Data: 2009-05-10 11:19:05 | |
Autor: Ivam | |
Potrzebna pomoc z uruchomieniem 2T (Jawa 175 356 '58) | |
"falco" <mfalco@wp.pl> wrote in message news:gu64pc$otm$3mx1.internetia.pl...
Hej, Witam! Po raz kolejny zaznaczam, ze z ta stara jawka nie mialem do czynienia, ale... Dodatkowo wyszły pierwsze kwiatki z elektryką, która jest pomieszana (do tej pory nie miało to wpływu na jazdę, ale na pewno trzeba ją wyprowadzić na prostą). To sprawdz czy masz prad. Jest tam aku? Sprawdz: 1) swiece 2) styki kabli dochodzacych do cewki WN (mozesz tez rownolegle wpiac zarowke 12V i kopac - powinna mrugac) 3) kabel WN 4) kondensator (wymien na jakikolwiek - np. od komarka, albo czegokolwiek - na probe) Wlej troche paliwa pod swiece. Odpali i popracuje chwilke ok - sprawdz czy gaznik i kranik ok (czy paliwo dociera do gaznika, czy ktoras dysza nie jest calkowicie zatkana itp.). Bedzie kaszlec, walic w wydech, albo gaznik itp. - sprawdz czy masz w dobrym miejscu zaplon ustawiony: 1) kolor platynek (czy nie sa wypalone) 2) odstep miedzy stykami 3) moment zaplonu (zrob sobie narzedzie do blokowania tloka w okreslonej pozycji - ze starej swiecy i sruby) Jak gwizda spod glowicy to uszczelka walnieta, glowica zwichrowana itp. (sprawdz np. na kawalku prostej szyby) Ale zaznaczam, ze mozesz sie mylic i moze gwizdac spod swiecy (wyrobiony gwint=tulejka, za slabo wkrecona swieca, brak podkladki pod swiece, itp.). To narazie tyle, jak to sprawdzisz i bedzie dalej dupa to bede stawial na elektryke. Ja w MZ TS'ce (instalacja 6V) mam tak namieszane, ze jak nie mam pradu to nawet na pych nie odpale. A jak prad jest w aku to najdalej po 3 kopnieciach odpala. -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2009-05-10 11:29:29 | |
Autor: falco | |
Potrzebna pomoc z uruchomieniem 2T (Jawa 175 356 '58) | |
Ivam pisze:
To sprawdz czy masz prad. Jest tam aku?tak jest, a aku w sumie prawie nie używany (mierzyłem) 6V 10Ah. Sprawdz: Dzięki za konkrety! Jak wspomniałem w poniedziałek ktoś do mnie podjedzie i będziemy badać pacjentkę dogłębnie, oby skutecznie... ;) -- (Po)zdrówka! falco Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT Popiel 1200 '70 1.2 6V sen na jawie SenNa... Jawa 356 '58 175 |
|
Data: 2009-05-10 20:16:58 | |
Autor: Easy | |
Potrzebna pomoc z uruchomieniem 2T (Jawa 175 356 '58) | |
Użytkownik "falco" <mfalco@wp.pl> napisał w wiadomości news:gu67ck$6sp$1mx1.internetia.pl... Ivam pisze: może to idiotyczne ale spróbuj zapalic jeszcze raz. Jak miałam 6V silnik ( co prawda w TS) prady ( choć mówisz ze sprawdzałes ze sa) pojawiały się w równie tajemniczych okolicznosciach jak znikały. zJawa potrafiła nagle, kompletnie bez powodu zgasnac a pózniej po jakims czasie ( róznym) bezproblemowo zapalic. No i zapłon.. Zmiana swiecy tez niekoniecznie mogła dac oczekwany efekt. czasem bywa ze i nowa swieca jest walnieta.. spróbuj jeszcze raz. I na Boga nie odpalaj motocykla na pych ;) toż to najwieksza siara ;) -- Easy Zielona Dziura Co Cie nie zabije, to Cie wzmocni NT650V i NTNT650V ;) |
|
Data: 2009-05-10 20:33:55 | |
Autor: falco | |
Potrzebna pomoc z uruchomieniem 2T (Jawa 175 356 '58) | |
Easy pisze:
może to idiotyczne ale spróbuj zapalic jeszcze raz. Jak miałam 6V silnik ( co prawda w TS) prady ( choć mówisz ze sprawdzałes ze sa) pojawiały się w równie tajemniczych okolicznosciach jak znikały. prób było naprawdę dużo, aż kopniak... wymiękał jak i moja noga również... ;) Dziś nic już nie robiłem, zobaczymy co jutro się okaże z pomocą poleconego mechanika... ;) Zmiana swiecy tez niekoniecznie mogła dac oczekwany efekt. czasem bywa ze i nowa swieca jest walnieta.. Były NGK, Bosch i Denso, ale nic to nie zmieniało... :( > I na Boga nie odpalaj motocykla na pych ;) toż to najwieksza siara ;) hehehe... nawet nie wiesz jak się czaiłem, czy nikt nie widzi, gdy już całkiem zdesperowany pchałem Kyvacke... ;););) Dam znać, gdy tylko namierzymy babola, ale wciąż liczę na pomoc z precla. ;) -- (Po)zdrówka! falco Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT Popiel 1200 '70 1.2 6V sen na jawie SenNa... Jawa 356 '58 175 |
|