Poszukuję popychacza 86,85mm do piasty NEXUS

Data: 2011-10-12 07:16:09
Autor: Daniel test
Poszukuję popychacza 86,85mm do piasty NEXUS
Witam,

poszukuję pilnie popychacza o dł. 86,85mm do piasty NEXUS (w rowerze
został zamontowany zbyt krótki)

Po długim molestowaniu sklepu rowerowego w Warszawie dowiedziałem się
że u polskiego dystrybutora Shimano nie ma szans.

Pozdrawiam

Daniel W.

Data: 2011-10-12 18:13:54
Autor: Saurus
Poszukuję popychacza 86,85mm do piasty NEXUS
Rozumiem że chodzi o 3 biegową? Dorób sobie z pręta 3mm, ja kiedyś tak musiałem zrobić, jak nie masz suwmiarki to zrób taki żeby przy zwykłej miarce miał "trochę mniej niż 87 mm" - na pewno będzie działać. Ja zrobiłem z pręta od błotnika :) Brzeszczot i pilnik w dłoń i do roboty.

Poszukuję popychacza 86,85mm do piasty NEXUS