Potrzebna pomoc - import podrobek

Data: 2012-05-06 08:04:34
Autor: Olgierd
Potrzebna pomoc - import podrobek
On Sun, 06 May 2012 09:57:58 +0200, ADAM wrote:

Witam, mam problem z jedna f-ma z Czech ktora zaimportowala od Chinczyka
produkt ktory jest niemal 100% kopia mojego produktu ...

Malo tego zmienil jedna literke w nazwie produktu i sprzedaje to jako
swoj wyrob. Znak towarowy/nazwe mam zastrzezona,

W którym urzędzie?
natomiast budowa jest
chroniona patentem ale tylko w USA.

No więc raczej tego nie widzę:

- jeśli postarałeś się o rejestrację znaku w OHIM, to jeszcze można o czymś pomyśleć, bo taki znak "jest ważny" i w Polsce, i w Czeskiej Republice,
- jednak skoro zmienili 1 literkę w znaku, to co najwyżej można pomyśleć o naśladownictwie tego znaku, chociaż -- o ile Twój znak nie jest jakiś bardzo renomowany -- raczej nic z tego nie będzie,
- jeśli wprowadzasz towary do obrotu na terytorium Republiki Czeskiej, a oni chcą Cię wygryźć, to możesz pomyśleć o jakichś tam zarzutach z nieuczciwej konkurencji (ale jak to będzie po czesku?) --
:) Olgierd || http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-05-07 16:56:09
Autor: Ludek Vasta
Potrzebna pomoc - import podrobek
On 06/05/2012 10:04, Olgierd wrote:
oni chc± Ciê wygry¼æ, to mo¿esz pomy¶leæ o jakich¶ tam zarzutach z
nieuczciwej konkurencji (ale jak to bêdzie po czesku?)

Nekalá konkurence lub nekalá soutì¾
http://cs.wikipedia.org/wiki/Nekal%C3%A1_sout%C4%9B%C5%BE

Ludek

Potrzebna pomoc - import podrobek