Potomkowie Adama Ponińskiego

Data: 2010-05-20 12:40:17
Autor: awe
Potomkowie Adama Ponińskiego
"A Pana, choćby przez pamięć o Józefie Radzickim, do polityki nie ciągnie?
- Chcę mieć wpływ na losy Polski. Wolę osiągać to jako myśliciel, który pomaga ludziom rozumieć rzeczywistość i historię, a nie jako członek firmy rządzącej, jakimi są dzisiaj partie polityczne. I jeszcze jedno... Mam znajomych wśród potomków Adama Ponińskiego, płatnego agenta ambasady rosyjskiej, skazanego przez Sejm Wielki na wygnanie. Mimo upływu dwóch stuleci, ciągle czują potrzebę tłumaczenia się za jego zdradę Polski. Chciałbym by współcześni politycy pamiętali o tym, co pomyślą o nich ich prapraprawnuki, gdzieś za 200 lat. "

http://www.gazetakrakowska.pl/magazyn/250306,potomkowie-poslow-sejmu-wielkiego-chca-miec-wplyw-na-losy,id,t.html

Potomkowie Adama Ponińskiego