Poszukuje zdjecia widma z Brocken

Data: 2009-05-28 12:19:39
Autor: Michal K.
Poszukuje zdjecia widma z Brocken
Daawno tu nie pisalem, ale potrzeba skusila mnie do chwycenia za pioro, a w zasadzie klawiature. Otoz opracowuje tekst o zjawiskach atmosferycznych do jednego z miesiecznikow o tematyce turystycznej i mam (wlasnorecznie zrobione) zdjecia wszystkich zjawisk oprocz widma z Brocken. Tak wiec zapytuje sie, czy ktos z Was nie mial okazji zrobic takiego zdjecia i nie chcialby sie tym podzielic z szersza grupa odbiorcow. Jesli redakcja zgodzi sie na wydrukowanie tej fotki, to z nazwiskiem jej autora, ktory otrzyma  z tej okazji honorarium (niestety nie sa to duze kwoty). Odpowiadac mozecie w tym watku badz na moj adres mejlowy, sprawa jest dosc pilna, mam  z tydzien czasu :-)

michal+z+wielkopolski+@+interia.pl
(odpisujac usuncie plusy z adresu)

pozdr.
Michal K. --

Data: 2009-05-28 21:24:47
Autor: __Maciek
Thu, 28 May 2009 12:19:39 +0200 "Michal K." <ecometeo@seo.pl> napisał:

[...]

Ja zrobiłem, na tle dol. Ciężkiej, widmo było piękne z okrągłą tęczą
(całe koło praktycznie), szkopuł w tym że przegiąłem z ekspozycją i
zdjęcie jest trochę przepalone, choć nie do gołej kliszy i może da się
coś po zeskanowaniu wyciągnąć. Jeżeli jesteś zainteresowany to mogę
wygrzebać ten slajd. Ale z pewnością grupowicze mają dziesiątki zdjęć
lepszych niż moje.

--
I really hate this damn machine,
I wish that they would sell it.

Data: 2009-05-28 23:06:08
Autor: Michal K.
[...]
Z tymi dziesiatkami to moze przesada, ale pare dobrych jest - i tak potrzebuje tylko jedno, wiec juz szukac nie musisz. Tym bardziej, ze przy skanowaniu z kliszy mgla wychodzi dosc kiepsko, tzn. wieksze ziarno (szumy) niz zazwyczaj - przynajmniej ja tak zazwyczaj mam :-) A to utrudnia potem wyciaganie kontrastu programem.

pozdr.
Michal K. --

Data: 2009-05-28 21:31:52
Autor: Witek Kaszkin
Użytkownik "Michal K." <ecometeo@seo.pl> napisał w wiadomości
[...]

Panoramka 360 z Obserwatorium na Kasprowym W.:

http://www.przewodnicy.zakopane.pl/rozne/KasprowyWierch_061224_brocken_m.jpg

tylko już było drukowane w kwartalniku "Tatry"

pozdrawiam

Witek

Data: 2009-05-29 06:20:26
Autor: Dzikus

michal+z+wielkopols...@+interia.pl
(odpisujac usuncie plusy z adresu)

pozdr.
Michal K.

Jedno z Dolomitow:
http://www.goryidoliny.hostings.pl/gallery_2007_09_16_ArcoDolomitti/IMG_5227.JPG
Drugie z Babiej:
http://www.goryidoliny.hostings.pl/gallery_2004_12_05_babia_magda/IMG_2455.JPG

Oczywiscie mam w oryginalnej rozdzielczosci jakby co.

Pozdrowienia
   Dominik
-- -
www.goryidoliny.prv.pl

Data: 2009-06-01 04:25:25
Autor: tobo
> [...]
> podzielic z szersza grupa odbiorcow. Jesli redakcja zgodzi sie na wydrukowanie

http://plfoto.com/438940/zdjecie.html

jak cos to daj znac, mam w sumie dwa takie zdjecia (oczywiscie
rozdzielczosc wieksza)

pozdr
tb

Data: 2009-05-29 11:07:22
Autor: Jar
[...]

Mam kilka robionych rok temu z grudniowego podejścia na Kończysty W. Są niestety z cyfrowego kompaktu, ale raczej lepszej klasy. Jesli jakość wystarczająca do gazety, to mogę podesłać na maila -prześlę probke na priva.
Pozdrawiam
-J.

--

Poszukuje zdjecia widma z Brocken