Potrzebna porada w sprawie umowy

Data: 2019-09-13 19:12:11
Autor: LordBluzg(R)
Potrzebna porada w sprawie umowy
Jestem słabo zorientowany w zawiłościach umów oferowanych współcześnie
przez operatorów sieci komórkowych. Kiedyś sprawa była prosta - ile
gadałeś tyle zapłaciłeś. Dziś operatorzy oferują jakieś "pakiety" które
przepadają po jakimś terminie o ile ich nie wykorzystasz i ogólnie,
naciągają klienta jak mogą produkując zawiłości i licząc na wpadki.
Mam pytanie - czy ktoś oferuje prostą taryfę w której tyle zapłacisz ile
skorzystasz, zarówno jeśli chodzi o rozmowy, SMS-y czy transfer danych?
Używam telefonu bardzo rzadko. Kilka rozmów, kilka SMS-ów wysłanych i
kilkanaście odebranych max. miesięcznie, praktycznie zero internetu,
więc część stała taryfy powinna być jak najmniejsza.

Sorry, nie rozumiem i nie zrozumiem prepajdziarzy. Mam abonament bez ograniczeń z internetem włacznie i kosztuje mnie to 1zł dziennie.
Wiem że płacę tym samym za utrzymanie masztów, obsługi itd. co daje mi dostęp do sieci w systemie nieograniczonym.
Prepajdziarzom należy się kop w dupę za skąpstwo i niech sobie postawią własne nadajniki i je utrzymują. A jak zapomną doładować to do więzienia :)

--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Data: 2019-09-13 19:36:56
Autor: ANTI junta EUdSSR
LordBluzg(R) wrote in message:
[...]

Zmuszony bylem do zacytowania calosci!.

DOBRZE ZE CHOCIAZ JEDEN w neoPRLu
NA MILION; wie do czego sluzy glowa i z niej *wlasciwie* korzysta!

Ja zas zanim sie narodzilem juz  SRALEM i
bede SRAL na wszystkich zasiankowcow,
ktorzy z pod siebie GOWNA żra, a grosz
ogladaja "z czterech stron" aby onanizowac
sie pod wlasna zboczona CHYTROSC!

--
ANTI junta EUdSSR (he spits on NATO asshole)

Jesli ludzie nie zniszcza
eu-ABSURDIstan,  to tenze
ZNISZCZY ich z pewnoscia!

Oto jak kalifat germanistan kolonizuje kraj... http://bit.ly/2HnecAD

Data: 2019-09-13 20:05:56
Autor: J.F.
Potrzebna porada w sprawie umowy
Użytkownik "LordBluzg(R)"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5d7bcdfb$0$17344$65785112@news.neostrada.pl...
[...]
[...]

Pretensje do prezesa - zabral wam "abonamenciarzom", zrobil siec i dopuscil prepajdziarzy :-)

A jak zapomną doładować to do więzienia :)

A jak zapomna, to srodki przepadaja :-(

A tak po prawdzie - jak juz zrezygnujesz z misji poprawiania sieci, to bedziesz mogl wybrac tam gdzie taniej ... i lepiej.
Dla jednych to bedzie abo, dla innych prepaid.

Oferty z jednej strony sie wyrownuja, a z drugiej ... nigdy nie wiadomo co tam prezesowi wpadnie do glowy ...
Ale malych abonamentow juz nie ma ... wiec jak kolega malo korzysta, to go prezesi skazali na prepaid :-)

J.

Data: 2019-09-13 20:44:55
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2019-09-13 o 20:05, J.F. pisze:

A jak zapomną doładować to do więzienia :)

A jak zapomna, to srodki przepadaja :-(

I bardzo dobrze.

A tak po prawdzie - jak juz zrezygnujesz z misji poprawiania sieci, to bedziesz mogl wybrac tam gdzie taniej ... i lepiej.
Dla jednych to bedzie abo, dla innych prepaid.

1zł dziennie, stać mnie i nie muszę kombinować z jakimiś popierdolonymi środkami. Zwyczajnie, MAM ZAWSZE ŚRODKI :]

Oferty z jednej strony sie wyrownuja, a z drugiej ... nigdy nie wiadomo co tam prezesowi wpadnie do glowy ...
Ale malych abonamentow juz nie ma ... wiec jak kolega malo korzysta, to go prezesi skazali na prepaid :-)

1zł /dziennie to dużo? No fakt, szkoda że nie ma monet 0,5gr lub 0,1gr pewnie znaleźliby się tacy, co stracą pół dnia na pierdolenie o biedzie i kombinowaniu przez tydzień jak wydać mniej niż 0,1gr zamiast zarobić złotówkę w pracy.

Data: 2019-09-13 23:17:50
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Potrzebna porada w sprawie umowy

"LordBluzgR" 5d7be3c9$0$500$65785112@news.neostrada.pl

1zł /dziennie to dużo?

Dużo -- a2m daje za niecałą dychę miesięcznie
gadanie do woli na niespecjalne numery.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'       eneuel@gmail.com     '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2019-09-13 23:34:26
Autor: Grzexs
Potrzebna porada w sprawie umowy

"LordBluzgR" 5d7be3c9$0$500$65785112@news.neostrada.pl

1zł /dziennie to dużo?

Dużo -- a2m daje za niecałą dychę miesięcznie
gadanie do woli na niespecjalne numery.

Bardzo dużo. Mnie pre-paid kosztuje 5 gr dziennie. Do wygadania mam jeszcze ponad 500 zł. Przy moim sposobie korzystania z telefonu (dzwonie głównie do własnej sieci, co nie zużywa środków), to nigdy tego nie wygadam.

--
Grzexs

Data: 2019-09-15 22:19:51
Autor: Liwiusz
Potrzebna porada w sprawie umowy

"LordBluzgR" 5d7be3c9$0$500$65785112@news.neostrada.pl

1zł /dziennie to dużo?

Dużo -- a2m daje za niecałą dychę miesięcznie
gadanie do woli na niespecjalne numery.

Teraz (lub za chwilę) już za prawie 13zł.

--
Liwiusz

Data: 2019-09-13 23:18:19
Autor: J.F.
Dnia Fri, 13 Sep 2019 20:44:55 +0200, LordBluzg(R) napisał(a):
[...]

I to ze cie stac uzasadnia zeby nie wybrac oferty za 50 gr dziennie ?
:-P

środkami. Zwyczajnie, MAM ZAWSZE ŚRODKI :]

Eeee tam - w prepaidzie jak doladuje, to tez mam.
A ty jak nie zaplacisz rachunku, to tez ci zablokuja :-P

[...]

Duzo, jesli gdzie indziej mozna zaplacic 70 gr :-P

J.

Data: 2019-09-14 22:43:38
Autor: ALEX MR
W dniu 13.09.2019 o 19:12, LordBluzg(R) pisze:

[...]

A Ty ile postawiłeś i ile utrzymujesz?

--
ALEX MR
"I tak przeminął czas samurajów, nastał czas Cesarskiej Armii"

Data: 2019-09-15 20:55:42
Autor: heby
On 13/09/2019 19:12, LordBluzg(R) wrote:
Mam abonament bez ograniczeń z internetem włacznie i kosztuje mnie to 1zł dziennie.

Interent w roamingu też tyle kosztuje bez ograniczeń?

Data: 2019-09-16 20:01:22
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2019-09-15 o 20:55, heby pisze:
On 13/09/2019 19:12, LordBluzg(R) wrote:
Mam abonament bez ograniczeń z internetem włacznie i kosztuje mnie to 1zł dziennie.

Interent w roamingu też tyle kosztuje bez ograniczeń?

Co jeszcze ma być TV Sat w tym Canal+? :>

--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Potrzebna porada w sprawie umowy