Potrącenie człowieka lusterkiem na parkingu

Data: 2010-06-28 13:00:33
Autor: Artur\(m\)
Potrącenie człowieka lusterkiem na parkingu

Użytkownik "kamil d" <kamil_deSpamunielubiE@tlen.pl> napisał w wiadomości news:i02ho5$dnj$1inews.gazeta.pl...

Co robicie w takich sytuacjach? Olewać? Strzelić w ryj? Spuścić powietrze? Fatygować polizei/ochronę? Niby nic się nie stało a jednak niesmak pozostaje ;)

Ja, gdy ktoś staje w poprzek i zajmuję dwa miejsca parkingowe, lub wjeżdża w miejsce, gdzie może stanąć równolegle - pod skosem, mówię, czy się nie boi tak robić, bo "widziałem na mieście jak jakiś w traktorach przykopał takiemu parkującemu".

Artur(m)

Potrącenie człowieka lusterkiem na parkingu