Potrzeba czynnej obrony Kościoła

Data: 2012-02-04 18:17:53
Autor: wt
Potrzeba czynnej obrony Kościoła
Sytuacja Kościoła jest coraz cięższa. Do niedawna wrogość wobec chrześcijan,
zwłaszcza wobec katolików, bywała wściekła, ale raczej w poszczególnych
państwach.

Przykład mamy na Jasnej Górze. Pierwsi zakonnicy praktykowali nadstawianie policzka i podczas napadu zostali wyrżnięci, a na obrazie mamy dwa ślady. Następcy już nie pożałowali nakładów na mury obronne i zabezpieczenia i mamy to co mamy. W Licheniu i w Toruniu mamy przykład co może dobry gospodarz zrobić za nieduże środki. Praktykowanie "religii niewolników" w postaci nadstawiania policzka i nie tylko, oraz modły za nieprzyjaciów, w końcu zaczynają przynosić rezultaty. Powinny istnieć katolickie państwa silne gospodarczo i militarnie. Czy katolicy są aż tak biedni aby dopuścić do bezkarnych pacyfikacji w niektórych rejonach.

Data: 2012-02-04 18:29:14
Autor: abc
Potrzeba czynnej obrony Kościoła
Powinny istnieć katolickie państwa silne gospodarczo i militarnie.

Dokładnie tak! Żadne inne państwo nie będzie bronić katolików, bo dlaczego
miałoby to rozbić?

Data: 2012-02-04 18:51:49
Autor: pluton
Potrzeba czynnej obrony Kościoła
 Powinny istnieć katolickie państwa silne
gospodarczo i militarnie.

A ludzie powinni byc piekni, mlodzi, zdrowi, bogaci i szczesliwi.
A panstwa te, korzystajac z sily militarnej powinny walczyc
ze soba, zeby wyrznac wszystkich brzydkich, starych, chorych
biednych i nieszczesliwych.

Nullification

Data: 2012-02-04 19:09:09
Autor: wt
[...]

Nie mam tu złych intencji, a tekst powyższy przypomniał mi dawną sytuację. Do szkoły chodziło dużo dzieci "ze dwora". Nie wyobrażałem sobie po kontaktach z nimi, że istnieją ludzie, na których można polegać, którzy bezinteresownie pomogą, można z nimi robić interesy.

Potrzeba czynnej obrony Kościoła