Potrzebna porada w sprawie umowy

Data: 2019-09-12 19:02:59
Autor: Jacek Maciejewski
Potrzebna porada w sprawie umowy
Jestem słabo zorientowany w zawiłościach umów oferowanych współcześnie
przez operatorów sieci komórkowych. Kiedyś sprawa była prosta - ile
gadałeś tyle zapłaciłeś. Dziś operatorzy oferują jakieś "pakiety" które
przepadają po jakimś terminie o ile ich nie wykorzystasz i ogólnie,
naciągają klienta jak mogą produkując zawiłości i licząc na wpadki. Mam pytanie - czy ktoś oferuje prostą taryfę w której tyle zapłacisz ile
skorzystasz, zarówno jeśli chodzi o rozmowy, SMS-y czy transfer danych?
Używam telefonu bardzo rzadko. Kilka rozmów, kilka SMS-ów wysłanych i
kilkanaście odebranych max. miesięcznie, praktycznie zero internetu,
więc część stała taryfy powinna być jak najmniejsza.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-09-12 12:05:28
Autor: Kris

https://www.njumobile.pl/

Data: 2019-09-12 19:24:35
Autor: Grzexs
[...]

Z całym szacunkiem, ale po co Ci umowa przy takim wykorzystaniu telefonu? Kup jakiś pre-paid z niskimi cenami i długim czasem ważności, doładuj raz i tyle.

Np. FaktMobile 15 gr/min, 15 gr/sms; wRodzinie 20 gr/min, 10 gr/sms (ci mają niespotykany pakiet 30 zł / 2 m-ce za nieograniczone rozmowy, sms-y i 10 GB netu, do tego dwa lata ważności konta; acha - to nie jest telefonia rydzykowa); ewentualnie Virgin Mobile z ich mikropakietem za 3 zł/m-c (30 min, 30 sms i 300 MB).

A telefon kup choćby na raty, w markecie na wyprzedaży czy gdziekolwiek indziej.

--
Grzexs

Data: 2019-09-12 19:46:24
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Thu, 12 Sep 2019 19:24:35 +0200, Grzexs napisał(a):

Z całym szacunkiem, ale po co Ci umowa przy takim wykorzystaniu telefonu? Kup jakiś pre-paid z niskimi cenami i długim czasem ważności, doładuj raz i tyle.

Mam prepaid w Virgin. Co z tego skoro mnie skubią, bo nawet jak kupię
najtańszy pakiet to i tak go nie wykorzystam, zwłaszcza netu. A poza
tym, nie mogę z niewiadomych powodów wysyłać SMS-ów i dział techniczny
od Virgin wymięka, więc się rozglądam za jakąś alternatywą. I na dodatek
muszę co miesiąc pilnować wykupienia pakietu i na co mi ten problem.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-09-13 06:02:10
Autor: Liwiusz
[...]

3zł miesięcznie. I to nazywasz skubaniem? Szukasz umowy za 1zł?

muszę co miesiąc pilnować wykupienia pakietu i na co mi ten problem.

Nieprawda, odnawia się automatycznie.

--
Liwiusz

Data: 2019-09-13 08:54:28
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Fri, 13 Sep 2019 06:02:10 +0200, Liwiusz napisał(a):

3zł miesięcznie. I to nazywasz skubaniem? Szukasz umowy za 1zł?
Powiedziałem czego szukam. Taryfy w której płacę za to z czego
korzystałem, bez żadnych "pakietów" i przedpłat. I tak, skubią bo primo
nie korzystam za 3 zł a secundo, jak mam środki na koncie to przepadną
kiedy zmienię usługodawcę, tertio sprzedają mi niechcianą usługę bo nie
korzystam z netu. Cholera, czy sprzedaż wiązana nie jest przypadkiem
zabroniona przez Kodeks Handlowy?

muszę co miesiąc pilnować wykupienia pakietu i na co mi ten problem.

Nieprawda, odnawia się automatycznie.
Prawdopodobnie mówimy o różnych rzeczach. Ty mówisz o "pakiecie"
startowym. Ja mówię o "pakiecie" który ewentualnie dokupujesz gdy już
masz ten startowy (razem z kontem i numerem). Moja wina, bo jeszcze się
tego nie nauczyłem. --
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-09-13 00:08:51
Autor: Kris
W dniu piątek, 13 września 2019 08:54:29 UTC+2 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

Powiedziałem czego szukam. Taryfy w której płacę za to z czego
korzystałem, bez żadnych "pakietów" i przedpłat.

Więc poleciłem nju
Nie korzystasz płacisz 9zł, ale tylko przez pierwsze 3 miesiące, później jak nie korzystasz nie płacisz nic.
Jak korzystasz to płacisz za minute ale nie więcej jak 19 zł miesięcznie(w tym rozmowy, sms i internet)
https://www.njumobile.pl/oferta/abonament-mono/19

Data: 2019-09-13 12:02:06
Autor: J.F.
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:e5976b48-1f28-417b-bd5f-e7e1500a7bb0@googlegroups.com...
[...]

Owszem, ale kolega jednak troche korzysta.
30 minut po 19 gr ... 6zl. Mozna sie zastanowic nad pakietem mini9 czy mini3 w Virgin...

Jak korzystasz to płacisz za minute ale nie więcej jak 19 zł miesięcznie(w tym rozmowy, sms i internet)
https://www.njumobile.pl/oferta/abonament-mono/19

SMS sa w to wliczone, czy platne osobno, ale nie wiecej niz 9 zl/mc ?
Co podnosi maksymalny rachunek do 28 zl ...

J.

Data: 2019-09-13 23:01:57
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Potrzebna porada w sprawie umowy

"J.F." 5d7b69c1$0$540$65785112@news.neostrada.pl

Owszem, ale kolega jednak troche korzysta.

Przez 2 tygodnie wygadałem aż 20 groszy na wiele rozmów.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'       eneuel@gmail.com     '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2019-09-14 11:00:00
Autor: Budzik
Potrzebna porada w sprawie umowy
Użytkownik Jacek Maciejewski jacmac@go2.pl ...

I tak, skubią bo primo
nie korzystam za 3 zł a secundo

potraktuj te 3zł jako minimalna opłate stała za gotowośc do odebrania rozmowy.

OMG...

--
Pozdrawia... Budzik
"Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

Data: 2019-09-14 19:32:13
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Potrzebna porada w sprawie umowy

"Budzik" XnsAACA7C06EC5ECbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

I tak, skubią bo primo
nie korzystam za 3 zł a secundo

potraktuj te 3zł jako minimalna opłate stała za
gotowośc do odebrania rozmowy.

Co to jest przyrost PKB?
Na początku XXI wieku za tę gotowość Pomarańcza (inaczej wówczas
nazywana) życzyła sobie 5 pln za rok, czy nawet za więcej niż rok.
Czym zatem wytłumaczyć dzisiejszą opłatę wysoką na 36 pln rocznie?

Jacku -- poobserwuj, a być może odkryjesz, że Budzik nie potrafi
doładować... ;)

-=-

LTE jest niemal wszędzie -- co prawda nawet 2G nie
wszędzie dociera, ale ogólnie LTE jest obecne...
Jakim obciążeniem jest 2G względem LTE? IMO niemal
żadnym, więc dlaczego za ,,gotowość'' LTE mam nic
nie płacić a za ,,gotowość'' 2G mam płacić 36 pln
rocznie?

-=-

Gdy Faktycznie można było dostać 500/50/150 -- spytałem w Play
o Faktyczne karty i dostałem odpowiedź mniej więcej taką:

 - Nie ma, bo zbyt szybko schodzą. I wiadomo, dlaczego tak szybko schodzą. ;)

W innym salonie Play dostałem dwie SIMki z kolejnymi numerami seryjnymi,
ale dostałem te SIMki w odstępie kilku miesięcy, więc mniemam, że tam
zbyt wielu chętnych nie było... ;)

-=-

Teraz Play daje 200/20/60 na jeden numer telefonu, co wyraźnie zaznacza w Regulaminie.
Można (proszę to zweryfikować, jeśli ktoś chce z tego skorzystać) przenieść wiele nrów
po czym je aktywować co jakiś czas, aby jedna wizyta w salonie dała w efekcie rok lub
więcej...

-=-

Nie zdziwię się, gdy dowiem się, że wielu z tej grupy ma jedynie bezpłatny dostęp
do netu uzyskiwany dzięki przenosinom numerów... Ja mam teraz:

 - net z Pomarańczy
 - netowy lejek z Play
 - net stacjonarny

i za powyższe nie płacę zbyt wiele.

Net z Pomarańczy mam za przeniesienie, i raczej z tego netu nie korzystam.
Lejek z Play teraz jest mi niezbyt mocno potrzebny.
Stacjonarny mam dzięki eterycznemu ;) połączeniu, za które nie ja płacę.

-=-

Jeśli na stacji benzynowej będę miał dwa dystrybutory ON legalnie
oferujące to samo paliwo w różnych cenach:

 - 5 zł za litr ON
 - 6 zł za litr ON

raczej wybiorę dystrybutor tańszy. ;)

-=-

Zamierzam iść do Lidla, gdzie zamierzam kupić kilogram białego sera, za co
zapłacić zamierzam 8 złotych... Lidl składa ofertę -- ja z niej korzystam,
choć mogę w innym miejscu zapłacić za ser (podobny lub taki sam) zapłacić
więcej.

[tak sobie myślę, że może jednak kupię więcej niż kilogram...]

Być może zapłacę debetówką Getin, dzięki czemu dostanę jakieś
zwolnienie z miesięcznej opłaty czy jakiś profit...

-=-

Jako dziecko korzystałem z telefonu, który zazwyczaj nie funkcjonował podczas
deszczu... Za spodnie w PEW musiałem płacić równowartość miesięcznej polskiej
pensji, jeśli kupowałem spodnie wtedy, gdy chciałem, nie zaś wtedy, gdy władza
,,rzucała''... ,,Dziś'' za spodnie płacę kilka złotych -- najtańsze kosztowały
mniej niż 5 pln...

Nie widzę niczego złego w zmniejszaniu cen.
Odwrotnie -- zwiększanie cen (ponad inflację służącą regulacjom) uważam za zło.

IMO ludzie w tym celu pracują, by mieć coraz więcej, coraz lepiej, coraz lżej...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(  coma |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2019-09-13 22:59:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Potrzebna porada w sprawie umowy

"Jacek Maciejewski" kz549z5eljcc$.179cos8o2t8ut.dlg@40tude.net

[...]

Możesz używać bezpakietowo.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-09-13 23:47:10
Autor: Jacek Maciejewski
Potrzebna porada w sprawie umowy
Dnia Fri, 13 Sep 2019 22:59:52 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
napisał(a):

Możesz używać bezpakietowo.

A jak?
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-09-14 01:07:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Potrzebna porada w sprawie umowy

"Jacek Maciejewski" 1sdrt3wf7xxcl.6s4cl71xzygg$.dlg@40tude.net

Możesz używać bezpakietowo.

A jak?

Nie mając pakietu, zużywasz grosze na minuty i SMSy.
Nie dzwonisz -- forsa nie schodzi, choćby i przez rok.
Masz też lejek netowy -- do: m@ili, AGPS, NTP OK, ale
do oglądania pornoli -- raczej ;) nie; aplikacje
bankowe różnie to tolerują; aplikacja Lidla -- od
biedy daje sobie radę.

Po przeniesieniu do Play/Fakt masz na 60 dni 200 pln
i 20 GB netu a po tym czasie 1,5 pln przez kolejne
miesiące -- w sumie rok.

Kiedyś Play dawał 500 pln i 50 GB na 5 miesięcy,
później tylko Fakt (to też Play, ale czerwony)
a teraz jest 200/20/60.

   https://www.play.pl/kampanie/przenies-numer-na-karte/

Na tej grupie ludzie uskuteczniają wahadło -- z Play do
A2M czy VM, następnie do Play...

Chyba Plus też jest ciekawy, ale nie testowałem
a regulamin nie jest jednoznaczny. Coś na kształt:

 - przez tydzień, czyli przez trzy dni ;)

**Chyba** coś takiego:

 - aby skorzystać, musisz mieć wystarczające środki
   (czyli ileś) do uruchomienia czegoś, co jest
   bezpłatne

Rozbieżność (o ile nadal istnieje) bierze się być może
z nieuwagi piszących regulaminy. (zmienili cos w jednym
miejscu, ale zapomnieli o korekcie w innym miejscu)

-=-

Namawiają Cię do abonamentu, hojnego płacenia itp.?
Domyślam się, że sami skąpią jak mogą i gdzie mogą.

-=-

Ja naprawdę w 2 tygodnie przegadałem ze swej komórki 20 groszy.
I naprawdę nie przeniosłem jednego z masy numerów swych do Play,
choć byłem akurat obok salonu Play, w którym nie było klientów.

Nie przeniosłem, bo nie było motywacji. Zamierzam przenieść za
2 tygodnie. I nawet wiem, który numer. (ten, który wystartował
wczoraj w pomarańczowych barwach) Wiem też, jaki numerek ma
spocząć obok niego w dwuSIMowym telefonie.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-09-15 21:13:07
Autor: Grzexs
[...]

Tylko jest drobny haczek - kasa za net schodzi wyłącznie z konta głównego, a nie z bonusowego.

--
Grzexs

Data: 2019-09-16 21:25:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Potrzebna porada w sprawie umowy

"Grzexs" qlm2g2$11gp$1@gioia.aioe.org

[...]

Mnie schodzi tylko za rozmowy. Raczej -- schodziła,
bo mam teraz przenosinową forsę na Pomarańczy, więc
nie dzwonię z Play.

Może kiedyś szarpnę się z przeniesieniem na Plus -- aby
sprawdzić, jak jest z ich ,,za darmo''.

Naprawdę za darmo dawał mi Orange, jeśli nie liczyć:

 - kupionych prepeidów (jednego nawet nie otworzyłem -- stracił
   po latach ważność) na początku tysiąclecia
 - i doładowania jakąś kartą zakupową (mam do dziś ponad dychę
   z tamtych doładowań, a przegadałem sporo)

Virgin wziął ode mnie kilkanaście plnów, może nawet ponad dwadzieścia.
Play niedawno wziął 5 pln.
Plus kiedyś kosił u mnie sporo.
Era także mnie goliła do skóry, albo i do kości...
(mogłem wypowiedzieć przed czasem, ale nie zebrałem sił i chęci)
Także mBank trochę ode mnie zgarnął.

Najwięcej numerów dał mi Virgin, później Play i Orange.
Ponadto kilka numerów kupiłem. (chyba: za plny w mBanku
i Plusie oraz gratisy przyzakupowe -- z Play i z Ery;
ten z Play mi przepadł w wyniku nieporozumienia)

Virgin też zabrał mi jeden numer -- zabiera...

Za stracony w Play i w Virgin dostałem numery w Orange.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-09-16 23:49:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Potrzebna porada w sprawie umowy

"Eneuel Leszek Ciszewski" 5d7fe1a4$0$17354$65785112@news.neostrada.pl

Virgin wziął ode mnie kilkanaście plnów, może nawet ponad dwadzieścia.

Większość straciłem w niepojętych błędach typu
zbyt obszerny (Gołdap -- FR) roaming netu.

Play niedawno wziął 5 pln.

W Gołdapi Play wziął chyba dychę na net w 2014 r.

Najwięcej numerów dał mi Virgin, później Play i Orange.
Ponadto kilka numerów kupiłem. (chyba: za plny w mBanku
i Plusie oraz gratisy przyzakupowe -- z Play i z Ery;
ten z Play mi przepadł w wyniku nieporozumienia)

Inny gratis z Ery zżarł się w efekcie Premium, choć IMO nie dałem zgody...
(dałem, ale dałem cokolwiek -- szansa na trafienie 4 poprawnych cyfr
jest IMO mała) Premium słał do mnie płatne SMSy -- wtedy wiele osób
straciło tym sposobem swe numery, bo wyłączenie tego ,,dobrodziejstwa''
było trudne.

Ogólnie Erę zapamiętałem źle.

Virgin też zabrał mi jeden numer -- zabiera...

+ Za stracony w Play (w Gołdapi) i w Virgin (ten
+ wiszący teraz) dostałem numery w Orange.

-=-

Virgin dał mi 7 (może 8?) numerów i 1 zabrał.

-=-

Nie wiem, ile mam, bo liczę tylko do 16.
[co nie znaczy, że do 16 liczę poprawnie]

-=-

Miałem jeszcze dwa z Aero2 -- ,,darmowego'' netu.

-=-

Więcej numerów nie pamiętam? Za wszystkie serdecznie żałuję?...
W Plusie kupiłem dwa -- jeszcze w ubiegłym wieku.
607 635935 -- chyba miałem na przełomie wieków
Po nim były Pomarańczowe prepeidy roczne, a później
Mój Eneuel w Plusie...

Startowałem jakimś innym w Plusie -- kosztował fortunę. :)
(i telefon, i inicjacja nieseksualna, i minuty -- netu nie
było, ale SMS można było wysłać tak, by odebrano go m@ilem
jako m@il)

Wtedy były w Polsce tylko dwie sieci GSM -- Era i Plus.

Miałem jeszcze dwie trójki w 2nr -- obie przepadły przez
zapomnienie...

Jakiś dałem matce -- ale gdzieś straciła.
Później kupiła sobie w Erze.

-=-

Dopiero teraz -- więcej mych numerów GSM nie pamiętam,
za wszystkie opłaty serdecznie żałuję, obiecuję poprawę
i proszę o rozgrzeszenie...

Jeszcze pokuta? [nie wiem, jak mam odebrać to, co straciłem
z własnej woli na kolorowych jar_markach i nie tylko...]

Dwa (czy trzy) freełerowe VoIPy w easyCall też przepadły.

-=-

Chętnie przebuduje me stacjonarne połączenie netowe
na 433 Mb/s, ale... Nie wiem, w celu jakim, skoro
starcza mi to G, które mam od dawna...

Dziś około południa zaszwnakowało -- zastąpiłem je Oranżowym. :)

-=-

[Bogu składam dzięki za Jego hojne dary telekomunikacyjne;
jak to mówią -- duchowa komunia jest bardzo ważna...
,,świętych obcowanie'' to nie bajer...
jeszcze gdybym tak miał z kim pogadać
za pośrednictwem tych SIMek...]

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-09-17 00:26:56
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Potrzebna porada w sprawie umowy

"Eneuel Leszek Ciszewski" 5d800380$0$17362$65785112@news.neostrada.pl

Startowałem jakimś innym w Plusie -- kosztował fortunę. :)
(i telefon, i inicjacja nieseksualna, i minuty -- netu nie
było, ale SMS można było wysłać tak, by odebrano go m@ilem
jako m@il)

Albo odwrotnie -- słać m@il tak, by był odbierany jako SMS.
Po ponad 20 latach  -- nie pamiętam.

-=-

Jako kilkuletnie dziecko kleiłem różne telefony stacjonarne wygrzebywane
ze śmietnika -- czyli kasowane w państwowych firmach. (tak mi zostało do
~30 roku życia) W domu była jedna linia telefoniczna, ale kilka ;)
równolegle podłączonych aparatów. (zwykle tylko 4 -- po jednym dla
każdego domownika; poza tymi były aparaty testowe i inne wynalazki)

Były niewykrywalne podsłuchy, nagrywanie rozmów telefonicznych,
głośne gadanie telefonów... Były rozwiązania bezprzewodowe
i przewodowe -- preferowałem przewodowe, choć za te groziły
kary, ponoć włącznie z utratą linii telefonicznej.
(aparat musiał mieć ważna homologację!)

Sąsiad (daleki sąsiad) pracował kiedyś w ówczesnej Telekomunikacji,
więc mówił mi, czym ryzykuje ten, ;) kto to i owo ,,przerabia''.

Nawet buchnąłem (w okolicy ul. Krakowskiej) kłąb prawdziwego
wielożyłowego przewodu napowietrznego (wówczas kupno raczej
było trudne) aby to i owo podłączyć w domu...

Na pewno ówczesna Telekomunikacja wybaczyła mi -- toż
wykorzystałem zbożnie, ;) do telefonów... ;)

Mój telefon zazwyczaj ;) nie miał dzwonka -- nie był mi
potrzebny, w co chyba nie każdy potrafi uwierzyć. :)

Dziś też nie rzucam się jak opętany, gdy usłyszę jakąś
melodyjkę telefoniczną -- najpierw zastanowię się nad
tym, czy czekam na czyjś telefon... ;)

-=-

Dopiero teraz -- więcej mych numerów GSM nie pamiętam,
za wszystkie opłaty serdecznie żałuję, obiecuję poprawę
i proszę o rozgrzeszenie...

-=-

Nr tej domowej linii początkowo wyglądał tak:

  6385

później dodano 3 przed numerami, więc było tak:

 36385

a później zmieniono na jakiś inny i znów na inny...
Gdzieś mam wizytówki ze swymi zdjęciami, na których
mam ten ostatni nr telefonu z tamtego domu...
(chyba zaczynał się cyfrą 7)

W połowie lat dziewięćdziesiątych ubw. ów dom został
sprzedany, ale bez linii telefonicznej. ;)

To były czasy!!!!

Nawet niektórym dygnitarzom kazano czekać na linie telefoniczne!!!
Po ulewnym deszczu nawet nie chciano przyjmować zgłoszeń usterek...

 - Toż padło. Trzeba poczekać, aż ziemia wyschnie...
 - Mamy podłączenie napowietrzne.
 - Ale kilka domów dalej linia schodzi pod ziemię.
   Są na pewno zalane studzienki. Trzeba zaczekać...

Jak zgłaszaliśmy telefoniczne usterki? -- telefonicznie. ;)
Nawet był numer telefonu ,,bura napraw'' czy jakoś tak/podobnie.

-=-

Na tej linii nawet MoDem chadzał -- łącząc terminal stojący
u mnie z ogromnym komputerem (SM4 -- radziecką kopią PDP 11/40)
z dawnych lat. W tamtym czasie łączność nie miała impulsywnego ;)
charakteru, ale i szybkość nie była zawrotna -- 300 bitów na sekundę.

-=-

Ale gdy tylko startowano z telekomunikowaniem -- ponoć napraszano się...
Aparaty dawano za darmo... Tłumaczono ludziskom do czego służy telefon...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-09-18 22:26:31
Autor: Marcin
Potrzebna porada w sprawie umowy
Wiatm

Mam prepaid w Virgin. Co z tego skoro mnie skubią, bo nawet jak kupię
najtańszy pakiet to i tak go nie wykorzystam, zwłaszcza netu.

Jak korzystasz bardzo malo to najlepiej chyba prepaid Play odNowa. Pakiety minut, smsow i danych nie maja daty waznosci a po sieci jest stan darmowy. Myk jest tylko taki, ze jak w ciagu miesiaca nie wykonasz zadnego polaczenia poza siec ani nie wyslesz smsa cz MMS ani danych nie przetransferujesz to zabieraja 2 PLN z konta.
Szczegoly na:
www.play.pl/oferta/play-karta/play-na-karte/play-na-karte-odnowa/

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2019-09-12 20:19:03
Autor: Jacek Maciejewski
Potrzebna porada w sprawie umowy
Dnia Thu, 12 Sep 2019 19:24:35 +0200, Grzexs napisał(a):

ewentualnie Virgin Mobile z ich mikropakietem za 3 zł/m-c (30 min, 30 sms i 300 MB).

To jest pakiet na start, dla nowych numerów. Jak już masz prepaid
wykupiony to możesz wykupić dodatkowe minuty ale już nie SMS. Na dobitkę nie rozumiem tej taryfy i nie umiem znaleźć wyjaśnień. Np. na
stronie swojego konta mam "Pozostało do wykorzystania: zero minut, zero
sms". Mimo to mogę zainicjować połączenie i gadać. Nie mogę wysłać SMS-a
ale też nie wiem jak je dokupić, bo na tej stronie nie ma takiej opcji.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-09-12 22:08:18
Autor: ToMasz
[...]

coś Waść pitolisz.
ten pakiet jest dostępny i działa. możesz do niego dokupić godzine rozmów albo net, jak Ci braknie. problem taki że jak dokupisz to ważność dokupionych minut/transferu kończy się wraz z ważnością pakietu.
Czyli mamy za 3 zeta. niczego nie musisz pamiętać, bo jak doładujesz raz na rok za 5 dych - masz święty spokój na półtora roku. Będziesz dostawał smsy od virgina przypominające o tym że masz zapewnić środki i pakiet został odnowiony - ale to można wyłączyć.
co do smsów. sprawdzałeś na różnych telefonach? Są proste metody sprawdzenia co nie działa! Możesz spytać na grupie! łatwiej jest przywrócić ustawienia fabryczne niż zmieniać operatora

kolejna opcja to sieć otvarta, tam masz za 7zł jakiś pakiet.
potem virgin mini9.
Albo tak jak ktoś polecał - fakt albo a2 mobile - kto tam ma nańtańszą stawkę za minutę - 15 albo nawet 10 groszy, z rokiem ważności konta
ToMasz

Data: 2019-09-12 22:30:00
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Thu, 12 Sep 2019 22:08:18 +0200, ToMasz napisał(a):

To jest pakiet na start, dla nowych numerów.
coś Waść pitolisz.

No to sam zacznij na https://virginmobile.pl/oferty/karta i idź dalej
usiłując kupić ten pakiet. Wiąże się to z założeniem nowego konta nawet
jeśli podasz numer który już u nich masz. A ja już mam konto, po co mi
drugie.
Jak już masz konto, to po zalogowaniu tam, za zgromadzoną na nim gotówkę
możesz kupić jedynie pakiet 30 min za 5 zł.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-09-12 22:52:38
Autor: Grzexs
[...]

Nie rozumiesz jak to działa... A ja ni w ząb nie rozumiem, co piszesz, więc nie pomogę.

--
Grzexs

Data: 2019-09-12 22:56:26
Autor: ToMasz
[...]

nie. jeśli chcesz kupić ten pakiet, zostaw internet, wpisz na telefonie:
*222*03#
zielona słuchwka

Wiąże (...)
nie. nowi dostają do tego 10giga na pierwszy raz.
Jak już masz konto, to po zalogowaniu tam, za zgromadzoną na nim gotówkę
możesz kupić jedynie pakiet 30 min za 5 zł.
JAK JUZ masz wykupiony TEN pakiet. Bez pakietu nie DOKUPISZ 30min za 5 zł.
sprawdź co masz wpisując na telefonie *222#
ToMasz

Data: 2019-09-13 06:04:33
Autor: Liwiusz
[...]

Ewidentnie z czymś sobie nie dajesz rady. Pakiet za 3zł działa cały czas na starych numerach (co najwyżej może trzeba zmienić taryfę, jak masz poprzednią). Poproś dziecko sąsiada, aby ci zmieniło taryfę i aktywowało pakiet (może być przez internet, może być kodem USSD).

--
Liwiusz

Data: 2019-09-13 06:02:58
Autor: Liwiusz
W dniu 2019-09-12 o 22:08, ToMasz pisze:
Czyli mamy za 3 zeta. niczego nie musisz pamiętać, bo jak doładujesz raz na rok za 5 dych - masz święty spokój na półtora roku.

Z zastrzeżeniem, aby ładował jednak za 30zł, bo jest tylko rok ważności konta po doładowaniu.

--
Liwiusz

Data: 2019-09-13 23:11:27
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Potrzebna porada w sprawie umowy

"Liwiusz" 5d7b14f2$0$17347$65785112@news.neostrada.pl

Z zastrzeżeniem, aby ładował jednak za 30zł, bo
jest tylko rok ważności konta po doładowaniu.

Po doładowaniu czy po uruchomieniu pakietu?

-=-

ZTCP korzystasz z wahadła -- przenosisz to tu (nie
pamiętam, gdzie) to tam (a2m chyba) i masz za freeko.

-=-

Na tej grupie raczej są sami teoretycy doładowań -- IMO
wszyscy stąd latami drenowali Faktycznie po 5 miesięcy,
a teraz zaś drenują krócej fioletowo lub czerwono.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-09-15 22:19:20
Autor: Liwiusz
[...]

Po doładowaniu.

--
Liwiusz

Data: 2019-09-16 02:32:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Potrzebna porada w sprawie umowy

"Liwiusz" 5d7e9ccb$0$499$65785112@news.neostrada.pl

Po doładowaniu czy po uruchomieniu pakietu?

Po doładowaniu.

ZTCP uruchomienie pakietu też przedłużało, ale może źle pamiętam.
W VM mam już tylko jeden numer -- wyzerowany, bo nieaktywny.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-09-16 09:24:55
Autor: Liwiusz
[...]

Teraz nie przedłuża.

--
Liwiusz

Data: 2019-09-29 00:38:03
Autor: Smok Eustachy
Potrzebna porada w sprawie umowy
/../
[...]

Niektórych umiejętność korzystania z komórki przerasta...
Pakiety internetu, smsów i netu kupujesz za środki w koncie. Internet chyba jest 2zł za 1 giga

Data: 2019-09-29 07:36:24
Autor: Jacek Maciejewski
Potrzebna porada w sprawie umowy
Dnia Sun, 29 Sep 2019 00:38:03 +0200, Smok Eustachy napisał(a):

/../
[...]

Smoku, ciebie przerasta umiejętność myślenia. Strona Virgin (innych też)
celowo jest tak zredagowana by wpuszczać w maliny. A taryfa tak, by cię
narażać na koszty. Środki na koncie przepadają gdy odchodzisz z Virgin,
o czym nie przeczytasz chyba że zrobisz doktorat z taryf.
Niewykorzytane pakiety przepadają. I dlaczego mogę gadać skoro strona
twierdzi że nie mogę?  A w ogóle, po ch... mi jakieś pakiety? Ja chcę
taryfy jak z początków telefonii, kiedy wszystko było jeszcze uczciwe i
proste. Za sms, rozmowę,  czy minutę  - cena i to płatna po rozmowie.
Oczywiście, nie ma takiej taryfy, zbyt korzystne jest nabijanie jeleni w
butelkę.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-09-29 08:00:11
Autor: J.F.
Dnia Sun, 29 Sep 2019 07:36:24 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):
[...]

Cos w tym jest, ale przeciez "zawsze tak bylo". U wszystkich.

Jakies urzedy cos protestowaly, ale chyba nic z tego nie wyszlo.

Swoja droga przez to podwojne doladowanie w Erze, to kiedys niezla
kwote mialem na koncie ... ladnie by poplyneli, gdyby musieli oddac.

[...]

a) ludzie sie rozgadali, rozpisali, i nie chca byc juz "nabijani w
butelke", wola kupic pakiet ..

b) operatorom zalezy na duzych wplywach, wiec nie zdziw sie ze bedzie
"nie mniej niz".

Ale imo - ciagle taka taryfe znajdziesz - virgin wlasnie, Orange, nju
jesli troche wiecej gadasz.

J.

Data: 2019-09-30 10:22:02
Autor: Liwiusz
[...]

Przepadanie środków po odejściu to cecha każdej sieci i każdej taryfy.

Niewykorzytane pakiety przepadają.

Niesamowite. Zupełnie jak wszędzie.

[...]

Oczywiście, że jest nawet w Virgin. Tylko net musisz mieć w pakiecie, co cię kosztuje 1zł/miesiąc.

A jeśli tęsknisz za uczciwymi początkami taryf, to niestety muszę cię rozczarować. Obecnie nie dostaniesz żadnego pakietu w cenie 80zł i bez wliczonych minut lub smsów (samo odbieranie).

--
Liwiusz

Data: 2019-10-02 01:23:10
Autor: Smok Eustachy
Potrzebna porada w sprawie umowy
/.../
Smoku, ciebie przerasta umiejętność myślenia. Strona Virgin (innych też)
celowo jest tak zredagowana by wpuszczać w maliny. A taryfa tak, by cię
narażać na koszty. Środki na koncie przepadają gdy odchodzisz z Virgin,

To nie odchodź. Po co masz odchodzić...
2. Zawsze tak było. Kupujesz se transfer na chomiku żeby nie stracić.

o czym nie przeczytasz chyba że zrobisz doktorat z taryf.
Niewykorzytane pakiety przepadają. I dlaczego mogę gadać skoro strona
twierdzi że nie mogę?

Słabo paczysz.

[...]
Jest. jak nie masz pakietu to płacisz wg cennika.
O tu jest cennik
https://virginmobile.pl/media/documents/Cennik_taryfy_Oferta_2012_Virgin_Mobile_na_Karte_wazny_od_2019-05-15.pdf

19 groszy za minutę i 6 groszy za sms Z internetem jest problem.

Jak widzę nieudolnie próbujesz wyrazić oczekiwanie takie, że chciałbys mieć abonament za 0zł z 0 minut w abonamencie. Niestety takich abonamentów nie ma.

Data: 2019-09-30 10:19:38
Autor: Liwiusz
Potrzebna porada w sprawie umowy
W dniu 2019-09-29 o 00:38, Smok Eustachy pisze:
/../
[...]

1zł/1gb.

--
Liwiusz

Data: 2019-10-02 01:10:36
Autor: Smok Eustachy
W dniu 30.09.2019 o 10:19, Liwiusz pisze:
[...]

1zł to jak masz pakiet przynajmniej za 3zł. Bez pakietu jest za 2. Przynajmniej był, wiem bo kupuje.

Data: 2019-09-13 22:58:25
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Potrzebna porada w sprawie umowy

"Grzexs" qldv0h$1127$1@gioia.aioe.org

Kup

Dlaczego? Nie taniej przenieść?
(choćby znikąd)

doładuj raz

Dlaczego? Po przeniesieniu można mieć sporo szmalu.

i tyle.

A telefon kup choćby na raty, w markecie

Można wygrzebać w śmietniku. Ja mam sprawne
stare telefony; jeden z ubiegłego wieku, ale
ten akurat bez akumulatora -- trzeba wrzucić
cztery zwykłe AA, które bardzo szybko wyładowują się.

na wyprzedaży czy gdziekolwiek indziej.

Co jakiś czas trzeba wyrzucić sprawny telefon
tylko dlatego, że są już nowsze i lepsze -- taki
stary można wykorzystać do okazjonalnych rozmów.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-09-14 22:49:54
Autor: ALEX MR
W dniu 12.09.2019 o 19:24, Grzexs pisze:
[...]

BTW jest jakiś prepaid, który ma roczną ważność konta i nie truje non stop dupy jak przez pół roku nie wykona się połączenia/nie wyśle sms?
Nju zamęczało mnie nieustannymi ponagleniami, a konto o nieograniczonym czasie działania, po roku zostało deaktywowane :-(

--
ALEX MR
"I tak przeminął czas samurajów, nastał czas Cesarskiej Armii"

Data: 2019-09-15 00:21:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Potrzebna porada w sprawie umowy

"ALEX MR" 5d7d5272$0$17346$65785112@news.neostrada.pl

BTW jest jakiś prepaid, który ma roczną ważność konta

IMO to zasada od lat.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-09-15 02:27:17
Autor: Grzexs
Potrzebna porada w sprawie umowy
IMO to zasada od lat.

Różnie z tym bywa.

wRodzinie masz 2 lata ważności, i to bez doładowania po przeniesieniu numeru.

--
Grzexs

Data: 2019-09-16 22:49:02
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Potrzebna porada w sprawie umowy

Użytkownik "Grzexs" qlk0h4$1rur$1@gioia.aioe.org

IMO to zasada od lat.

Różnie z tym bywa.

wRodzinie masz 2 lata ważności, i to bez doładowania po przeniesieniu numeru.

W Play i w Orange rok bez doładowania, ale w Orange
można przedłużać za freeko -- oby nie przedłużać
w ciągu 3 pierwszych miesięcy, bo wtedy takie
przedłużenie kosztuje 3 pln za jedną przedłużkę.

Komu potrzebna przedłużka w ciągu pierwszych 3 miesięcy?
(skoro nr ważny rok) Ano mnie ;) -- tak wypełzło.
Włączyłem ,,jeden numer za free'', czym skróciłem
wychodne do 30 dni.

Ze 2 dni testowałem ów ,,jeden za darmo'', po czym
aktywowałem bonus (100 pln na gadulstwo) za przenosiny...
(ale roku ważności tym nie odzyskałem)

Za kilkanaście dni przeniosę ów nr dalej... [albo
raczej -- takie są moje zamiary, bo jednak prorokiem
jeszcze nie jestem]

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-09-15 09:07:04
Autor: mrvtktjv
On 14.09.2019 22:49, ALEX MR wrote:
[...]

Nju jest w kwestii "ponagleń" raczej wyjątkiem niż regułą. W każdej sieci poza T-Mobile uświadczysz RWK (a nawet i tam, ale albo nie da się już przjeść do taryfy albo są jakieś inne problemy z promocjami dla wybranych albo "buli" się 3zł/miesiąc za sam RWK itp.).

Ja używam Fakt Mobile, mam też kartę w Play Rok Ważności Konta. W obu tych sieciach żadnych ponagleń nigdy nie miałem.
Tylko - jak to w Play'u - przy poruszaniu się z miejsca na miejsce bywają problemy z zerwaniem sesji (połączenia z siecią) przy przełączaniu pomiędzy operatorami w ramach roamingu krajowego.

Data: 2019-09-15 13:58:46
Autor: ALEX MR
W dniu 15.09.2019 o 9:07, mrvtktjv pisze:
[...]

Dzięki za odzew. Spróbuję wRodzinie :-)

Data: 2019-09-13 09:07:51
Autor: Trybun
[...]

Prosta sprawa - kupić starter VM doładować i takiej używać, Każde doładowanie przedłuża ważność konta o rok, płacisz tylko za to co korzystasz. Poza tą koniecznością raz na rok przedłużenia ważności konta nie ma żadnych zobowiązań.

Data: 2019-09-13 19:12:11
Autor: LordBluzg(R)
[...]

Sorry, nie rozumiem i nie zrozumiem prepajdziarzy. Mam abonament bez ograniczeń z internetem włacznie i kosztuje mnie to 1zł dziennie.
Wiem że płacę tym samym za utrzymanie masztów, obsługi itd. co daje mi dostęp do sieci w systemie nieograniczonym.
Prepajdziarzom należy się kop w dupę za skąpstwo i niech sobie postawią własne nadajniki i je utrzymują. A jak zapomną doładować to do więzienia :)

--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Data: 2019-09-13 19:36:56
Autor: ANTI junta EUdSSR
LordBluzg(R) wrote in message:
[...]

Zmuszony bylem do zacytowania calosci!.

DOBRZE ZE CHOCIAZ JEDEN w neoPRLu
NA MILION; wie do czego sluzy glowa i z niej *wlasciwie* korzysta!

Ja zas zanim sie narodzilem juz  SRALEM i
bede SRAL na wszystkich zasiankowcow,
ktorzy z pod siebie GOWNA żra, a grosz
ogladaja "z czterech stron" aby onanizowac
sie pod wlasna zboczona CHYTROSC!

--
ANTI junta EUdSSR (he spits on NATO asshole)

Jesli ludzie nie zniszcza
eu-ABSURDIstan,  to tenze
ZNISZCZY ich z pewnoscia!

Oto jak kalifat germanistan kolonizuje kraj... http://bit.ly/2HnecAD

Data: 2019-09-13 20:05:56
Autor: J.F.
Potrzebna porada w sprawie umowy
Użytkownik "LordBluzg(R)"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5d7bcdfb$0$17344$65785112@news.neostrada.pl...
[...]
[...]

Pretensje do prezesa - zabral wam "abonamenciarzom", zrobil siec i dopuscil prepajdziarzy :-)

A jak zapomną doładować to do więzienia :)

A jak zapomna, to srodki przepadaja :-(

A tak po prawdzie - jak juz zrezygnujesz z misji poprawiania sieci, to bedziesz mogl wybrac tam gdzie taniej ... i lepiej.
Dla jednych to bedzie abo, dla innych prepaid.

Oferty z jednej strony sie wyrownuja, a z drugiej ... nigdy nie wiadomo co tam prezesowi wpadnie do glowy ...
Ale malych abonamentow juz nie ma ... wiec jak kolega malo korzysta, to go prezesi skazali na prepaid :-)

J.

Data: 2019-09-13 20:44:55
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2019-09-13 o 20:05, J.F. pisze:

A jak zapomną doładować to do więzienia :)

A jak zapomna, to srodki przepadaja :-(

I bardzo dobrze.

A tak po prawdzie - jak juz zrezygnujesz z misji poprawiania sieci, to bedziesz mogl wybrac tam gdzie taniej ... i lepiej.
Dla jednych to bedzie abo, dla innych prepaid.

1zł dziennie, stać mnie i nie muszę kombinować z jakimiś popierdolonymi środkami. Zwyczajnie, MAM ZAWSZE ŚRODKI :]

Oferty z jednej strony sie wyrownuja, a z drugiej ... nigdy nie wiadomo co tam prezesowi wpadnie do glowy ...
Ale malych abonamentow juz nie ma ... wiec jak kolega malo korzysta, to go prezesi skazali na prepaid :-)

1zł /dziennie to dużo? No fakt, szkoda że nie ma monet 0,5gr lub 0,1gr pewnie znaleźliby się tacy, co stracą pół dnia na pierdolenie o biedzie i kombinowaniu przez tydzień jak wydać mniej niż 0,1gr zamiast zarobić złotówkę w pracy.

Data: 2019-09-13 23:17:50
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Potrzebna porada w sprawie umowy

"LordBluzgR" 5d7be3c9$0$500$65785112@news.neostrada.pl

1zł /dziennie to dużo?

Dużo -- a2m daje za niecałą dychę miesięcznie
gadanie do woli na niespecjalne numery.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-09-13 23:34:26
Autor: Grzexs
Potrzebna porada w sprawie umowy

"LordBluzgR" 5d7be3c9$0$500$65785112@news.neostrada.pl

1zł /dziennie to dużo?

Dużo -- a2m daje za niecałą dychę miesięcznie
gadanie do woli na niespecjalne numery.

Bardzo dużo. Mnie pre-paid kosztuje 5 gr dziennie. Do wygadania mam jeszcze ponad 500 zł. Przy moim sposobie korzystania z telefonu (dzwonie głównie do własnej sieci, co nie zużywa środków), to nigdy tego nie wygadam.

--
Grzexs

Data: 2019-09-15 22:19:51
Autor: Liwiusz
Potrzebna porada w sprawie umowy

"LordBluzgR" 5d7be3c9$0$500$65785112@news.neostrada.pl

1zł /dziennie to dużo?

Dużo -- a2m daje za niecałą dychę miesięcznie
gadanie do woli na niespecjalne numery.

Teraz (lub za chwilę) już za prawie 13zł.

--
Liwiusz

Data: 2019-09-13 23:18:19
Autor: J.F.
Dnia Fri, 13 Sep 2019 20:44:55 +0200, LordBluzg(R) napisał(a):
[...]

I to ze cie stac uzasadnia zeby nie wybrac oferty za 50 gr dziennie ?
:-P

środkami. Zwyczajnie, MAM ZAWSZE ŚRODKI :]

Eeee tam - w prepaidzie jak doladuje, to tez mam.
A ty jak nie zaplacisz rachunku, to tez ci zablokuja :-P

[...]

Duzo, jesli gdzie indziej mozna zaplacic 70 gr :-P

J.

Data: 2019-09-14 22:43:38
Autor: ALEX MR
W dniu 13.09.2019 o 19:12, LordBluzg(R) pisze:

[...]

A Ty ile postawiłeś i ile utrzymujesz?

Data: 2019-09-15 20:55:42
Autor: heby
On 13/09/2019 19:12, LordBluzg(R) wrote:
Mam abonament bez ograniczeń z internetem włacznie i kosztuje mnie to 1zł dziennie.

Interent w roamingu też tyle kosztuje bez ograniczeń?

Data: 2019-09-16 20:01:22
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2019-09-15 o 20:55, heby pisze:
On 13/09/2019 19:12, LordBluzg(R) wrote:
Mam abonament bez ograniczeń z internetem włacznie i kosztuje mnie to 1zł dziennie.

Interent w roamingu też tyle kosztuje bez ograniczeń?

Co jeszcze ma być TV Sat w tym Canal+? :>

--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Data: 2019-09-16 12:20:45
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Potrzebna porada w sprawie umowy

"Jacek Maciejewski" j2czdk0sss2h.8e68p81l5jvr$.dlg@40tude.net

Używam telefonu bardzo rzadko. Kilka rozmów, kilka SMS-ów wysłanych i
kilkanaście odebranych max. miesięcznie, praktycznie zero internetu,

Można tak:

 - przenosisz (choćby znikąd) nr do Orange
 - bierzesz bonus (100 pln) na miesiąc
 - za miesiąc przenosisz kolejny nr do Orange
 - za dwa miesiące przenosisz nr do a2m i masz kolejny miesiąc
 - za trzy miesiące przenosisz kolejny nr do a2m i masz kolejny miesiąc
 - za cztery miesiące przenosisz nr do Play i masz kolejne dwa miesiące
 - za sześć miesięcy przenosisz kolejny nr do Play i masz kolejne dwa miesiące

co razem daje osiem miesięcy, za które nie płacisz plnami...

Ale to rada moja -- są tu lepsi, którzy potrafią to zoptymalizować!

Orange, A2M i Play dają rok ważności konta; Orange zezwala na przedłużanie tej ważności.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-09-16 15:16:30
Autor: Jacek Maciejewski
Potrzebna porada w sprawie umowy
Dnia Mon, 16 Sep 2019 12:20:45 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
napisał(a):

co razem daje osiem miesięcy, za które nie płacisz plnami...

Eneuel, musiałbym na głowę upaść...
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-09-16 16:15:36
Autor: Eneuel
Jacek Maciejewski wrote:

Eneuel, musiałbym na głowę upaść...

W upadaniu na głowę też jesteś bezradny? Może poradzą jakieś  instruktażowe filmy na jutubie?... ;)

[do tej pory zlecałem przenoszenie bezupadkowe... ale wszystko się
 zmienia...]

--

Ene

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2019-09-16 21:31:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Potrzebna porada w sprawie umowy

"Eneuel" 5d7f9909$0$511$65785112@news.neostrada.pl

Eneuel, musiałbym na głowę upaść...

W upadaniu na głowę też jesteś bezradny? Może poradzą jakieś
instruktażowe filmy na jutubie?... ;)

Jeszcze z 2nr można słać pseudoSMSy. ;)
I odbierać na 3 numery.

  https://drugi-numer.pl

Mam też 4 VoIPy ,,stacjonarne'' -- z których nie korzystam
od lat, jeśli nie liczyć testów. ;) Nawet jedna z bramek jest
od wielu miesięcy wyłączona, aby nie zżerała elektryczności.

BTW -- kilkanaście lat temu [i tamtej] za elektryczność
płaciłem 2.5 raza więcej niż teraz, [inflacja?] choć
teraz dość często włączam przenośny klimatyzator
a kiedyś nie miałem tegoż...

--