Poszukuję stopek dla małego pasażera bagażnika

Data: 2011-07-28 11:39:00
Autor: petermas
Poszukuję stopek dla małego pasażera bagażnika
Witam,

może ktoś z grupowiczów orientuje się gdzie można kupić podnóżki mocowane do tylnego widelca ewentualnie do śruby skręcającej piastę pozwalające na podtrzymywanie nóg przez małego pasażera jadącego na bagażniku? Najlepiej jakby były rozkładane - analogicznie jak w motorze czy skuterze. Przeszukałem alledrogo i google ale nic nie znalazłem. Pewnie dałoby się pokombinować z pegi z bmx'a ale wolałbym bardziej fukcjonalne (składane).

Poszukuję stopek dla małego pasażera bagażnika