Poszukuje pilnie pracownika do obsługi e-mail
"MarekZ" news:heu90f$kig$1srv.cyf-kr.edu.pl

Ciekawi mnie też drugi aspekt spraw tego rodzaju. Jakim trzeba być
ciołkiem
aby na takie oferty odpowiadać? Na jakiej zasadzie nie umiera to śmiercią
naturalną?

Głupota ludzka nie zna granic. A biorąc pod uwagę, że polskie społeczeństwo
(i nie tylko) z roku na rok jest coraz głupsze to i chętnych nie powinno
brakować.

Data: 2009-11-29 19:41:41
Autor: witrak()
On 2009-11-29 18:26, Valdi wrote:
Głupota ludzka nie zna granic.

To jest znane od daaawna.

A biorąc pod uwagę, że polskie społeczeństwo
(i nie tylko) z roku na rok jest coraz głupsze to i chętnych nie powinno
brakować.

Valdi, co Ty dzisiaj taki pesymistycznie nastawiony jesteś ? :-)

Moim zdaniem średni poziom głupoty się jednak zmniejsza, tylko powoli. A że rozrzut rośnie, to i te skrajne, pokazywane w telewizorni, opisywane w prasie, radiu i internecie przypadki robią się coraz jaskrawsze :)
A co poniektórzy dziennikarze (ze skrajnego - w tę samą stronę - percentyla) jeszcze kontrast podkręcają ;-)

witrak()

Data: 2009-11-29 22:01:30
Autor: Valdi
Poszukuje pilnie pracownika do obsługi e-mail
"witrak()" news:heuft8$47s$1nemesis.news.neostrada.pl

Valdi, co Ty dzisiaj taki pesymistycznie nastawiony jesteś ? :-)

Zawsze tak mam jak zjadę do rodzinki :) Można by rzecz - "wyjedź tam skąd
przyjechałeś", no ba tylko co z tego, że jak jestem tam to brakuje mi
klimatów, ludzi z rodzinnych stron i tego polskiego syfu stanowiącego
swoistego rodzaju przeciwwagę dla niemieckiego "Ordnung mus sein":)

Moim zdaniem średni poziom głupoty się jednak zmniejsza, tylko
powoli.

Może masz to szczęście, że obracasz się w środowiskach (szeroko rozumianych)
gdzie głupota jest rzeczą która ma tendencje malejącą. Ja gdzie nie spojrzę,
przynajmniej na to młode pokolenie to nie wiem czy mam się śmiać czy płakać.

Data: 2009-11-29 20:34:09
Autor: Konrad N.S.
Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomości news:heu90f$kig$1srv.cyf-kr.edu.pl...

 Ważniejsze aby to puszczać w małych porcjach. Wtedy kretyn będzie miał setki maili.

napisz jeszcze jak to zrobić tutaj, to i ja się dołoże, a i pewnie inni pomogą zapchać tę skrzynkę.

tylko jak wysłać setki emaili nie męcząc siebie samego tym wysyłaniem?

Data: 2009-11-29 20:40:07
Autor: MarekZ
Użytkownik "Konrad N.S." <najswiezy@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:heuiau$kt0$1@opal.icpnet.pl...

napisz jeszcze jak to zrobić tutaj, to i ja się dołoże, a i pewnie inni pomogą zapchać tę skrzynkę.
tylko jak wysłać setki emaili nie męcząc siebie samego tym wysyłaniem?

Kojer i WM piszą, że to nie działa, więc nie będę opisywał. W każdym razie wiadomo, że nie ręcznie, no i warto mieć jakieś konkretne pasmo do dyspozycji a nie jakieś 2 czy 4 Mbity.

Data: 2009-11-29 23:05:12
Autor: scream
Dnia Sun, 29 Nov 2009 18:01:23 +0100, MarekZ napisał(a):

Skrzynki na o2 mają po 10 GB, więc by trzeba aż 20 osób po pół gigabajta żeby zapchać... Ważniejsze aby to puszczać w małych porcjach. Wtedy kretyn będzie miał setki maili.

I ów kretyn zaloguje się na webmaila i usunie wasze maile w ciągu paru
sekund :)

--
best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Data: 2009-11-29 19:17:47
Autor: Robert Kois
Dnia Sun, 29 Nov 2009 17:47:11 +0100, MarekZ napisał(a):

Że też nie ma rady na takich idiotów. Zgłosiłem spam do o2 i wysyłam na adres z postu 500 MB w porcjach po 3 MB, ale cóż to da... :>

Wybacz ale jesteś idiotą. Zapychasz co najwyżej serwer o2. Spamerzy mają to
i tak w dupie. Co zrobisz jak ktoś ci zaspamuje skrzynkę bo jakiś automat
spamerski podstawi twój adres do From:?

--
Kojer

Data: 2009-11-29 19:28:05
Autor: MarekZ
Użytkownik "Robert Kois" <kojer@hell.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m6lp0y1ab8wx.dlg@kojer.kojer...
[...]

Co do twojego komentarza, niewykluczone, iż nie doceniasz współczesnych przepustowości. Takie 500 MB czy nawet 50 GB dla zespołu serwerów jest w zasadzie niezauważalne, natomiast może być kłopotliwe dla adresata.

Natomiast co do twojego pytania: jeśli jakiś automat podstawi mój adres do pola from, nauczę się jak się przed tym bronić. Mam nadzieję, że pomogłem.

Data: 2009-11-29 19:44:18
Autor: Robert Kois
Dnia Sun, 29 Nov 2009 19:28:05 +0100, MarekZ napisał(a):

Co do twojego komentarza, niewykluczone, iż nie doceniasz współczesnych przepustowości. Takie 500 MB czy nawet 50 GB dla zespołu serwerów jest w zasadzie niezauważalne, natomiast może być kłopotliwe dla adresata.

Dla adresata jeszcze mniej. I wiesz, że to co robisz może być potraktowane
jako wykroczenie/przestępstwo w niektórych krajach (nie wiem jak aktualnie
u nas).

Natomiast co do twojego pytania: jeśli jakiś automat podstawi mój adres do pola from, nauczę się jak się przed tym bronić. Mam nadzieję, że pomogłem.

I teraz mi pokaż, gdzie sens w zapychaniu jakiejkolwiek skrzynki skoro nie
masz pewności, ze adres nie jest podstawiony?

--
Kojer

Data: 2009-11-29 19:58:18
Autor: MarekZ
Użytkownik "Robert Kois" <kojer@hell.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:18osxdwvr468g.dlg@kojer.kojer...

Dla adresata jeszcze mniej. I wiesz, że to co robisz może być potraktowane
jako wykroczenie/przestępstwo w niektórych krajach (nie wiem jak aktualnie
u nas).

No cóż... nie ukrywam, że niespecjalnie się przejmuję, iż ktoś potraktuje to jako przestępstwo, jakoś tam się z tym pogodzę i ewentualnie dorzucę jeszcze z gigabajta... ;-)

I teraz mi pokaż, gdzie sens w zapychaniu jakiejkolwiek skrzynki skoro nie
masz pewności, ze adres nie jest podstawiony?

Nadawca we Wrocławiu, tekst sprawiający wrażenie redagowanego ręcznie a nie jakimś automatem (częściowo są obecne polskie znaki a częściowo nie). Uznałem to za wystarczające poszlaki, iż to naprawdę jakiś realny ciołek. Bardzo rzadko cokolwiek jest pewne na 100%. Naturalnie zawsze do wyboru jest alternatywa polegająca na olewaniu wszystkiego i nic-nie-robieniu. Wtedy być może jest mniejsze ryzyko zostania idiotą. :D

Data: 2009-11-29 20:12:50
Autor: Robert Kois
Dnia Sun, 29 Nov 2009 19:58:18 +0100, MarekZ napisał(a):

I teraz mi pokaż, gdzie sens w zapychaniu jakiejkolwiek skrzynki skoro nie
masz pewności, ze adres nie jest podstawiony?
Nadawca we Wrocławiu,

Nie ma pewności, może przechodzić przez jakis botnet zombi.

[...]

Oczywiście możesz też zacząć prewencyjnie mordować wszystkich pijących
alkohol. Mogą kogoś kiedyś po pijanemu samochodem zabić.

Jeszcze raz. Aktualne oprogramowanie odsiewa takie coś co wysyłasz bez
najmniejszego problemu. Sensu w tym co robisz nie ma. Tak samo jak
odpowiadanie na grupie na spam z umieszczeniem kilkadziesiąt razy adresu z
From: w treści. Bo spamerzy mają to w dupie i potrafią się bronić przed
spamem a tylko zaśmieca się grupę.

--
Kojer

Data: 2009-11-29 20:15:28
Autor: MarekZ
Użytkownik "Robert Kois" <kojer@hell.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m67vgr35nmx3$.dlg@kojer.kojer...

Jeszcze raz. Aktualne oprogramowanie odsiewa takie coś co wysyłasz bez
najmniejszego problemu. Sensu w tym co robisz nie ma. Tak samo jak

OK, po prostu tego nie wiedziałem.

Data: 2009-11-29 22:03:26
Autor: Valdi
Poszukuje pilnie pracownika do obsługi e-mail
"MarekZ" news:heufrm$oqk$1srv.cyf-kr.edu.pl

> [...]

No cóż... nie ukrywam, że niespecjalnie się przejmuję, iż ktoś potraktuje
jako przestępstwo, jakoś tam się z tym pogodzę i ewentualnie dorzucę

Marku, widzę że masz swoiste poczucie misji w walce ze spamem :)

> [...]

być
może jest mniejsze ryzyko zostania idiotą. :D

Jak to? Prędzej czy później człowiek i tak dostanie korby od tego nic nie
robienia :)

Data: 2009-11-29 20:00:40
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Robert Kois pisze:

I teraz mi pokaż, gdzie sens w zapychaniu jakiejkolwiek skrzynki skoro nie
masz pewności, ze adres nie jest podstawiony?

Ja się upewniłem i zrobiłem wesołkowi jesień średniowiecza z jego łącza ;)

TO ISP i może się wkur*i na swojego klienta, że takie maile "pozyskuje" :)

Data: 2009-11-29 20:13:58
Autor: Robert Kois
Dnia Sun, 29 Nov 2009 20:00:40 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

TO ISP i może się wkur*i na swojego klienta, że takie maile "pozyskuje" :)

ISP wkurwi się na Ciebie. Dla nich klient nic nie zrobił.

--
Kojer

Data: 2009-11-29 20:17:19
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Robert Kois pisze:
Dnia Sun, 29 Nov 2009 20:00:40 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

TO ISP i może się wkur*i na swojego klienta, że takie maile "pozyskuje" :)

ISP wkurwi się na Ciebie. Dla nich klient nic nie zrobił.

ale ja wysyłam odpowiedź na maila ;) W BMP :)

Data: 2009-11-29 20:28:06
Autor: Robert Kois
Dnia Sun, 29 Nov 2009 20:17:19 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

ale ja wysyłam odpowiedź na maila ;) W BMP :)

A spamer po ściągnięciu jednego takiego maila ustawi sobie "nie ściągaj
maili większych niż 30kb, skasuj je". I tyle z twojego zapychania łącza
ISPowi.

--
Kojer

Data: 2009-11-29 19:37:09
Autor: george

"MarekZ" <brak@adresu.w.pl> wrote in message news:heu85r$k37$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

nic, tylko tepsa bedzie pchala durne bajty...
gostek przez www wywali caly ten twój "pomysł" dwoma klikami....

george

Data: 2009-11-29 19:42:00
Autor: MarekZ
Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:heufl4$42c$1@nemesis.news.neostrada.pl...

nic, tylko tepsa bedzie pchala durne bajty...
gostek przez www wywali caly ten twój "pomysł" dwoma klikami....

Tzn. jak on to zrobi? Po czym odróżni co wywalać a co nie? Użyłem programu, który dla każdej porcji daje inny adres nadawcy oraz inny tytuł wiadomości. Na jakiej zasadzie działa to wywalanie dwoma klikami? No chyba że mówimy o opcji typu "skasuj wszystko", to wiadomo.

Data: 2009-11-29 18:49:47
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-11-29, MarekZ <brak@adresu.w.pl> wrote:

[...]

[...]

Takie właśnie wiadomości są z automatu szeregowane do spamu.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-11-29 20:45:10
Autor: Rafał
Poszukuje pilnie pracownika do obsługi e -mail
MarekZ pisze:
Tzn. jak on to zrobi? Po czym odróżni co wywalać a co nie? Użyłem programu, który dla każdej porcji daje inny adres nadawcy [ciach]

I jeszcze jako serwera smtp używając swojego komputera? O2 powinno w ogóle nie odebrać, wysiłek daremny.

--
Raf

Data: 2009-11-29 17:46:54
Autor: Valdi
Poszukuje pilnie pracownika do obsługi e-mail
<emma59@o2.pl>

[ciach]

PLONK dla spamerskiej dziczy!

Poszukuje pilnie pracownika do obsługi e-mail