Poszukuję użytkowników Ducato 2012- silnik 2.0 multijet 115KM

Data: 2015-03-24 21:55:00
Autor: Budzik
Poszukuję użytkowników Ducato 2012- silnik 2.0 multijet 115KM
Użytkownik Budzik budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

Cześc
Własnie zacząłem uzytkować Ducato z nowym silnikiem 2.0 115KM w wersji
L1H1 czyli najmniejszej.
Miał byc oszczędny, tymczasem przy *mega* ekonomicznej i spokojnej
jezdzie spalanie to jakies 7,5l.

Ale juz rozpedzenie sie do powiedzmy 120 na autostradzie pokazuje
spalanie na poziomie powyzej 12litrów... Masakra.

Dodatkowo dosc mocno przekłamuje licznik predkosci - 100 na liczniku
to realnie jakies 92km. Pytanie czy w takim razie przekłamuje równiez przejechane kilometry i spalanie pokazywane przez komputer? (czyli
byłoby realnie jeszcze wyzsze?)

Chciałbym skonfrontować te dane.

Na forum z kamperami czytałem ze ludzuiom te auta pala 7,5-9 przy predkosciach 100-120... Kampery... Czyli wiesza buda niz u mnie.
Zastanawiam się, czy to kwestia zimy, czy z moim egzemplarzem jest coś
nie tak...

Był długi wątek to zrobie małe resume:
Autko troche pojezdziło, ostatnie 2 zbiorniki zarówno komputer jak i liczone z kilometrów wyszło spalanie 6,6l wiec albo ja sie przyzwyczaiłem do autka albo ono sie ułożyło :)
Niby jest troche cieplej ale nie az tak, zwłaszcza ze ruszam w trase ok 5 rano.
Predkosci do 110, jazda spokojna ale tez bez przesady. 80% trasa.

W kazdym razie jest ok :)

Poszukuję użytkowników Ducato 2012- silnik 2.0 multijet 115KM