Potestowalem wezel Marsa/Plowiecka [DC]

Data: 2011-11-05 00:47:31
Autor: Ryszard Mikke
Potestowalem wezel Marsa/Plowiecka [DC]
Wyniki testów tu http://rmikke.bikestats.pl/608868,Do-roboty-i-z-powrotem-
bikespotting-29-24-Rondo-MarsaPlowiecka-obczajone.html (w skrócie: http://u.42.pl/2H8y )

Ogólnie - zamierzam jeździć tam jezdnią, wolno mi. Ale dobrze, ze jest tam rozwiazanie dla oniesmielonych duzym wezlem...

--
rmikke

Data: 2011-11-05 06:47:15
Autor: Akarm
Użytkownik "Ryszard Mikke" <rmikke@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j92133$5jo$1inews.gazeta.pl...
[...]

Bywam czasem w Wawrze i dotąd nie sądziłem, że jest w tej trasie coś, o czym można pisać.
Droga jak to droga: asfalt w normie, natężenie ruchu w zależności od pory dnia, sygnalizacja świetlna całkiem zwyczajna. Po chodnikach nie jeżdżę, więc nie wiem jak wyglądają rozwiązania dla onieśmielonych jazdą na rowerze.

--
              Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2011-11-07 12:26:38
Autor: Ryszard Mikke
Akarm <akarmUSUN@wp.pl> napisał(a):
> [...]
> rozwiazanie dla oniesmielonych duzym wezlem...

Bywam czasem w Wawrze i dotąd nie sądziłem, że jest w tej trasie coś, o czym można pisać.

A jednak :D

[...]

A mnie to interesuje z dwoch powodow.

Po pierwsze, mam zone i dzieci. Przy czym mlodziez to mniejszy problem, pojada
ze mna jezdnia i poradza sobie, ale z malzonka gorzej. No potrzebuje znacznie
wiekszego marginesu bezpieczenstwa i nic nie poradzisz. Moja codzienna jazda
Poniatoszczakiem jest dla niej szalenstwem, ocierajacym sie o samobojstwo.
Moge tylko podziwiac, ze z ta... dolegliwoscia potrafi niezle prowadzic samochod.

Po drugie, takich ludzi jest wiecej. Przy braku infrastruktury rowerowej,
szczegolnie przy wiekszych ulicach - oni po prostu nie jezdza rowerem,
ewentualnie na spacer w weekend. A to oznacza mniej rowerzystow na ulicach, co
przeklada sie na zdziwienie kierowcow na widok roweru, czyli na moje i Twoje
bezpieczenstwo. Im wiecej rowerzystow na ulicach i przejazdach rowerowych, tym
bezpieczniejszy jest kazdy z nich. Druga sprawa to serwisy - wiecej jezdzacych
na co dzien, to predzej czy pozniej wiecej serwisow, czyli korzysc dla nas.
Czyli smieszki sie nam oplacaja, nawet jesli z nich nie korzystamy.

--
rmikke

Data: 2011-11-12 16:46:37
Autor: Roberto
Potestowalem wezel Marsa/Plowiecka [DC]
 W sumie to się z tobą zgadzam ale zamiast śmieszek zdecydowanie wolę DDR.

A tak przy okacji bubli DDR w Wawrze to noszę się z zamiarem zrobienia
fotoreportarzu ośmieszającego DDR wzdłuż Trasy Siekierkowskiej. Ilość bubli na
1 km powinna przekroczyć 100.

Data: 2011-11-14 14:04:43
Autor: Ryszard Mikke
Roberto <robertrobert1.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Zrob, zrob, choc z ta iloscia bubli to chyba lekka przesada. Jest pare
zalamujacych kawalkow (i wezel pod rondem z jego zupelnym brakiem oznakowania
trafil do czolowki), ale zeby zaraz 100 bubli na kilometr?

--
rmikke

Data: 2011-11-14 20:03:57
Autor: Robert Ostrowski
Ryszard Mikke <rmikke.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):

Zrob, zrob, choc z ta iloscia bubli to chyba lekka przesada. Jest pare
zalamujacych kawalkow (i wezel pod rondem z jego zupelnym brakiem oznakowania
trafil do czolowki), ale zeby zaraz 100 bubli na kilometr?

Mogę się założyć. Oto one
/ brak oznakowania kierunkowego
/ żle wyprofilowane zakręty
/ brak oświetlenia w tunelu
/ uskoki pionowe
/ brak skrajni poziomej
/ uskoki wzdłużne
/ zakręty o zbyt małym łuku
/ uszkodzenia w nawierzchni
/ brak odwodnienia liniowego

Jeśli założyć, że większość usterek pojawia się co 10/50 m to do setkę śmiało
się osiągnie.

--

Potestowalem wezel Marsa/Plowiecka [DC]