Potr±cenie cz³owieka lusterkiem na parkingu

Data: 2010-06-25 17:41:06
Autor: G Nowak
Potr±cenie cz³owieka lusterkiem na parkingu
prawej ludzie, zaparkowane auta, za wiele siê nie da³o) i kontynuujê
swój pochód, nagle jebbb obrywam solidnie w ³apê lusterkiem. Babsko
oczywi¶cie widzia³o, ¿e oberwa³em ale nawet nie zwolni³a, podnios³a
tylko ³apê w górê, gest typu "jak ³azisz kretynie". Pojecha³a sobie na

po sprawie. Najpierw udawa³a, ¿e mnie nie widzi ale jak ju¿ j± dorwa³em
to wyskoczy³a z ryjem, ¿e jak ona jedzie autem po drodze to ma
pierwszeñstwo przed pieszym, moja wina i w ogóle to ja za wolno przed
ni± ucieka³em. Skoñczy³o siê tylko na nieprzyjemnej rozmowie,

Jak nie chce po dobroci to isc do lekarza udajac, ze boli potem na palownie, jesli nie stac kogos na zwykle "sorry" to niech chociaz zaplaci z ubezpieczenia.

--
pozdr

Potr±cenie cz³owieka lusterkiem na parkingu