Potrzebne info nt ramy Sintesi 707

Data: 2009-07-18 23:36:11
Autor: kml
Potrzebne info nt ramy Sintesi 707

Użytkownik "M_X" <rdutkiew@poczta.onet.lp> napisał w wiadomości news:h3tf20$bv4$1news.onet.pl...
  Hej!
Jest na grupie może ktoś posiadający rower na ramie Sintesi 707? Fakt jest taki, że kupiłem ramę ale nie wiem jaki rozmiar sztycy będzie pasował :/ Próbowałem się rejestrować na stronie producenta ale nic z tego nie wyszlo - mimo potwierdzenia linku i podania nazwy użytkownika i hasła nadal lipa. Ogólnie strona Sintesi to jakaś kpina, producent podaje romiar i geometrię ramy ale już takich informacji jak pasujący rozmiar sztycy, suportu czy obejmy przerzutki przedniej się tam nie znajdzie! Wysłałem maila do sklepu, w którym kupiłem ramę ale pewnie odpowiedź dostanę w poniedziałek a problem polega na tym, że w niedzielę wieczorem kończy się aukcja sztycy 27.2mm, którą mam na oku ale nie wiem czy to pasujący rozmiar. Google milczy, suwmiarki brak, ech...

Lepiej napisz posta kto Ci w LUB pożyczy suwmiarkę ;)

kml
Last update 07/07/2009 manual do TIME Z i nowe graty.

Data: 2009-07-18 22:55:35
Autor: M_X
Potrzebne info nt ramy Sintesi 707
Lepiej napisz posta kto Ci w LUB pożyczy suwmiarkę ;)

 A to by było bezcelowe,prędzej sam ją zaraz kupię - nie miaszkam już w LUB ani nawet w PL.
PS. Ale skoro temat LUB został poruszony, to muszę napisać, że mimo iż nie narzekam na obecne miejscówki, to jednak brakuje mi takich tras jak te w okol. Lublina czy Kazimierza/Janowca.

 POZDRAV
                   M_X

Data: 2009-07-19 00:09:09
Autor: kml

Użytkownik "M_X" <rdutkiew@poczta.onet.lp> napisał w wiadomości news:h3tgdl$ene$1news.onet.pl...
Lepiej napisz posta kto Ci w LUB pożyczy suwmiarkę ;)

A to by było bezcelowe,prędzej sam ją zaraz kupię - nie miaszkam już w LUB ani nawet w PL.

Pardon, nie wiedziałem ;)