Poszukuję skrzyni automatycznej do Astry 1.6 16V 1997r

Data: 2009-10-27 13:17:14
Autor: p0li
Poszukuję skrzyni automatycznej do Astry 1.6 16V 1997r
O->Dnia 2009-10-27 11:32:43 niejaki sebakrk napisał:
Witam
Mam pytanko do grupowiczów, czy ktoś sie nie orientuję gdzie takiej szukać w Krakowie i okolicach ?
Na allegro znalazłem 2 szt ale mam mieszane uczucia i szukam dalej
pozdrawiam sebakrk

jeśli ma być to auto dla ciebie do jazdy - napraw - wyjdzie taniej

jeśli na sprzedaż - kup na allegro

--
P0zdrawiam p0li     p0li(at)poczta.onet.pl
gg # 175936; icq# 16655815 skype: p0li_ten_jedyny

Data: 2009-10-27 13:53:30
Autor: Kuba \(aka cita\)
Poszukuję skrzyni automatycznej do Astry 1.6 16V 199 7r
p0li wydusił z siebie te słowy:

jeśli ma być to auto dla ciebie do jazdy - napraw - wyjdzie taniej

nie sądze, zeby Astra 1,6 byla wyjątkiem, a jesli  nie jest ... to bardzo sie mylisz.

jeśli na sprzedaż - kup na allegro

nawet jesli dla siebie to za wiele innych opcji nie ma, a zawsze mailowo mozna uzgodnić forme ew. zwrotu
(mailowo, zeby miec coś na pismie)

--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

Kupie R1100RT/K1200RS lub czegoś podobnego 10-12tys

Data: 2009-10-27 14:10:28
Autor: sebakrk
Kuba (aka cita) pisze:
[...]

Powiem tak: gdyby to auto miało w dobrym stanie blachę albo silnik to ja bym sobie tą skrzynie naprawił nawet za te 3000 ale silnik w nie najlepszej kondycji mówiąc delikatnie blacha też jedna wielka ruda
Więc naprawa mija się z celem tak naprawdę

Cena skrzyni też nie jest problemem bo to koszt między 500 a 800
problem jest w demontażu i montażu bo panowie chcą 700 za usługę.

Ja sam sobie tego nie zrobię a auto jest mi potrzebne do normalnego funkcjonowania bo jestem osobą niepełnosprawną

Planuję nawet coś kupić ale na to potrzeba sporo czasu więc trzeba coś mieć na przeczekanie :)
pozdrawiam seba

Data: 2009-10-27 15:23:28
Autor: Kuba \(aka cita\)
Poszukuję skrzyni automatycznej do Astry 1.6 16V 199 7r
sebakrk wydusił z siebie te słowy:

Cena skrzyni też nie jest problemem bo to koszt między 500 a 800
problem jest w demontażu i montażu bo panowie chcą 700 za usługę.

pewnie ze stolycy jestes :D

W poznaniu i większości Polski poza DC koszt wymiany automatycznej skrzyni (na przykladzie Opla Omegi) to 200-250 zł

Data: 2009-10-27 13:57:46
Autor: krzysiek82
p0li pisze:
jeśli ma być to auto dla ciebie do jazdy - napraw - wyjdzie taniej

jeśli na sprzedaż - kup na allegro

co za podejście? dla siebie lepiej dla kogoś na odwal się i żeby ktoś wdepnął na minę?

Podejście poniżej wszelkiej krytyki, a potem pisze jeden z drugim, posta   i się żali że kupił auto z wadą i co ma teraz zrobić. Odpowiedz jest prosta traktować innych jak siebie.

--
krzysiek82

Data: 2009-10-27 14:07:42
Autor: Kuba \(aka cita\)
Poszukuję skrzyni automatycznej do Astry 1.6 16V 199 7r
krzysiek82 wydusił z siebie te słowy:

p0li pisze:
[...]

mało tego .. na pms ten sam ktoś będzie psioczył na 'handlarzyny' i wszystkich innych sprzedających.

Data: 2009-10-27 14:15:56
Autor: krzysiek82
Kuba (aka cita) pisze:
mało tego .. na pms ten sam ktoś będzie psioczył na 'handlarzyny' i wszystkich innych sprzedających.

I się kółko zamyka,jeden oszukuje potem jest sam oszukany. A przecież tak niewiele brakuje żeby było lepiej. Nie wiem może ja jestem jakiś dziwny ale jeśli planuje sprzedaż auta w przeciągu np 5-6mc a sprzęgło wymaga wymiany to wymieniam i zakładam najlepsze jakie się da. Mimo iż wiem, że nawet najtańsze wytrzyma tyle, że do sprzedaży wystarczy.

--
krzysiek82

Data: 2009-10-27 14:27:06
Autor: p0li
O->Dnia 2009-10-27 13:57:46 niejaki krzysiek82 napisał:
co za podejście? dla siebie lepiej dla kogoś na odwal się i żeby ktoś wdepnął na minę?

nie jeśli auto kosztuje 6tys a naprawa skrzyni 6-7 tys i chcesz sprzedać auto
to rozumiem że wyskakujesz momentalnie z kasy, naprawiasz i sprzedajesz?

jeśli chcesz je dalej eksploatować - to rozumiem - ale jeśli chcesz
sprzedać - sprzedajesz auto z zepsutą skrzynią - albo kupujesz używaną (w
domyśle - bez gwarancji)

i tyle

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2009-10-27 14:49:45
Autor: Robson
Poszukuję skrzyni automatycznej do Astry 1.6 16V 1997r

co za podejście? dla siebie lepiej dla kogoś na odwal się i żeby ktoś wdepnął na minę?

Kurcze, masz u mnie plusa za podejscie :D.
Wk***ja mnie np. blacharze, jak sie mnie pytaja: chce pan ten blotnik zrobic dla siebie czy na sprzedaz? rezygnuje wtedy z takiego "fachowca".

Data: 2009-10-27 14:53:04
Autor: Nex@pl
Robson pisze:

[...]

Spróbuj sprzedać auto zpewnym przebiegiem i historią. Jak trafisz na fana tego konkretnego modelu to sprzedasz, inaczej nei ma szans, pomimo masakrycznie niskiej ceny.

Data: 2009-10-27 15:58:21
Autor: krzysiek82
Nex@pl pisze:
Spróbuj sprzedać auto zpewnym przebiegiem i historią. Jak trafisz na fana tego konkretnego modelu to sprzedasz, inaczej nei ma szans, pomimo masakrycznie niskiej ceny.

Każde moje auto do tej pory sprzedawałem można powiedzieć migiem.
Nigdy nie miałem z tym problemu, ba nawet jadąc na giełdę byłem zaczepiany i pytali mnie czy nie chce sprzedać. I żeby nie było nie zawsze handlarze. Opis zawsze był wyczerpujący, w autach co do których przebiegu nie jestem pewien pisałem po prostu nie jest mi znany. Prawdziwa szczerość a nie obłuda czyni cuda. Co najważniejsze sprzedawałem auta zgodne z opisem. Czyli jeżeli na błotniku była ryska 1,5cm to było to opisane.

--
krzysiek82

Data: 2009-10-27 19:28:32
Autor: Nex@pl
krzysiek82 pisze:
Nex@pl pisze:
[...]

Skoro samochód z powodu tego, że ma znaczny przebieg ma tez obniżoną cenę od średniej o jakieś 5k, poza tym jest ok, to i tak słyszę modły, a co on tak dużo przejechał?!

Data: 2009-10-28 11:03:09
Autor: krzysiek82
Poszukuję skrzyni automatycznej do Astry 1.6 16V 1997r

Data: 2009-10-27 15:55:56
Autor: krzysiek82
Robson pisze:
  > Kurcze, masz u mnie plusa za podejscie :D.
Wk***ja mnie np. blacharze, jak sie mnie pytaja: chce pan ten blotnik zrobic dla siebie czy na sprzedaz? rezygnuje wtedy z takiego "fachowca".

tak samo w sklepach,kupowałem przegub zewnętrzny i to samo pytanie. Po prostu nie potrafię tego zrozumieć ;D

--
krzysiek82

Data: 2009-10-27 18:37:30
Autor: moje_przedmioty

[...]