Potencjalne problemy prawne z domenami COM i PL

Data: 2011-08-22 16:47:50
Autor: Maciek.
Potencjalne problemy prawne z domenami COM i PL
Użytkownik "Mocny Benno" <bennolubuskie.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał
ostatniej  chwili firma, którą ona reprezentuje (zapomniałem nazwy)
"przejęła" domenę  PL, której nazwa jest taka sama, jak nazwa mojej
firmy i domeny COM, którą  posiada. Mówiła, że przejęli ją od
nieuczciwego skupowacza domen i chętnie mi  ją odsprzedadzą za 300 zł +
VAT w tym przedłużenie ważności domeny na rok.

Czyli dostałeś propozycję zakupu domeny PL.

Tydzień  temu znowu
zadzwonił, tym razem pan, z tej firmy i powiedział, że mogę mieć
kłopoty prawne, jeśli ktoś inny odkupi moja domenę PL,

A chwilę później dostałeś informację (z tej samej "firmy") że jeśli kupisz od nich tę właśnie domenę PL, to będziesz miał kłopoty prawne?
Chcesz powiedzieć, że na dzień dobry mieli Cię za durnia? ;)

Jeśli ktoś wie, będę wdzięczny

To stary numer jest. Olać i rozłączać rozmowę, bo szkoda nerwów.

--
M.

Potencjalne problemy prawne z domenami COM i PL