Poszukuję prawnika...

Data: 2011-03-25 23:59:25
Autor: Feromon
Poszukuję prawnika...

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console20> napisał w wiadomości news:imj371$ja8$1inews.gazeta.pl...

Więc jak? -- ma ktoś prawnika?

Mam. Służę numerem telefonu. Bierze 200 zł za każdą rozpoczętą godzinę pracy.

Pozdrawiam
Feromon

Data: 2011-03-25 18:33:35
Autor: witek
Poszukuję prawnika...
On 3/25/2011 5:59 PM, Feromon wrote:

Mam. Służę numerem telefonu. Bierze 200 zł za każdą rozpoczętą godzinę
pracy.

a dobry?
i w czym sie specjalizuje?
i gdzie?

Data: 2011-03-27 17:01:51
Autor: Feromon
Poszukuję prawnika...

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:imj8r3$9ub$11inews.gazeta.pl...
[...]

No nie, w moim poście wyraźnie umieściłem ironię.
Prawnik do pozwu o 2 zł wynajęty za minimum 200.
Wydawało mi się że dowcipnie napisałem, a tu widzę na poważnie...

Feromon

Data: 2011-03-27 22:01:15
Autor: Rafał
Poszukuję prawnika...
W dniu 2011-03-27 17:01, Feromon pisze:
Prawnik do pozwu o 2 zł wynajęty za minimum 200.
Wydawało mi się że dowcipnie napisałem, a tu widzę na poważnie...

Bo wiesz, naczelna rada chce wiedzieć który to tak tanio bierze i przykładnie ukarać

--
Raf

Data: 2011-03-27 19:27:18
Autor: witek
Poszukuję prawnika...
On 3/27/2011 3:01 PM, Rafał wrote:
Bo wiesz, naczelna rada chce wiedzieć który to tak tanio bierze i
przykładnie ukarać

naczelna rada chciała wiedzieć który taki dobry i tak tanio bierze, bo zaraz bym go zatrudnił, a nie ukarał.

Poszukuję prawnika...