Potrzebna pomoc - import podrobek

Data: 2012-05-06 09:57:58
Autor: ADAM
Potrzebna pomoc - import podrobek
Witam, mam problem z jedna f-ma z Czech ktora zaimportowala od Chinczyka produkt ktory jest niemal 100% kopia mojego produktu ...
Malo tego zmienil jedna literke w nazwie produktu i sprzedaje to jako swoj wyrob. Znak towarowy/nazwe mam zastrzezona, natomiast budowa jest chroniona patentem ale tylko w USA.
Czy da sie jakos dojechac ta czeska firme?
Bardzo prosze o pomoc.

Pozdrawiam
Andrew

Data: 2012-05-06 08:04:34
Autor: Olgierd
On Sun, 06 May 2012 09:57:58 +0200, ADAM wrote:

[...]

W którym urzędzie?
natomiast budowa jest
chroniona patentem ale tylko w USA.

No więc raczej tego nie widzę:

- jeśli postarałeś się o rejestrację znaku w OHIM, to jeszcze można o czymś pomyśleć, bo taki znak "jest ważny" i w Polsce, i w Czeskiej Republice,
- jednak skoro zmienili 1 literkę w znaku, to co najwyżej można pomyśleć o naśladownictwie tego znaku, chociaż -- o ile Twój znak nie jest jakiś bardzo renomowany -- raczej nic z tego nie będzie,
- jeśli wprowadzasz towary do obrotu na terytorium Republiki Czeskiej, a oni chcą Cię wygryźć, to możesz pomyśleć o jakichś tam zarzutach z nieuczciwej konkurencji (ale jak to będzie po czesku?) --
:) Olgierd || http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-05-07 16:56:09
Autor: Ludek Vasta
Potrzebna pomoc - import podrobek
On 06/05/2012 10:04, Olgierd wrote:
oni chc± Cię wygryĽć, to możesz pomy¶leć o jakich¶ tam zarzutach z
nieuczciwej konkurencji (ale jak to będzie po czesku?)

Nekalá konkurence lub nekalá soutěľ
http://cs.wikipedia.org/wiki/Nekal%C3%A1_sout%C4%9B%C5%BE

Ludek

Data: 2012-05-06 10:04:15
Autor: Robert Tomasik
Potrzebna pomoc - import podrobek
Użytkownik "ADAM" <adam@xxxfreebords.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4fa62efb$1news.home.net.pl...
[...]

Pasowaloby się skontaktować z jakim¶ rzecznikiem patentowym, bo to ich robota, ale je¶li chcesz koniecznie to sam robić, to przeczytaj ustawę o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i skontaktuj się z najbliższym Urzędem Celnym, bo celnicy obecnie się tym w pierwszej kolejno¶ci zajmuj±.

Data: 2012-05-06 10:40:11
Autor: ADAM
[...]
Dzieki za odpowiedz, niestety patent obejmuje jedynie terytorium USA, chetnie skontaktowal bym sie z kims w spr porady tylko z kim? z prawnikiem? jezeli tak to jakim, kogos mozesz polecic?
Biore sie za szukanie ustawy :)

Dzieki
Andrew

Data: 2012-05-06 10:55:48
Autor: Robert Tomasik
Potrzebna pomoc - import podrobek
Użytkownik "ADAM" <adam@xxxfreebords.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4fa638e0$1news.home.net.pl...
[...]

Wiem, co piszesz. Rzecznik patentowy, to taki adwokat od praw własno¶ci przemysłowej. Powinien umieć doradzić. Tego się przez net nie da zrobić, bo to za poważna sprawa.

Data: 2012-05-06 11:23:10
Autor: ADAM
Potrzebna pomoc - import podrobek
Wiem, co piszesz. Rzecznik patentowy, to taki adwokat od praw własno¶ci przemysłowej. Powinien umieć doradzić. Tego się przez net nie da zrobić, bo to za poważna sprawa.
Podziekowal za ukierunkowanie
pozdro

Data: 2012-05-06 12:15:18
Autor: Kasa przyjmie
W dniu 2012-05-06 10:40, ADAM pisze:
[...]

I dodam tylko tyle od siebie ze glupi chuju jak masz patent w USA to trzeba bylo produkowac w USA przy okazji dal bys prace kilku polaczkom a tak widzisz dales dupy.

Data: 2012-05-06 11:40:52
Autor: Kasa przyjmie
W dniu 2012-05-06 09:57, ADAM pisze:
[...]

To teraz musisz napisac do prezia USA zeby wyslal swoich chlopakow zrobic porzadek z chinczykami i czechami.

Napisz co to za produkt albo jakis link zapodaj jesli to nie tajna bron.

:):):):)

Data: 2012-05-06 21:32:56
Autor: Roman Rumpel
[...]

Jeśli jeszcze nie rozwiązałeś problemu to napisz na prv

--
Chodzi o to, ĹĽe wĹ‚adza wprowadziĹ‚a Ĺ›lub jako akt powoĹ‚ania podmiotu gospodarczego (zawarcie spółki), w ktĂłrej majÄ… siÄ™ rodzić ich niewolnicy. A poĹĽycie to taka zabawa wĹ‚adzy cudzym kosztem, najwaĹĽniejsze aby ktoĹ› tyraĹ‚ na utrzymanie spółki - jest spółka sÄ… podatki i darmowa obsĹ‚uga politycznych ćwokĂłw (c) by  NKAB

Potrzebna pomoc - import podrobek