Potencjalni rywale Lecha

Data: 2009-08-07 11:23:56
Autor: Andrzej Bogacki
Potencjalni rywale Lecha
Nic nie mam przeciwko Lechowi (a wrecz przeciwnie) ale jakby tak odpadł w kolejnej rundzie, za miesiąc z hakiem mozemy tez juz miec z głowy kolejne eliminacje MS to moze w koncu był czas na kilkumiesieczne zawieszenie nas w prawach członka FIFA czy UEFA a co za tym idzie byłby czas na rozpier....nie tego PZPN-owskiego burdelu. Tak to zawsze nad głową ministra był bat w postaci, ze nas wykluczą z pucharów czy innych mistrzostw.
Tylko czy ten minister moze pojdzie na wojne??

Data: 2009-08-07 12:24:09
Autor: Marcin
Potencjalni rywale Lecha
Andrzej Bogacki pisze:
[...]
Mógłby chociaż spróbować, ale chyba się boi:)

Potencjalni rywale Lecha