Poszukuję roweru - chyba nietypowego :-)

Data: 2009-04-24 14:32:37
Autor: eslo
Poszukuję roweru - chyba nietypowego :-)
Użytkownik "Biggie" <bbb@b.pl> napisał w wiadomości news:gsqg11$sam$1news.supermedia.pl...
Witam,
Poszukuję (jak dotąd nieskutecznie) roweru dla 9 letniej dziewczynki, która dokładnie wie czego od niego oczekuje....

większość producentów ma takie "łabędzie", z tym że raczej z dynamem i oświetleniem z czego możesz zawsze zrezygnować problem będzie tylko z wielkością ramy, standardem raczeje jest 17 i 19 i więcej.

http://eurobike.pl/index.php/eurobike/nexus
http://unibike.pl/nexus3c.html
http://www.kross.pl/579-g521-k2153-manfield_park_pro.html

pozdr
eslo

Data: 2009-04-24 21:31:57
Autor: Ryszard Mikke
eslo <eslo@op.pl> napisał(a):
> [...]

większość producentów ma takie "łabędzie", z tym że raczej z dynamem i oświetleniem z czego możesz zawsze zrezygnować problem będzie tylko z wielkością ramy, standardem raczeje jest 17 i 19 i więcej.

"Standardem" jest unisize - 18". Też rok temu kombinowałem
z damką 26" dla córki (niby duża jest i syn w tym wieku
już na 26" jeździł - wiek komunijny). Okazało się, że damki
26" są one-size-fits-all 18" i kropka.

Co więcej, znalazłem w Decathlonie damkę 24" i była za długa
(już ktoś tu na to zwracał uwagę - mogę potwierdzić).
Skończyło się na komunijnym fullu, a jak podrośnie,
dostanie damkę... jeśli jeszcze będzie chciała.

rmikke

Data: 2009-04-25 07:52:18
Autor: eslo
Użytkownik "Ryszard Mikke" <rmikke@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości

"Standardem" jest unisize - 18". Też rok temu kombinowałem
 z damką 26" dla córki (niby duża jest i syn w tym wieku
już na 26" jeździł - wiek komunijny). Okazało się, że damki 26" są one-size-fits-all 18" i kropka.

No niestety fakt są to rowery bardziej dla osób dorosłych,  warto by sie rozejrzeć jak wygląda rozmiarówka u zachodnich producentów może tam być coś mniejszego niż 17/19, polscy produkują raczej bezpiecznie aby nie zalegało.

 Co więcej, znalazłem w Decathlonie damkę 24" i była za długa
 (już ktoś tu na to zwracał uwagę - mogę potwierdzić).
 Skończyło się na komunijnym fullu, a jak podrośnie,
 dostanie damkę... jeśli jeszcze będzie chciała.

Jeśli chodzi o 24" to Kellys ma całkiem przyjemną propozycję takiego "łabądka" z tym że jest tam tylko trzybiegowa piasta, no i cena nie jest niska jak na dziecięcy rower ale prezentuję się ciekawie no i momentami jest różowy, a to bywa czynnikiem decydującym o zakupie ;).

http://www.kellys-bicycles.com/index.php?module=catalog&cPath=1_225_230&pID=17988

pozdr
eslo

Poszukuję roweru - chyba nietypowego :-)