Potencjalni terroryści na pl.soc.polityka - iformacja dla służb

Data: 2011-07-25 08:58:56
Autor: Antenka
Potencjalni terroryści na pl.soc.polityka - iformacja dla służb
On 25 Lip, 17:13, "Leprechaun" <polityczne.br...@pralnia.tw> wrote:
Proszę zainteresować się osobnikami szerzącymi nienawiść na tym forum. Po
wydarzeniach w Norwegii obawiamy się, że agresja takich osobników
podpisujących się: Hans Kloss, HaMMer, Obserwator, Muto2010, Jaksa może
doprowadzić do eskalacji przemocy. Jako społeczeństwo nie odrzucamy
szerzenie nienawiści człowieka do człowieka. Ci osobnicy w swoich
codziennych zalewach informacji na to forum być może sprowokują jakiegoś
szaleńca do zbrodniczych czynów! W pełni podpisujemy się pod apelem SLD!
Dość przemocy! Dość agresji! Należy nią zwalczać zanim się rozpleni!

BomBel i Koledzy

UWAGA!

Uprzejmie donoszę, że należy jak najszybciej zaaresztować niejakiego
Bombla i Kolegów!!!

Czy ktoś mnie słyszy?!

Od nieustannej mowy nienawiści  sączonej na psp w jego wykonaniu,
tylko sekundy dzielą nas do podłożenia bombki i otwarcia ognia w
kierunku niewinnych ludzi!

Żeby potem nie było, że nie ostrzegałam! No!

Antenka

Data: 2011-07-25 19:01:18
Autor: stevep
Dnia 25-07-2011 o 17:58:56 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

[...]

Natura kapusia wiecznie żywa.

--
stevep

Data: 2011-07-25 21:33:38
Autor: HaMMeR
On 25 Lip, 19:01, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:
Dnia 25-07-2011 o 17:58:56 Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał(a):

> [...]

> tylko sekundy dzielą nas do podłożenia bombki i otwarcia ognia w
> kierunku niewinnych ludzi!

> Żeby potem nie było, że nie ostrzegałam! No!

Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

Oczywiscie, ten gnooj z wiodacego watku, nie jest dla ciebie kapusiem,
azaliz nieprawda?:)

Potencjalni terroryści na pl.soc.polityka - iformacja dla służb