Poszukujê tytu³u filmu...

Data: 2012-03-19 21:12:33
Autor: tomek
Poszukujê tytu³u filmu...
Witam, może ktoś pomoże mi przypomnieć sobie tytuł filmu który oglądałem kilkanaście lat temu;) Fabuła mniej więcej taka: pasterz (chyba) nocuje z nastoletnim synem w górach, w szałasie, chłopiec śpi na zewnątrz a mężczyzna w środku, w nocy nad miejscem noclegu przelatuje wojskowy samolot który gubi ładunek w postaci jakiejś toksycznej substancji, chłopiec umiera a mężczyzna zaczyna chorować,w zemście wyszukuje winnych, wykańcza kilku a sam w końcu umiera w spektakularny sposób. Tyle odgrzebałem z pamięci i mimo poszukiwań nie mogę skojarzyć tytułu, proszę o pomoc bo nie daje mi to spokoju;) Pozdrawiam.

Data: 2012-03-20 02:16:21
Autor: Grzegorz Staniak
Poszukuję tytułu filmu...
On 19.03.2012, tomek <cegla63@gmail.com> wroted:

[...]

Film amerykański? Ojciec w typie farmera? Jest scena jego drogi, na piechotę, w nocy, ze szpitala w którym umiera/umarł jego syn, kiedy dojrzewa w nim chęć zemsty?

GS
--
Grzegorz Staniak   <gstaniak _at_ gmail [dot] com>

Data: 2012-03-20 07:11:29
Autor: Rais
Poszukuję tytułu filmu...
W dniu 2012-03-20 03:16, Grzegorz Staniak pisze:
[...]

Napisz lepiej co to za film bo mnie też to zaczęło męczyć.
:)
Był kilka razy w TV, a tytuł mam na końcu języka...

Data: 2012-03-20 06:20:38
Autor: Grzegorz Staniak
Poszukuję tytułu filmu...
On 20.03.2012, Rais <R@is> wroted:

[...]

Sam nie byłem pewien, ale chyba ten:

http://www.imdb.com/title/tt0069158/

Zdaje się debiut reżyserski George'a C. Scotta, również w roli
głównej.

GS
--
Grzegorz Staniak   <gstaniak _at_ gmail [dot] com>

Data: 2012-03-20 07:44:39
Autor: Rais
Poszukuję tytułu filmu...
W dniu 2012-03-20 07:20, Grzegorz Staniak pisze:
On 20.03.2012, Rais<R@is>  wroted:

[...]

O właśnie...
"Śmiercionośny ładunek"
http://www.filmweb.pl/film/%C5%9Amierciono%C5%9Bny+%C5%82adunek-1972-37557
Pamiętałem, że to film z jakimś bardzo znanym aktorem.

Data: 2012-03-20 11:37:53
Autor: Michal Jankowski
Poszukujê tytu³u filmu...
Grzegorz Staniak <gstaniak@gmail.com> writes:

Zdaje siê debiut re¿yserski George'a C. Scotta, równie¿ w roli
g³ównej.

Speaking of whom, widzia³ kto¶ mo¿e nagranie "B³êdny detektyw / They
Might Be Giants"? Od stu lat poszukujê, oczywi¶cie jak kiedy¶ by³o w
tv to przegapi³em. DVD na Amazonie kosztuje jakie¶ abstrakcyjne
pieni±dze, u¿ywanej kasety przecie¿ nie kupiê...

  MJ

Data: 2012-03-22 15:07:24
Autor: rajan
Poszukujê tytu³u filmu...
U¿ytkownik "Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:kjzehsnmubi.fsfccfs1.fuw.edu.pl...
[...]

Zawsze co¶ ni¿ nic...
http://www.youtube.com/watch?v=Bgpt8i17jjs

Data: 2012-03-20 19:50:33
Autor: tomek
Poszukujê tytu³u filmu...
Dnia Tue, 20 Mar 2012 06:20:38 +0000, Grzegorz Staniak napisał(a):

On 20.03.2012, Rais <R@is> wroted:

[...]

Dzięki serdeczne!!!
O to chodziło:))

Poszukujê tytu³u filmu...