Potrącenie za zwrot towaru

Data: 2010-01-22 14:39:18
Autor: Zbynek Ltd.
Potrącenie za zwrot towaru
Witam

4.stycznia pisałem w wątku "Zwrot towaru w ciągu 10 dni a dokumenty"
o perturbacjach ze zwrotem pieniędzy za oddany towar.
Dopiero je dostałem. Ale bez 1 zł (słownie: jeden złoty).
Jakaś niedouczona sekretarka argumentuje, że musieli potrącić
złotówkę za przelew bankowy którym zwracali mi pieniądze. Normalnie
nóż się otwiera w kieszeni.
Krótko: sklep Baltrade www.hurt.com.pl oszukuje klientów.

   Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

Data: 2010-01-26 13:25:36
Autor: wspolna-flaszka.pl
Potrącenie za zwrot towaru

Użytkownik "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hjc9q4$a7a$1inews.gazeta.pl...
[...]

a dlaczego maja byc stratni o te zlotowke ?

Data: 2010-01-26 13:36:40
Autor: Liwiusz
Potrącenie za zwrot towaru
wspolna-flaszka.pl pisze:

[...]

   Bo takie sobie konto wybrali. Jakby pieniądze oddali taksówką, to 1000zł im się należy?

--
Liwiusz

Data: 2010-01-26 13:49:11
Autor: Johnson
Potrącenie za zwrot towaru
Liwiusz pisze:

a dlaczego maja byc stratni o te zlotowke ?

  Bo takie sobie konto wybrali. Jakby pieniądze oddali taksówką, to 1000zł im się należy?

A można taniej przekazać te pieniądze niż 1 zł? Mieli klientowi kazać przyjechać i wtedy ich by to nic nie kosztowało ;)?

--
@2009 Johnson
Gdy widzisz mędrca, myśl o tym, by mu dorównać. Gdy widzisz tego, komu brak rozsądku, zastanów się nad sobą samym.

Data: 2010-01-26 13:54:25
Autor: Liwiusz
Potrącenie za zwrot towaru
Johnson pisze:
Liwiusz pisze:

[...]

   To nie weksel, aby wierzyciel łaził po dłużnikach. Jeśli mieli oddać, to jedyny, który musiałby gdzieś jeździć, to sprzedawca do kupującego.

--
Liwiusz

Data: 2010-01-26 13:57:25
Autor: Johnson
Potrącenie za zwrot towaru
Liwiusz pisze:

[...]

Ale to ty uzasadniałeś odpowiedź kwestiami faktycznymi (...bo mogli wziąć taksówkę), a nie obowiązującym prawem (tj, tym że dług ma charakter oddawczy). Mi się tylko tak skojarzyło.

Data: 2010-01-26 13:44:39
Autor: Maddy
Potrącenie za zwrot towaru
W dniu 26-01-2010 13:25, wspolna-flaszka.pl pisze:

[...]

KrĂłtko: sklep Baltrade www.hurt.com.pl oszukuje klientĂłw.

a dlaczego maja byc stratni o te zlotowke ?

Bo tak mówią przepisy? Bo to jest ryzyko handlowe - jak się handluje przez internet, to trzeba sobie wkalkulować koszty zwrotu pieniędzy kupującemu, który ma święte prawo zwrócić towar bez podania przyczyny w ciągu 10 dni. Sprzedawca nie ma prawa niczego potrącać.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Potrącenie za zwrot towaru