Potrzebna porada w sprawie umowy

Data: 2019-09-13 09:07:51
Autor: Trybun
Potrzebna porada w sprawie umowy
Jestem słabo zorientowany w zawiłościach umów oferowanych współcześnie
przez operatorów sieci komórkowych. Kiedyś sprawa była prosta - ile
gadałeś tyle zapłaciłeś. Dziś operatorzy oferują jakieś "pakiety" które
przepadają po jakimś terminie o ile ich nie wykorzystasz i ogólnie,
naciągają klienta jak mogą produkując zawiłości i licząc na wpadki.
Mam pytanie - czy ktoś oferuje prostą taryfę w której tyle zapłacisz ile
skorzystasz, zarówno jeśli chodzi o rozmowy, SMS-y czy transfer danych?
Używam telefonu bardzo rzadko. Kilka rozmów, kilka SMS-ów wysłanych i
kilkanaście odebranych max. miesięcznie, praktycznie zero internetu,
więc część stała taryfy powinna być jak najmniejsza.

Prosta sprawa - kupić starter VM doładować i takiej używać, Każde doładowanie przedłuża ważność konta o rok, płacisz tylko za to co korzystasz. Poza tą koniecznością raz na rok przedłużenia ważności konta nie ma żadnych zobowiązań.

Potrzebna porada w sprawie umowy