Potrzebne info nt ramy Sintesi 707

Data: 2009-07-18 22:32:18
Autor: M_X
Potrzebne info nt ramy Sintesi 707
   Hej!
Jest na grupie może ktoś posiadający rower na ramie Sintesi 707? Fakt jest taki, że kupiłem ramę ale nie wiem jaki rozmiar sztycy będzie pasował :/ Próbowałem się rejestrować na stronie producenta ale nic z tego nie wyszlo - mimo potwierdzenia linku i podania nazwy użytkownika i hasła nadal lipa. Ogólnie strona Sintesi to jakaś kpina, producent podaje romiar i geometrię ramy ale już takich informacji jak pasujący rozmiar sztycy, suportu czy obejmy przerzutki przedniej się tam nie znajdzie! Wysłałem maila do sklepu, w którym kupiłem ramę ale pewnie odpowiedź dostanę w poniedziałek a problem polega na tym, że w niedzielę wieczorem kończy się aukcja sztycy 27.2mm, którą mam na oku ale nie wiem czy to pasujący rozmiar. Google milczy, suwmiarki brak, ech...

 POZDRAV
                   M_X

Data: 2009-07-18 23:36:11
Autor: kml

Użytkownik "M_X" <rdutkiew@poczta.onet.lp> napisał w wiadomości news:h3tf20$bv4$1news.onet.pl...
[...]

Lepiej napisz posta kto Ci w LUB pożyczy suwmiarkę ;)

kml
Last update 07/07/2009 manual do TIME Z i nowe graty.

Data: 2009-07-18 22:55:35
Autor: M_X
Potrzebne info nt ramy Sintesi 707
Lepiej napisz posta kto Ci w LUB pożyczy suwmiarkę ;)

 A to by było bezcelowe,prędzej sam ją zaraz kupię - nie miaszkam już w LUB ani nawet w PL.
PS. Ale skoro temat LUB został poruszony, to muszę napisać, że mimo iż nie narzekam na obecne miejscówki, to jednak brakuje mi takich tras jak te w okol. Lublina czy Kazimierza/Janowca.

 POZDRAV
                   M_X

Data: 2009-07-19 00:09:09
Autor: kml

Użytkownik "M_X" <rdutkiew@poczta.onet.lp> napisał w wiadomości news:h3tgdl$ene$1news.onet.pl...
Lepiej napisz posta kto Ci w LUB pożyczy suwmiarkę ;)

A to by było bezcelowe,prędzej sam ją zaraz kupię - nie miaszkam już w LUB ani nawet w PL.

Pardon, nie wiedziałem ;)

Data: 2009-07-18 23:43:48
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Coś się mnie wydaje, że to 28.6mm.
Linijką można zmierzyć z dokładnością do 0.5mm.
Użyj dwóch linijek.

zyga

Data: 2009-07-19 10:37:12
Autor: Wojtek Paszkowski

"M_X" <rdutkiew@poczta.onet.lp> wrote in message news:h3tf20$bv4$1news.onet.pl...

Jest na grupie może ktoś posiadający rower na ramie Sintesi 707? Fakt jest taki, że kupiłem ramę ale nie wiem jaki rozmiar sztycy będzie pasował :/

kupilem niegdyś ramę Sintesi Jade i wbrew temu, co pisał dystrybutor i producent, do środka zamiast 27.2 dała radę wejść dopiero 27.0. Więc może lepiej pofatyguj się do sklepu i przymierz ;)

pozdr

Data: 2009-07-19 21:06:03
Autor: M_X
Potrzebne info nt ramy Sintesi 707
Właśnie dostałem odpowiedź ze sklepu, więc podam wymiary, może komuś to będzie kiedyś potrzebne:
Rama Sintesi 707
suport - 68mm
rozmiar sztycy - 31.6mm

 POZDRAV