Potępiany za patriiotyzm...

Data: 2009-11-10 13:10:20
Autor: boukun
Potępiany za patriiotyzm...
Z podziękowaniami dla ludzi z otoczenia Jana Kobylańskiego, za otrzymany dzisiaj prezent http://www.youtube.com/watch?v=DsqusE7GiqM

Wszystko pięknie ładnie, ale musimy sobie w końcu zdać z tego sprawę, że współczesny patriota odstawia kościół i żydowską religię na bok...

Z dala od kościoła panowie patrioci, bo kościół pracuje na zniewolenie człowieka!

boukun

Data: 2009-11-10 13:44:09
Autor: awe
Potępiany za patriiotyzm...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hdbld0$sp0$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
mnie jakos nie zniewolil wiec nie mam obaw, ale cieszy ze jestes taki troskliwy...o kolegow
awe

Data: 2009-11-10 13:44:35
Autor: boukun
Potępiany za patriiotyzm...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hdbmt4$1cp$1news.onet.pl...

[...]

Bo pewno masz z nim tyle wspólnego co ja...

boukun

Data: 2009-11-10 14:11:38
Autor: matusm
Potępiany za patriiotyzm...

[...]

Juz to gdzies  slyszalem,,,acha  ,,,to teksty zydokomunistow z Grunwaldu ,GL,AL,, i te inne co albo podkradali bron ,zwalczali albo kapowali AK
do sowietow

teksty sie pojawiaja bo i nadal,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-11-10 15:09:50
Autor: boukun
Potępiany za patriiotyzm...

--

Żydokomuniści to chodzą do kościoła debilu, na [procesje, poświęcają każdy toi toi i biesiadowali z klerem przy okrągłym biesiadnym stole i tak biesiadują do dziś...

boukun

Potępiany za patriiotyzm...