Potrzebna karta Maestro/Mastercard - w którym banku?

Data: 2010-10-04 07:31:24
Autor:
Potrzebna karta Maestro/Mastercard - w którym banku?
Witam

Bardzo potrzebuję karty Maestro/Mastercard. Który bank z działających na rynku
wyda mi to w miarę szybko i bezpłatnie. Mam konta w wielu bankach tylko nie
wiem który wydaje Maestro/Mastercard - wszędzie ta wszędobylska VISA

Aha - przedpłacona Maestro w ING odpada - bo pytałam i za wydanie rzyczą sobie
15 zł - za samo wydanie.

Data: 2010-10-04 03:42:10
Autor: Homzik
Potrzebna karta Maestro/Mastercard - w którym banku?
Teoretycznie MasterCarda Debit dają teraz od ręki (wersja bez nazwiska
na karcie) w Aliorze.

Data: 2010-10-04 09:33:01
Autor: bastek72
Potrzebna karta Maestro/Mastercard - w którym banku?
jeśli kładziesz akcent na szybko i za darmo, a masz dochody >=1500zł, najlepszy CitiHandlowy.

Data: 2010-10-04 09:39:52
Autor: knrdz
wiesian.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:

Bardzo potrzebuję karty Maestro/Mastercard. Który bank z działających na rynku
wyda mi to w miarę szybko i bezpłatnie.

Mastercard Debit - mbank.

Data: 2010-10-04 00:45:41
Autor: Tomek z Wawy
On 4 Paź, 09:39, knrdz <proe...@vagrevn.cy> wrote:
wiesian.WYT...@gazeta.pl pisze:

> Bardzo potrzebuję karty Maestro/Mastercard. Który bank z działających na rynku
> wyda mi to w miarę szybko i bezpłatnie.

Mastercard Debit - mbank.

MasterCard Debit PayPass - openonline.pl

Data: 2010-10-04 10:18:23
Autor: wiatrak

Użytkownik "Tomek z Wawy" <tomek_z_wawy@tlen.pl> napisał w wiadomości news:7288b3ef-98e4-41f4-9915-

MasterCard Debit PayPass - openonline.pl
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Odradzam. Jak chcesz szybko to na pewno nie z opena.

wiatrak

Data: 2010-10-04 17:20:19
Autor: Jacek Kalinski
Potrzebna karta Maestro/Mastercard - w ktĂłrym banku?
W artykule <i8bvsc$fl$1@inews.gazeta.pl>,   napisał(a):

[...]

Nieprawda.
W ING 15zł kosztuje tylko karta z własnym zdjęciem (tzw. Moja karta ING).
Maestro (zwykła, bez zdjęcia) jest bezpłatna.
http://www.ingbank.pl/indywidualni/karty/karty-platnicze/maestro#tab=3

Jacek

Data: 2010-10-04 21:40:06
Autor: Anna
Potrzebna karta Maestro/Mastercard - w którym banku?
taka bezpłatna że 5 zł kosztuje - bo jest jakis bzdurny warunek

w mbanku i openonline - po prostu bezpłatna i tyle i bez warumków

Data: 2010-10-04 20:12:54
Autor: Jacek Kalinski
W artykule <i8daqt$1oj$1@mx1.internetia.pl>, Anna napisał(a):

[...]

1. naucz się korzystać z usenetu i odpowiadaj _POD_ cytatem.
2. autor napisał "wyda mi to w miarę szybko i bezpłatnie"
Za wydanie karty NIC się nie płaci.

Jacek

Potrzebna karta Maestro/Mastercard - w którym banku?