Poszukuje zestawu kina domowego prosze o rade, model w/g potrzeb

Data: 2010-11-29 11:28:31
Autor: BUNIEK
Poszukuje zestawu kina domowego prosze o rade, model w/g potrzeb
Witam

Szukam kina domowego w cenie około 2 tys. pln ale mam problem z odnalezieniem modelu który spełnia moje oczekiwania:

1. Najlepiej wszytko w jednej budzie
2. Odtwarzacz BD, DVD, DiVix, MKV , DVD-R/rw, CD-R/Rw
3. Amplitunner:  5.1 , 2 x wejscia HDMI, wejscie AUX (2 x chinch), wyjscie HDMI, (Siec WIFI lub KABEL) USB (fat,fat32, ntfs odtwarzanie MKV dvix itp z urzadzen USB)
4. Komplet kolumn

Zastanawiałem sie nad:

Samsungiem ht-c5550 ale nie czyta ntfs`a i nie można odtwarzać MKV z nośników USB.
LG HB965TZ -  czytałem ze ma jakieś przesłuchy miedzy kanałami wiec ma jakąś wadę techniczna. Ale wydaje sie spełniać wszystkie wymagania.

Może grupowicze znają modele które spełniają moje oczekiwania.

Buniek

Poszukuje zestawu kina domowego prosze o rade, model w/g potrzeb