Potrzebna ustawa ws. katastrofy

Data: 2012-04-16 09:23:26
Autor: leszek niewiadomski
Potrzebna ustawa ws. katastrofy
Kaczyński: Potrzebna ustawa ws. katastrofy, źródło zamachu może być w Polsce

>Sakiewicz i Hejke: Ale nawet gdyby w ewentualnym zamachu wzięli udział Polacy, to trudno sobie wyobrazić, że działaliby bez jakiejś pomocy rosyjskiej - sugerują.

- Prawdopodobnie tak - odpowiada Kaczyński.

Twardo już mówią o "pociągnięciu do odpowiedzialności sprawców katastrofy po stronie rosyjskiej".

- Przyznam, że zwyczajem tego państwa jest niewyciąganie konsekwencji z działań nieskierowanych wobec jego obywateli. Jednak nie można wykluczyć, że w Rosji nastąpi taka dynamizacja sytuacji politycznej, która doprowadzi do rzetelnej współpracy naszych i rosyjskich instytucji śledczych przy wyjaśnianiu przyczyn katastrofy. Wielkich nadziei z tym nie wiążę, ale nie wykluczam - mówi Kaczyński. Jest też wątek wydania wraku samolotu. Kaczyński uważa, że Polska powinna wytoczyć Rosji proces przed trybunałem haskim. - Przecież samolot jest naszą własnością - podkreśla.<

,,Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,11543423,Kaczynski__Potrzebna_ustawa_ws__katastrofy__zrodlo.html#ixzz1sBUueV1N

Proponuje tez zmiane godla oraz hymnu panstwowego, na cos zwiazanego ze Smolenskiem. Moze takie? http://tinyurl.com/cgnul6e
oraz http://tinyurl.com/bsmzlnv
A do kodeksu karnego wprowadzil paragraf dotyczacy "klamstwa smolenskiego"? Do modlitewnika "modlitwe smolenska" itd.
Ostudzilbym jednak zapal pana Jaroslawa, bo nawet jesli Polska wygralaby przed trybunalem haskim to i tak nie pozna calej prawdy, bo ta - jak wiadomo - ukryta jest gdzies gleboko na Kremlu. A wiec moze by ruszyc na Moskwe? Zolkiewskiemu sie nie udalo, tudziez Napoleonowi i Hitlerowi, wiec w Jaroslawie nadzieja. Chyba ze lekarze mu zabronia?
ln.

Potrzebna ustawa ws. katastrofy