Potrzebna pomoc - partycja dysku

Data: 2013-01-27 12:05:14
Autor: Q
Potrzebna pomoc - partycja dysku
Co zrobić aby dysk był widoczny dla systemu?

Przypisac literke? :)
Pusc zrzut ekranu z zarządzania dyskami.
NTG.

Data: 2013-01-27 14:15:45
Autor: frank drebin
Użytkownik "Q" <no@spam.org> napisał w wiadomości news:ke31mj$q5d$1node1.news.atman.pl...
Co zrobić aby dysk był widoczny dla systemu?
Przypisac literke? :)

Jesteś najlepszy, dokładnie o to chodziło :)
Problem banalny aż wstyd.
Mam tę satysfakcję, że kilka minut wcześniej zanim przeczytałem twój post sam to zauważyłem. Choć nie wiem z czego tu się cieszyć.
Ale jakby co, to twój post rozwiązałby problem.

Dzieki i pozdrawiam.

Potrzebna pomoc - partycja dysku