Data: 2010-08-31 15:24:48 | |
Autor: MAR | |
Potrzebna pilna pomoc przy laptopie! | |
On Tue, 31 Aug 2010 14:00:39 +0200, jurajski Jaskiniowiec wrote:
Pomoze ktos? Za kilkanascie dni konczy mi sie gwarancja Skorzystaj z niej. i nie wiem czego wymagac. Naprawy gwarancyjnej. -- Mar. |
|
Data: 2010-08-31 15:32:47 | |
Autor: jurajski Jaskiniowiec | |
Potrzebna pilna pomoc przy laptopie! | |
Dnia 31-08-2010 o 15:24:48 MAR <MAR100610@spox.org> napisał(a):
Pomoze ktos? Za kilkanascie dni konczy mi sie gwarancja Ale na jakiej podstawie, skoro teraz wszystko dziala i brak objawu, ktory byl wczoraj, a dzisiaj juz go nie ma? Poza tym, znowu wymienia matryce, a mi bardziej zalezy, ze jesli juz wymieniaja matryce, to powinni przyjzec sie tez plycie glownej. Wiadomo, jak dzialaja serwisy - wymieniaja szablonowo najbardziej prawdopodobny element, albo nic nie robia, jesli wszystko u nich jest ok.. |
|
Data: 2010-08-31 16:51:15 | |
Autor: MAR | |
Potrzebna pilna pomoc przy laptopie! | |
On Tue, 31 Aug 2010 15:32:47 +0200, jurajski Jaskiniowiec wrote:
Ale na jakiej podstawie, skoro teraz wszystko dziala i brak objawu, ktory byl wczoraj, a dzisiaj juz go nie ma? To działa czy nie ? Jeśli raz działa, a raz nie, to co prawda może to być trudniejsze w diagnozie, ale nie jest to rzadki przypadek i serwis wie co robić w takiej sytuacji. Jak chcesz mu ułatwić pracę, to nagraj film albo zrób zdjęcia gdy są objawy. Poza tym, znowu wymienia matryce, a mi bardziej zalezy, ze jesli juz wymieniaja matryce, to powinni przyjzec sie tez plycie glownej. Przy okazji, gwarancja na wymienioną część biegnie od nowa. Wiadomo, jak dzialaja serwisy - wymieniaja szablonowo najbardziej prawdopodobny element, albo nic nie robia, jesli wszystko u nich jest ok. Owszem, dlatego trzeba reklamować do skutku. -- Mar. |
|