Potencjalni terroryści na pl.soc.polityka - iformacja dla służb

Data: 2011-07-25 17:13:20
Autor: Leprechaun
Potencjalni terroryści na pl.soc.polityka - iformacja dla służb
Proszę zainteresować się osobnikami szerzącymi nienawiść na tym forum. Po wydarzeniach w Norwegii obawiamy się, że agresja takich osobników podpisujących się: Hans Kloss, HaMMer, Obserwator, Muto2010, Jaksa może doprowadzić do eskalacji przemocy. Jako społeczeństwo nie odrzucamy szerzenie nienawiści człowieka do człowieka. Ci osobnicy w swoich codziennych zalewach informacji na to forum być może sprowokują jakiegoś szaleńca do zbrodniczych czynów! W pełni podpisujemy się pod apelem SLD! Dość przemocy! Dość agresji! Należy nią zwalczać zanim się rozpleni!

BomBel i Koledzy

Data: 2011-07-25 08:58:56
Autor: Antenka
On 25 Lip, 17:13, "Leprechaun" <polityczne.br...@pralnia.tw> wrote:
[...]

UWAGA!

Uprzejmie donoszę, że należy jak najszybciej zaaresztować niejakiego
Bombla i Kolegów!!!

Czy ktoś mnie słyszy?!

Od nieustannej mowy nienawiści  sączonej na psp w jego wykonaniu,
tylko sekundy dzielą nas do podłożenia bombki i otwarcia ognia w
kierunku niewinnych ludzi!

Żeby potem nie było, że nie ostrzegałam! No!

Antenka

Data: 2011-07-25 19:01:18
Autor: stevep
Dnia 25-07-2011 o 17:58:56 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

[...]

Natura kapusia wiecznie żywa.

--
stevep

Data: 2011-07-25 21:33:38
Autor: HaMMeR
On 25 Lip, 19:01, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:
Dnia 25-07-2011 o 17:58:56 Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał(a):

> [...]

> tylko sekundy dzielą nas do podłożenia bombki i otwarcia ognia w
> kierunku niewinnych ludzi!

> Żeby potem nie było, że nie ostrzegałam! No!

Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

Oczywiscie, ten gnooj z wiodacego watku, nie jest dla ciebie kapusiem,
azaliz nieprawda?:)

Data: 2011-07-25 17:18:25
Autor: .
Dnia Mon, 25 Jul 2011 17:13:20 +0200, Leprechaun napisał(a):

[...]

Masz pan rację! Apelujemy do wszelkich ludzi dobrej woli by powstrzymali tą
falę nienawiści, którą reprezentują na tej grupie niektórzy zwolennicy PiS!
Dość! Dość! Stop chamstwu i przemocy!

Dominik

Data: 2011-07-25 18:29:37
Autor: Andy Niwiński

"Leprechaun" <polityczne.brudy@pralnia.tw> schrieb im Newsbeitrag news:4e2d8810$0$3511$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Przepastowałem Wasz apel na oficjalny EMail ABW, ciekawe co odpowiedzą.

Data: 2011-07-25 16:37:53
Autor: obserwator
Dzieki za donos.
Andy Niwiński <andyniwinski@interia.pl> napisał(a):
Przepastowałem Wasz apel na oficjalny EMail ABW, ciekawe co odpowiedzą.

dzieki za donos, autor donosu jest znany, Lepercham aka zahir.

http://z.kwasniewski.fm.interia.pl/

Ty takze jestes znany:)

Data: 2011-07-25 16:39:54
Autor:
uzupelnienie donosu leperchama aka zahir .

 Ty takze jestes znany:)
 Andy Niwinski, aka Grezgorz Z. aka inc.

Data: 2011-07-27 23:39:46
Autor: Krzysiek
Potencjalni terroryści na pl.soc.polityka - iformacja dla służb
Hallo,

"Andy Niwiński"  schrieb im Newsbeitrag news:j0k5li$d47$1dont-email.me...

[...]

w cytowanej sprawie - nic, oleja ich, chodzi tu o informacje jawne, a te maja
w dupie.
Ale moga sie Bomblem i Kolegami zainteresowac i zwerbowac jako szpicli
i lokalnie moga nawet zrobic kariere przekazujac informacje z kregow
rodzinnych, zawodowych czy towarzyskich, sprzedajne szuje sa przeciez podstawa
na ktorej opiera sie dzialanie kazdej bezpieki w kazdym panstwie.

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2011-07-27 21:46:16
Autor: obserwator
Krzysiek <krzysiek_@arcor.de> napisał(a):
--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

a u psychiatry juz byles, tak jak zyczliwie radzilem?

Uwazaj zebys ty nie byl zgloszony:)

Data: 2011-07-27 21:49:11
Autor: obserwator
Krzysztof Swierczynski kolejny potencjalny zwolennik kapowania.

...robisz bialy wywiad dla szwabow w polskiej sieci, smieciu?

Data: 2011-07-28 12:06:48
Autor: Leprechaun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j0q14n$ahq$1inews.gazeta.pl...

..robisz bialy wywiad dla szwabow w polskiej sieci, smieciu?

http://13k.pl/-/sugestia.php

BomBel

Data: 2011-07-28 00:58:07
Autor: Krzysiek

" obserwator"  schrieb im Newsbeitrag news:j0q0v8$ab5$1inews.gazeta.pl... [...]

a u psychiatry juz byles, tak jak zyczliwie radzilem?

Uwazaj zebys ty nie byl zgloszony:)

do psychiatry chce Pan zglosic czy do bezpieki??
Jezeli do psychiatry to powinien byc Pan ostrozny, bo wejsc to
Pan tam wejdzie, ale chyba juz Pana nie wypuszcza...
Bezpieczniej dla Pana byloby zglosic od razu do bezpieki, koniecznie powinien Pan to zrobic, bez zadnych wahan,
wahania sa niegodne Polaka i Chrzescijanina, nieprawdaz??

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2011-07-27 23:06:39
Autor: obserwator
> [...]

wahania sa niegodne Polaka i Chrzescijanina, nieprawdaz??

spadaj swirze:)

Data: 2011-07-28 12:07:10
Autor: Leprechaun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j0q5lv$m4m$1inews.gazeta.pl...
Krzysiek <krzysiek_@arcor.de> napisał(a):

Hallo,

[...]

Data: 2011-07-27 23:18:19
Autor: obserwator
Hej Swierczynski,:)

... przejrzyj sobie jeszcze raz ten watek i udaj sie do psychiatry.

Nie tylko ja tam z toba usilowalem dyskututowac i nie tylko mnie sie nie udalao:)

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.soc.polityka&tid=2122311&pid=2127636&MID=%3Cj0i0cr%24ff6%241%40news.onet.pl%3E

Data: 2011-07-28 01:36:07
Autor: Krzysiek
Hej Swierczynski,:)
Hallo,

" obserwator"  schrieb im Newsbeitrag news:j0q6br$ncf$1inews.gazeta.pl...

[...]

hmm... gazeta.pl... tfu..., ale obojetne....

widze jednak roznice:
z Panem trudno dyskutowac, bo jest Pan za glupi.
W innych przypadkach - bylem za madry.

To, ze sie Panu nie udalo wcale nie dziwi, Panu sie nic nie udaje.
Najlepiej byloby, gdyby zaczal Pan popierac PeO, od razu spadna ponizej
progu wyborczego...

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2011-07-27 23:54:05
Autor: obserwator
Hej Swierczynski,:)
Krzysiek <krzysiek_@arcor.de> napisał(a):

hmm... gazeta.pl... tfu..., ale obojetne....

usenet to jest, moge podac przez google:))

widze jednak roznice:
z Panem trudno dyskutowac, bo jest Pan za glupi.
W innych przypadkach - bylem za madry.

....kazdy glupek sadzi, ze jest madry:) ...z panem nikt nie moze sie dogadac :
vide archiwum google, bo pan jest za madry:))

To, ze sie Panu nie udalo wcale nie dziwi, Panu sie nic nie udaje.
Najlepiej byloby, gdyby zaczal Pan popierac PeO, od razu spadna ponizej
progu wyborczego...

... twoje chamskie teksty i ten *specjalistyczny* jesli chodzi w
donosicielstwo w tym watku, swiadcza o czym zupelnie przeciwnym:)

Czy ja ciebie prosze o jakies porady odnosnie tego kogo mam popierac?
Po co sie wiec narzucasz, pustaku?

Data: 2011-07-28 12:06:24
Autor: Leprechaun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j0q0v8$ab5$1inews.gazeta.pl...
[...]

Te, białoruski MATOLE. Nazwisko Krzyśka już znamy. Teraz podaj swoje. No podaj ty mały skurwysynie! http://13k.pl/-/sugestia.php

BomBel

Data: 2011-07-27 23:43:03
Autor: [HeÂŽSk]
Potencjalni terrory¶ci na pl.soc.polityka - iformacja dla służb

 dlatego jestes kapusiem.

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-07-27 21:54:30
Autor: obserwator
Jestes baran Hers jesli nie wiesz , ze tacy jak ten Swierczynsk
...przeczesuja siec i szukaja potencjalnych kandydatow na kapusi.

Im wieksza swinia bez honoru i godnosci, tym lepszy kandydat dla obcych sluzb.

Data: 2011-07-28 11:59:16
Autor: Leprechaun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j0q1el$bfv$1inews.gazeta.pl...
..przeczesuja siec i szukaja potencjalnych kandydatow na kapusi.

Im wieksza swinia bez honoru i godnosci, tym lepszy kandydat dla obcych sluzb.

Dlatego zostałeś wybrany! ;))))))

BomBel

Data: 2011-07-28 00:46:38
Autor: Krzysiek
Potencjalni terrory¶ci na pl.soc.polityka - iformacja dla służb
Hallo,

""[HeÂŽSk]""  schrieb im Newsbeitrag news:ai1137pjq3e8nt6cjenro901nd5mbgpree4ax.com...

[...]

dlatego jestes kapusiem.

i akurat Pan to pisze, od lat wyzywany tu od kapusi??
Lepiej niech Pan podpyta sie dyzurnego jak fachowo
dyskusje pociagnac, bo cos Panu nerwy nawalaja...

--

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2011-07-27 23:05:05
Autor: obserwator
[...]

sluchaj no debilu, jakiego dyzurnego? Znowu sobie cos zmyslasz?
Kto mnie wyzywa od kapusi? Tacy kapusie jak ty?...

Mnie nerwy nawalaja? Znowu wiesz wiecej anizeli ja? Przeciez sie
skompromitowales kompletnie tym tekstem ktory zamiesciles w tym donosicielskim
watku napisanem wlasnie przez kapusi, na osoby ktore krytykuja glownie PO.

Ta twoja kompromitacja, rozbawila mnie wlasnie do lez. Smiec jestes, bo poparles w tym watku takie same smieci ludzkie jakim sam jestes. Powiem wiecej, szwabska swinia i kolaborant ewidentny jestes.

Data: 2011-07-28 01:25:20
Autor: Krzysiek

" obserwator"  schrieb im Newsbeitrag news:j0q5j1$lqd$1inews.gazeta.pl...

[...]

ja sie skompromitowalem... i Pan powiedzial... moim zdaniem to moze Pan te
swoje zale nabic na chuja i obnosic sie z nimi po swiecie, watpie, zeby kogokolwiek
to ciekawilo.

Nazywa sie Pan He?Sk?? Od kiedy??
To o taki zaklamany swiat Pan walczy?? To sa te Pana idealy??

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2011-07-27 19:29:31
Autor: narciasz
Potencjalni terrory?ci na pl.soc.polityka - iformacja dla służb

"Krzysiek" ! Olej chuja! To balwan - ktory, nie ma rodziny. Tu przylazi by "pogadac".

Data: 2011-07-28 01:52:43
Autor: Krzysiek

"narciasz"  schrieb im Newsbeitrag news:j0q6va$3e6$1speranza.aioe.org...
"Krzysiek" ! Olej chuja! To balwan - ktory, nie ma rodziny. Tu przylazi by "pogadac".

eeeeeh.... to nieladnie...
Wysadzi jeszcze jakis budynek albo co i bedzie na mnie, ze
ignorowalem.
A tak - poszaleje i sie zmeczy.
Obrazic i tak mnie nie moze, to moglby tylko rowny.

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2011-07-27 23:37:05
Autor: obserwator
[...]

wot kultura:) widocznie jednak ciekawi, skoro reagujesz w tak chamski sposob.

Nie podobaja sie moje teksty o PO? :)))
Nazywa sie Pan He?Sk?? Od kiedy??
To o taki zaklamany swiat Pan walczy?? To sa te Pana idealy??

facet co ty bredzisz? Gdzie ja napisalem, ze ja sie nazywam Hersk? Moze wez sobie cos na uspokojenie. Podobno waleriana niektorym nerwusom pomaga;)))

Data: 2011-07-28 01:48:27
Autor: Krzysiek

"obserwator "  schrieb im Newsbeitrag news:j0q7f1$pmd$1inews.gazeta.pl...

[...]

odpowiedzial Pan w pierwszej osobie na post nie skierowany do Pana,
zasrany klamco. Tyle i tylko tyle.

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2011-07-27 23:56:38
Autor: obserwator
Potencjalni terrory?ci na pl.soc.polityka - iformacja dla służb
Krzysiek <krzysiek_@arcor.de> napisał(a):
odpowiedzial Pan w pierwszej osobie na post nie skierowany do Pana,
zasrany klamco. Tyle i tylko tyle.

debilu, rozumieszm ze sie podlozyles w tym watku donosicielskim ?

Wylozyles sie na wlasna twarz:))

Data: 2011-07-28 12:04:55
Autor: Leprechaun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j0q8jm$rur$1inews.gazeta.pl...
[...]

Białoruski debilu! Rzuciłeś się jak jednooki byk na kulawego toreadora! Krzysiek pisał do Herska nie do ciebie MATOLE!  Co za debil! ;)))))

BomBel

Data: 2011-07-29 17:52:41
Autor: [HeÂŽSk]
Potencjalni terrory?ci na pl.soc.polityka - iformacja dla służb
On Thu, 28 Jul 2011 01:25:20 +0200, "Krzysiek" <krzysiek_@arcor.de>
wrote:

> [...]

to ciekawilo.

Nazywa sie Pan He?Sk?? Od kiedy??
To o taki zaklamany swiat Pan walczy?? To sa te Pana idealy??

 ach, to o to chodzi. Krzysztofie, od dawna na psp?

Data: 2011-07-28 12:02:42
Autor: Leprechaun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j0q5j1$lqd$1inews.gazeta.pl...
[...]

;)))))))))))))))))))) ;)))))))))))))))))))))) ;)))))))))))))))))))) ;))))))))))))))))))))))))))

Ale jaja! Ale jaja! Obsrywator oszalał! Zwidy ma! ;))))))))))))))))))))))))

Data: 2011-07-28 13:30:30
Autor: stevep
Dnia 28-07-2011 o 12:02:42 Leprechaun <brudypolityczne@pralnia.tw>  napisał(a):

[...]

;)))))))))))))))))))) ;)))))))))))))))))))))) ;))))))))))))))))))))  ;))))))))))))))))))))))))))

Ale jaja! Ale jaja! Obsrywator oszalał! Zwidy ma!  ;))))))))))))))))))))))))

Sądzisz, że dopiero teraz, przecież on od dawna jest psychiczny.

--
stevep

Data: 2011-07-28 14:36:41
Autor: Leprechaun

napisał(a):

[...]

Ale mu palma odbila na maxa dopiero teraz!  Tylko LOBOTOMIA! ;))))))))))))))))))))))))))))

BomBel

Data: 2011-07-29 17:52:41
Autor: [HeÂŽSk]
Potencjalni terrory¶ci na pl.soc.polityka - iformacja dla służb
On Thu, 28 Jul 2011 00:46:38 +0200, "Krzysiek" <krzysiek_@arcor.de>
wrote:

> [...]

Lepiej niech Pan podpyta sie dyzurnego jak fachowo
dyskusje pociagnac, bo cos Panu nerwy nawalaja...

Krzysiek

 zartowalem ;o)))

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !

Data: 2011-07-25 21:21:01
Autor: HaMMeR
[...]

To, ze jestes skoo...synem, to jasne, ale ze pokazales sie z twojej
wlasciwej strony
kapusia, to bezcenne!
Wymien zatem, tych 'zyczliwych' kolegow, ktorzy cie tak szczelnie
otaczaja,
ciekaw jestem, czy sa naprawde tego samego zdania...
Oczywiscie Grzegorz Z i niejaki Dominik, juz sie z toba
zidentyfikowali, ale to bylo do przewidzenia.:)
A reszta?

Potencjalni terroryści na pl.soc.polityka - iformacja dla służb