Potrzebna pomoc - import podrobek

Data: 2012-05-06 11:40:52
Autor: Kasa przyjmie
Potrzebna pomoc - import podrobek
W dniu 2012-05-06 09:57, ADAM pisze:
Witam, mam problem z jedna f-ma z Czech ktora zaimportowala od Chinczyka
produkt ktory jest niemal 100% kopia mojego produktu ...
Malo tego zmienil jedna literke w nazwie produktu i sprzedaje to jako swoj
wyrob. Znak towarowy/nazwe mam zastrzezona, natomiast budowa jest chroniona
patentem ale tylko w USA.
Czy da sie jakos dojechac ta czeska firme?
Bardzo prosze o pomoc.

Pozdrawiam
Andrew

To teraz musisz napisac do prezia USA zeby wyslal swoich chlopakow zrobic porzadek z chinczykami i czechami.

Napisz co to za produkt albo jakis link zapodaj jesli to nie tajna bron.

:):):):)

Potrzebna pomoc - import podrobek