Poszukuje zdjecia widma z Brocken

Data: 2009-05-29 11:07:22
Autor: Jar
Poszukuje zdjecia widma z Brocken
Otoz opracowuje tekst o zjawiskach atmosferycznych do jednego z miesiecznikow o tematyce turystycznej i mam (wlasnorecznie
zrobione)
zdjecia wszystkich zjawisk oprocz widma z Brocken. Tak wiec zapytuje sie,
czy
ktos z Was nie mial okazji zrobic takiego zdjecia i nie chcialby sie tym podzielic z szersza grupa odbiorcow.
(Odpowiadac mozecie w tym watku badz na moj adres mejlowy
michal+z+wielkopolski+@+interia.pl
(odpisujac usuncie plusy z adresu)

Mam kilka robionych rok temu z grudniowego podejścia na Kończysty W. Są niestety z cyfrowego kompaktu, ale raczej lepszej klasy. Jesli jakość wystarczająca do gazety, to mogę podesłać na maila -prześlę probke na priva.
Pozdrawiam
-J.

--

Poszukuje zdjecia widma z Brocken