Potencjometr skrzyni biegów BMW

Data: 2010-07-27 09:55:21
Autor: marusc
Potencjometr skrzyni biegów BMW
Czy ktoś wymieniał potencjometr odczytujący pozycję skrzyni biegów? Czy po wymianie trzeba zrobić jakiś szczególny zabieg - kalibrację czy coś?

--
Marek

R1200GS

F650 95 sprzedam

Data: 2010-07-27 11:46:21
Autor: Arni
Potencjometr skrzyni biegów BMW
marusc pisze:
Czy kto¶ wymienia³ potencjometr odczytuj±cy pozycjê skrzyni biegów? Czy po wymianie trzeba zrobiæ jaki¶ szczególny zabieg - kalibracjê czy co¶?

potencjometr? u mnie to zwykly prze³acznik wielopozycyjny jest

--
Arni         Toruñ
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2010-07-27 13:05:37
Autor: Monster
W dniu 2010-07-27 09:55, marusc pisze:
Czy ktoś wymieniał potencjometr odczytujący pozycję skrzyni biegów? Czy
po wymianie trzeba zrobić jakiś szczególny zabieg - kalibrację czy coś?
Rozbierałem,zero filozofii,nie ma możliwości zamontować inaczej,no chyba że w 1200 wymyślili do tego specjalny komputer:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2010-07-27 07:48:00
Autor: ponury
Potencjometr skrzyni biegów BMW
On 27 Lip, 13:05, Monster <al...@op.pl> wrote:
W dniu 2010-07-27 09:55, marusc pisze:> Czy kto¶ wymienia³ potencjometr odczytuj±cy pozycjê skrzyni biegów? Czy
> po wymianie trzeba zrobiæ jaki¶ szczególny zabieg - kalibracjê czy co¶?

Rozbiera³em,zero filozofii,nie ma mo¿liwo¶ci zamontowaæ inaczej,no chyba
¿e w 1200 wymy¶lili do tego specjalny komputer:-)

--
Tomek
BMW R1100S

witam .moze sie roznic koncowka polaczenia z kablami instalacja..
pzdr vivaldi k 100

Potencjometr skrzyni biegów BMW