Potrącenie człowieka lusterkiem na parkingu

Data: 2010-06-26 20:45:12
Autor: m4rkiz
Potrącenie człowieka lusterkiem na parkingu
"kamil d" <kamil_deSpamunielubiE@tlen.pl> wrote in message news:i02ho5$dnj$1inews.gazeta.pl...
Ludzie dookoła nawołują do linczu babsztyla i że w razie czego to będą świadczyć co i jak. Pieniaczem nie jestem, łapa w jednym kawałku czyli policja to oleje, więc stwierdziłem, że do niej pójdę, baba przeprosi i po sprawie.

kiedys mialem podobnie zalatwione kolano, niby nic sie nie stalo a po 4
dniach (i dluzszym spacerku) w ciagu 12h opuchlo tak ze nie umialem zgiac
nogi, lacznie 2 miesiace zwolnienia i dochodzenia do siebie, niestety
takie rzeczy lubia wychodzic kiedy na jakas reakcje juz o wiele za pozno

Potrącenie człowieka lusterkiem na parkingu