Potrzebny Android do 700zł

Data: 2019-06-25 14:30:11
Autor: Trybun
Potrzebny Android do 700zł
W dniu 24.06.2019 o 22:40, Marek S pisze:
Witam,

Chciałbym komuś polecić telefon w powyższej cenie lecz to zupełnie nie moja półka. Nie wiem, co mógłbym doradzić. Pomóżcie :-)

Chodzi przede wszystkim o to, że obecnemu posiadaczowi zabytkowego smartfona skończył się RAM. Poza telefonowaniem niewiele rzeczy działa. Chodzi przede wszystkim o używanie komunikatorów głosowych, głównie Skype (jeśli dobrze pamiętam) i coś jeszcze. Pewnie jakieś fotki będą telefonem robione. Oczekiwałbym Androida nie niżej niż 8.

Czy to realne wymagania?

Ciekawa przypadłość z tym skończonym RAMem, na czym to polega? Czy może jednak chodzi o ten drugi rodzaj pamięci? A telefonów do 700zzł z wystarczająco  dużą pojemnością RAM i ROM - cała góra. Niedawno kupiłem za psie pieniądze Neffos x1max, ma wszystko czego potrzeba, i pracuje stabilnie. Jedyny minus to mało wydajna bateria.

Data: 2019-06-26 19:48:06
Autor: Marek S
Potrzebny Android do 700zł
W dniu 2019-06-25 o 14:30, Trybun pisze:

Ciekawa przypadłość z tym skończonym RAMem, na czym to polega?

Odpalasz aplikację, która po 87687698 aktualizacji twierdzi, że nie uruchomi się bo nie ma RAMu w wymaganej ilości. Komunikatory typu Skype, WhatsUp, które nigdy nie pożerały wielkich zasobów zaczynają po kolei te same problemy zgłaszać.

Zresztą nie trzeba bazować na zabytkowych telefonach. Weź jakiś model z 1GB RAM i spróbuj jednocześnie odpalić Yanosika z NaviExpert czy mapami Google. Trochę pojeździsz i ... error.

Oczywiście rozmawiamy ogólnie, a nie o bieżącej mojej potrzebie. Użytkownik tego telefonu nawet nie wie czym Yanosik jest. Gier też nie instaluje.

Czy może jednak chodzi o ten drugi rodzaj pamięci?

Nie wiem jakie numery przypisałeś do jakich rodzajów pamięci :-)

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2019-07-21 09:12:33
Autor: Trybun
Potrzebny Android do 700zł
W dniu 26.06.2019 o 19:48, Marek S pisze:
[...]

ROM i RAM.

Czyli po prostu złe sformułowanie  - "nie kończąca się pamięć" , ale zwyczajnie mało pamięci operacyjnej. A tak swoją drogą - mam tablet z czasów potopu, z 512RAM, i używanie Yanosika nie stanowi dla niego jakiegoś wielkiego wyzwania.

Data: 2019-07-21 10:01:34
Autor: Czarek
Potrzebny Android do 700zł

W dniu 21.07.2019 o 09:12, Trybun pisze:
[...]

Masz dostęp do pamięci ROM? Bardzo ciekawe. W jaki sposób ją używasz? Czy wiesz jaka różnica jest między ROM i RAM (to dotyczy *każdego* urządzenia które posiada tego typu pamięci)?

[...]

Czarek

Data: 2019-07-21 19:41:25
Autor: Trybun
Potrzebny Android do 700zł
W dniu 21.07.2019 o 10:01, Czarek pisze:

Masz dostęp do pamięci ROM? Bardzo ciekawe. W jaki sposób ją używasz? Czy wiesz jaka różnica jest między ROM i RAM (to dotyczy *każdego* urządzenia które posiada tego typu pamięci)?

Jasne że mam, normalnie instaluję programy czy je usuwam. Pojemność raczej nie ma wpływu na płynność pracy, inaczej sprawa wygląda z RAM, tu musi być odpowiednia ilość aby w miarę sprawnie pracował - parametr chyba ważniejszy nawet od procesora.

Data: 2019-07-21 20:43:35
Autor: Czarek
Potrzebny Android do 700zł

W dniu 21.07.2019 o 19:41, Trybun pisze:
Jasne że mam, normalnie instaluję programy czy je usuwam.

W pamięci ROM? Weź się już nie ośmieszaj.

--
Czarek

Data: 2019-07-22 10:22:55
Autor: RadoslawF
Potrzebny Android do 700zł
W dniu 2019-07-21 o 20:43, Czarek pisze:

Jasne że mam, normalnie instaluję programy czy je usuwam.

W pamięci ROM? Weź się już nie ośmieszaj.

Kiedy ty przestaniesz się ośmieszać?

W moim pierwszym tablecie to co nazywasz pamięcią ROM
były zwykłą kartą pamięci włożoną w slot niedostępny z
zewnątrz urządzenia.
Miłośnicy dłubania w sprzęcie zalecali zmienić kartę
na szybszą i system szybciej wstawał.  :-)

Opcje "deinstalacji" w niezapisywalnym ROMie przewidzieli
niektórzy producenci. Skasować fizycznie się nie da ale można
w systemie dopisać informacje że użyszkodnik jakiegoś programu
nie chce i system ma go nie denerwować wyświetlaniem jego ikonki.
Dla użytkownika program jest odinstalowany. :-)

Pozdrawiam

Data: 2019-07-25 20:59:18
Autor: Czarek
Potrzebny Android do 700zł

W dniu 22.07.2019 o 10:22, RadoslawF pisze:
W dniu 2019-07-21 o 20:43, Czarek pisze:

Jasne że mam, normalnie instaluję programy czy je usuwam.

W pamięci ROM? Weź się już nie ośmieszaj.

Kiedy ty przestaniesz się ośmieszać?

Ty się ośmieszasz nadal powtarzając *kretyńskie* określenie.

[...]

I co to zmienia? Nic.

[...]

To przeczytaj wypowiedź trybuna, który twierdzi, że w trakcie normalnego użytkowania telefonu w ROM instaluje aplikacje.

--
Czarek

Data: 2019-07-26 19:51:23
Autor: RadoslawF
Potrzebny Android do 700zł
W dniu 2019-07-25 o 20:59, Czarek pisze:

Jasne że mam, normalnie instaluję programy czy je usuwam.

W pamięci ROM? Weź się już nie ośmieszaj.

Kiedy ty przestaniesz się ośmieszać?

Ty się ośmieszasz nadal powtarzając *kretyńskie* określenie.

Ty się ośmieszasz nadal powtarzając że ktoś inny się osmieesza.

[...]

Zwiększenie ROMu, przyspieszenie odczytu z niego i najśmieszniejsze
to udowadnia że taki "ROM" jest jak najbardziej modyfikowalny.

[...]

A tego co ja napisałem i mówiącego w jaki sposób jest ot
możliwe nie doczytałeś? Kretynizmy w stylu "Weź się już nie ośmieszaj"
zablokowały myślenie?

Pozdrawiam

Data: 2019-07-22 11:05:59
Autor: Trybun
Potrzebny Android do 700zł
W dniu 21.07.2019 o 20:43, Czarek pisze:

W dniu 21.07.2019 o 19:41, Trybun pisze:
Jasne że mam, normalnie instaluję programy czy je usuwam.

W pamięci ROM? Weź się już nie ośmieszaj.

Tak, w ROM, i odbijam radę.

Data: 2019-07-22 11:59:59
Autor: Budzik
Potrzebny Android do 700zł
Użytkownik Trybun MxIlCh@jachu.ru ...

Jasne że mam, normalnie instaluję programy czy je usuwam.

W pamięci ROM? Weź się już nie ośmieszaj.

Tak, w ROM, i odbijam radę.

Niby kazdy wie o co chodzi ale jednak formalnie ROM to nie to o czym myslisz...
ROM to readonly memory wiec siła rzeczy trudno byłoby cokolwiek tam zainstalowac.

--
Pozdrawia... Budzik
Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

Data: 2019-07-22 15:01:57
Autor: Trybun
Potrzebny Android do 700zł
W dniu 22.07.2019 o 13:59, Budzik pisze:
[...]

Ja nic nie myślę. Opis specyfikacji telefonu jest jednoznaczny., takoż i to czego dotyczą wątpliwości wyrażane w tym wątku.

Data: 2019-07-22 15:09:08
Autor: Liwiusz
Potrzebny Android do 700zł
W dniu 2019-07-22 o 15:01, Trybun pisze:
[...]

Tu nic o ROM nie ma:
https://www.telepolis.pl/telefony/tp-link/neffos-x1-max

A że gdzieś ktoś wspomina o ROM w takiej sytuacji, cóż, młody, bo widać że nigdy 8-bitowego komputera nie miał, bo by takich głupot nie pisał (dawniej jak ludzie mieli 64kb RAM i 8kb ROM to jakoś bardziej pamięć szanowali i wiedzieli co jest co:)

--
Liwiusz

Data: 2019-07-22 17:59:31
Autor: Trybun
Potrzebny Android do 700zł
W dniu 22.07.2019 o 15:09, Liwiusz pisze:
[...]

Tu nie ma. Natomiast na samym telefonie jest naklejony taki foliowy rodzaj tabliczki znamionowej. W zasadzie do usunięcie po zakupie, ale u mnie nadal jest naklejona. I informację o telefonie mam pod ręką, a stoi tam jak byk o RAM i ROM odpowiednio 3 i 64GB. Jedno małe pytanie - gdzie producenci telefonów umieszczają ten "prawdziwy" ROM do którego odnosimy się mając na uwadze komputery?

Data: 2019-07-22 20:02:11
Autor: Liwiusz
Potrzebny Android do 700zł
W dniu 2019-07-22 o 17:59, Trybun pisze:
[...]

Firma mało znana, może po prostu Chińczyk projektujący naklejkę też ma 12 lat i nie bardzo rozumie? :)

producenci telefonów umieszczają ten "prawdziwy" ROM do którego odnosimy się mając na uwadze komputery?

Pytanie, czy współczesne telefony mają ten ROM. Podobnie jak PCty - tu najbliżej ROMowi byłoby chyba pamięci BIOSu, bo system to już jest zapisany na twardym dysku, którego analogią w telefonie jest pamięć wewnętrzna.

--
Liwiusz

Data: 2019-07-22 23:14:50
Autor: Marcin Debowski
Potrzebny Android do 700zł
On 2019-07-22, Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
[...]

BIOS siedzi w ROMie, czyli współczesnie, w pamięci typu flash. Jak znajdziesz jakiś podzespół, który ma w środku niemodyfikowalny firmware, to może tam od biedy, ale wątpie abyś znalazł. Technologia producji takiej (klasycznej) pamięci jest obecnie dużo bardziej kosztowna niż flash/eeprom wiec łatwiej i taniej użyć te ostatnie.

--
Marcin

Data: 2019-07-23 05:02:49
Autor: J.F.
Potrzebny Android do 700zł
Dnia Mon, 22 Jul 2019 23:14:50 GMT, Marcin Debowski napisał(a):
On 2019-07-22, Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Tak nie calkiem, bo musisz to zaprogramowac, co chwile trwa.
Minuty ... a telefon z tasmy schodzi co sekundy .... gdzies tam
potrzebujesz stanowisko, ktore bedzie zapisywalo kilkadziesiat naraz.

No ale rynek wymaga mozliwosci upgrade.

Przy czym ... system/program i tak sie dzis do RAM laduje, bo flash za
wolny. A z drugiej strony ponad flash ponad 2GB to juz jakis specjalny
interfejs musi byc, wiec moze jakos inaczej zorganizowali bootowanie

J.

Data: 2019-07-23 03:33:21
Autor: Marcin Debowski
Potrzebny Android do 700zł
On 2019-07-22, Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
[...]

A jak się to robi z nazistowskim ROMem i dlaczego to nie trwa?

Minuty ... a telefon z tasmy schodzi co sekundy .... gdzies tam
potrzebujesz stanowisko, ktore bedzie zapisywalo kilkadziesiat naraz.

Dlaczego to ma być robione z telefonem na taśmie? Nazistowskich ROMów pewnie już prawie nikt nie robi. Linie pewnie są drogie, bo wymarły, nie są utrzymywane, nie są modernizowane. Lini do produkcji e/promów jest pewni kilka rzędów wielkości więcej a wiele firm jest typu one stop shop, czyli możesz dostać czipa już zaprogramowanego. Nie?

--
Marcin

Data: 2019-07-23 05:42:46
Autor: J.F.
Potrzebny Android do 700zł
Dnia Tue, 23 Jul 2019 03:33:21 GMT, Marcin Debowski napisał(a):
On 2019-07-23, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Bo w czasie produkcji ustalasz wszystkie bity naraz jednym
naswietlaniem przez maske.
Minuty ... a telefon z tasmy schodzi co sekundy .... gdzies tam
potrzebujesz stanowisko, ktore bedzie zapisywalo kilkadziesiat naraz.

Dlaczego to ma być robione z telefonem na taśmie?

Tak czy inaczej kiedys trzeba zrobic, a gotowy telefon chyba latwiej
podlaczyc ... no i wysoka temperatura lutowania nie zmieni zawartosci.

[...]

Owszem.

J.

Data: 2019-07-23 04:01:05
Autor: Marcin Debowski
Potrzebny Android do 700zł
On 2019-07-23, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

I potrzebujesz n-masek i trzeba je zrobić i ustawiać produkcje pod konkretny rom. Ale fakt, potem pewnie juz leci. Tylko czy aby jednak nie szybciej z jakimś flaszem generic?

[...]

Tak o tym piszesz jakby to była czynność sekwencyjna, a chyba mało co jest w takiej produckcji sekswencyjne poza samą końcówką. Mam też wątpliwości co do tej wysokiej temperatury. Przeceiż to nie lutowanie kolbą.

[...]

No więc pewnie taniej dać flasza nawet jeśli ma się go zapisać tylko raz.

--
Marcin

Data: 2019-07-23 06:18:35
Autor: J.F.
Potrzebny Android do 700zł
Dnia Tue, 23 Jul 2019 04:01:05 GMT, Marcin Debowski napisał(a):
On 2019-07-23, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Bodajze jedna. Pozostale sa dobre dla wszystkich klientow
Ale fakt, potem pewnie juz leci. Tylko czy aby jednak nie szybciej z jakimś flaszem generic?

flash pewnie nawet wiecej naswietlan bedzie wymagal, i nadal wyjdzie
czysty.

[...]

Tak o tym piszesz jakby to była czynność sekwencyjna, a chyba mało co jest w takiej produckcji sekwencyjne poza samą końcówką.

Tak czy inaczej - potrzebujesz na to czasu.

Mam też wątpliwości co do tej wysokiej temperatury. Przeceiż to nie lutowanie kolbą.

Tylko w piecu, ewentualnie "na fali" ... ze 250 st C.

[...]

Co widac po tym, ze ROM juz prawie nikt nie robi :-)

J.

Data: 2019-07-24 00:45:32
Autor: Marcin Debowski
Potrzebny Android do 700zł
On 2019-07-23, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Jedną dla każdego.

Ale fakt, potem pewnie juz leci. Tylko czy aby jednak nie szybciej z jakimś flaszem generic?

flash pewnie nawet wiecej naswietlan bedzie wymagal, i nadal wyjdzie
czysty.

Technologia nowsza i masowa, wiec pewnie bedzie szybciej.

[...]

Nie w znaczeniu które podałeś: nijak nie opóźni to montażu telefonu na linii. Może wymagac dodatkowych zasobów, co tez jest bardzo watpliwe biorac powszechność i masowość produkcji, oraz fakt, że na generycznym czipie można oprzec wiele rozwiązań.

Mam też wątpliwości co do tej wysokiej temperatury. Przeceiż to nie lutowanie kolbą.

Tylko w piecu, ewentualnie "na fali" ... ze 250 st C.

Nie w środku czipa. Zresztą wystarczy guglnąć pre-programmed eeproms soldering.

--
Marcin

Data: 2019-07-24 04:16:25
Autor: J.F.
Potrzebny Android do 700zł
On 2019-07-23, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Jak masz wiele klientow, to masz ustawiona produkcje i tylko jedna
maske zmieniasz.
A raczej w czase przeszlym powinienem napisac :-)

[...]

Zasoby beda potrzebne. Potrzebnych wiele programatorow ... no coz,
przemysl kosztuje, tansze to niz wtryskarka do obudow ..

Mam też wątpliwości co do tej wysokiej temperatury. Przeceiż to nie lutowanie kolbą.

Tylko w piecu, ewentualnie "na fali" ... ze 250 st C.

Nie w środku czipa.

Hm, cienkie te chipy teraz. A moze jeszcze BGA.

Zresztą wystarczy guglnąć pre-programmed eeproms soldering.

Wiecej pytan niz odpowiedzi.
Ale jedna ciekawa
"For some chips (such as OTP-based ROM), I just leave it unprogrammed,
piror to X-ray exposure (such as radiological BGA / SMT soldering
inspection). "

Kolejny czynnik.

J.

Data: 2019-07-25 11:24:34
Autor: Trybun
Potrzebny Android do 700zł
W dniu 22.07.2019 o 20:02, Liwiusz pisze:

[...]

W sumie nie znam firmy która używa innego określenia dla ROM niż ROM. Chińskie telefony to co innego niż PCty i jak widać to określenie wcale nie nawiązuje do nazwy pamięci używanej w PC.

[...]

Aż tak biegły w telefonicznych i około telefonicznych tematach to ja nie jestem.  Jedno chyba nie ulega wątpliwości - ROM w telefonie to co innego niż ten w kompie.

Data: 2019-07-22 18:04:20
Autor: J.F.
Potrzebny Android do 700zł
Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5d35b575$0$535$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Bo sie nie znaja :-P
Producent chyba lepiej wie, co do telefonu wsadza, a oni nawet przepisac nie potrafia  :-P
http://www.neffos.pl/product#x-series

[...]

ROM to wtedy raczej nie szanowali.
Choc to byl ostatni prawdziwy ROM ... no, jeszcze w starych pecetach byl czesto prawdziwy, a potem juz flash.

J.

Data: 2019-07-22 20:07:55
Autor: Liwiusz
Potrzebny Android do 700zł
W dniu 2019-07-22 o 18:04, J.F. pisze:
[...]

Jako osoba pamiętająca jeszcze genezę i etymologię nazwy ROM trudno mi uznać to nowe znaczenie tego terminu. Tego się nie da w żaden sposób obronić. Jedyny powód, jaki mi przychodzi do głowy, uzasadniający użycie tego terminu, jest chęć odróżnienia tej pamięci od pamięci RAM, ale samo użycia określenia ROM w tym znaczeniu świadczy co najwyżej o nieznajomości znaczenia tego terminu.

--
Liwiusz

Data: 2019-07-22 20:20:09
Autor: mrvtktjv
Potrzebny Android do 700zł
On 22.07.2019 20:07, Liwiusz wrote:
[...]
Co do określania pamięci wbudowanej/wewnętrznej/Flash ROM-em, to też się z czymś takim spotkałem, ale nie widzę w takim określaniu tej pamięci sensu poza tym, że "ROM" jest krótsze nawet od "Flash" (a'la reklamy laptopów pokroju "dysk tysiąc cztery giga full hd"). To chyba jedyne wytłumaczenie. :)

W środowisku twórców nieoficjalnego oprogramowania na smartfony z Androidem mianem ROM-u określa się dane "wydanie" systemu operacyjnego Android. I tak system dostarczany przez producenta urządzenia jest nazywany stock ROM-ami, a taki od osób trzecich (niezależnych deweloperów) custom ROM-ami.
W systemie Android partycja /system zawierająca sam system jest montowana w trybie tylko do odczytu (Read Only), co miało uczynić system bezpieczniejszym. Może więc taka jest tego określenia geneza? Trudno powiedzieć, to tylko moje przypuszczenie.

W przypadku Symbiana zamiast określenia "custom ROM" używa(ło) się określenia "custom firmware". Nie wiem jak sytuacja wyglądała z Windows Mobile do wersji 6.5, bo chyba też były tam dostępne jakieś niezależne modyfikacje systemu.

Data: 2019-07-22 22:57:52
Autor: Marcin Debowski
Potrzebny Android do 700zł
On 2019-07-22, mrvtktjv <mrvtktjv@mp107.ct8.pl> wrote:
[...]

Myślę, że nie ma co być semantycznym purystą bo ROM jest używany pokrętnie praktycznie od samego początku. Pierwsze ROMy to pewnie i były ROMy, ale bardzo bardzo szybko to się zrobiły a to PROMy w tym write-once, a to epromy, eepromy i w końcu flash. Generalnie można przyjąć, że ROM to taka pamięć, która zwykle służy tylko do odczytu co nie oznacza, że jest niemodyfikowalna.

--
Marcin

Data: 2019-07-22 22:48:39
Autor: Marcin Debowski
Potrzebny Android do 700zł
On 2019-07-22, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
ROM to wtedy raczej nie szanowali.
Choc to byl ostatni prawdziwy ROM ... no, jeszcze w starych pecetach byl czesto prawdziwy, a potem juz flash.

Prawie 100% komercyjnie nagranych* płyt CD/BD/DVD (i wiele innych) to przecież czysty i prawdziwy ROM :)

*) tłoczone, warunek niemodyfikowalnosci po stronie użytkownika końcowego.

--
Marcin

Data: 2019-07-25 21:02:25
Autor: Czarek
Potrzebny Android do 700zł

W dniu 22.07.2019 o 15:01, Trybun pisze:
[...]

To widać. Nie musisz o tym pisać

Opis specyfikacji telefonu jest jednoznaczny
nieudolne tłumaczenie translatorem lub przez nietechnicznego humanistę.

Data: 2019-07-25 21:00:26
Autor: Czarek
Potrzebny Android do 700zł

W dniu 22.07.2019 o 11:05, Trybun pisze:
W dniu 21.07.2019 o 20:43, Czarek pisze:

W dniu 21.07.2019 o 19:41, Trybun pisze:
Jasne że mam, normalnie instaluję programy czy je usuwam.

W pamięci ROM? Weź się już nie ośmieszaj.

Tak, w ROM, i odbijam radę.

Widzę, że ci odbija, nie musisz się tym chwalić

--
Czarek

Data: 2019-07-26 09:00:55
Autor: kk
Potrzebny Android do 700zł
On 2019-07-25 21:00, Czarek wrote:

[...]

Opluj go jeszcze raz ale lepiej

Data: 2019-07-25 20:54:37
Autor: Czarek
Potrzebny Android do 700zł

[...]

Napisz też, że pierdolisz kretyńskie bzdury jak i każdy, który twierdzi tak jak ty.
Nie masz w trakcie standardowego użytkowania dostępu do ROM telefonu i nie instalujesz w nim aplikacji.
A że kiedyś jakiś kretyn nazwał wbudowaną w telefon pamięć na dane i aplikacje (której jest najbliżej do dysku SSD) jako ROM, bo nie miał pojęcia o czym pisze, nie oznacza, że jest o prawidłowe określenie.
Koniec i kropka.

--
Czarek

Data: 2019-07-30 18:45:18
Autor: ALEX MR
Potrzebny Android do 700zł
W dniu 25.07.2019 o 20:54, Czarek pisze:

[...]

Jakiej średnicy są te dyski w telefonie? :-P

jako ROM, bo nie miał pojęcia o czym pisze, nie oznacza, że jest o prawidłowe określenie.

Dokładnie.

--
ALEX MR
"I tak przeminął czas samurajów, nastał czas Cesarskiej Armii"

Data: 2019-07-22 10:19:29
Autor: radekp@konto.pl
Potrzebny Android do 700zł
Wed, 26 Jun 2019 19:48:06 +0200, w <qf0b4o$ren$1@node2.news.atman.pl>, Marek S
<precz@spamowi.com> napisał(-a):

Zresztą nie trzeba bazować na zabytkowych telefonach. Weź jakiś model z 1GB RAM i spróbuj jednocześnie odpalić Yanosika z NaviExpert czy mapami Google. Trochę pojeździsz i ... error.

Ja jeździłem z 512MB Naviexpert + czasami Yanosik. Dawało radę. (NE bez
problemu, ale Y odpalał się długo).

Data: 2019-07-22 11:35:28
Autor: J.F.
Potrzebny Android do 700zł
<precz@spamowi.com> napisał(-a):
[...]

Odgrzeb ten telefon i zobacz jak dzis dziala :-)

Niestety - wymagania rosna, sam pisalem o 768MB, ktore dlugo starczaly, az przestaly ...

P.S. Mam wrazenie, ze od paru wersji w yanosiku cos zepsuli i ciagnie wiecej pradu niz dawniej.
Ladowarka ta sama, kabel ten sam, a telefon ma trudnosci z naladowaniem w czasie pracy Y.

J.

Data: 2019-07-22 12:20:15
Autor: radekp@konto.pl
Potrzebny Android do 700zł

<precz@spamowi.com> napisał(-a):

>Ja jeździłem z 512MB Naviexpert + czasami Yanosik. Dawało radę. (NE >bez
>problemu, ale Y odpalał się długo).

Odgrzeb ten telefon i zobacz jak dzis dziala :-)

To było pół roku temu, więc nie tak dawno.
NE już nie aktualizował się (dla tego andka), więc nie ma szans na pogorszenie
:). Yanosik zresztą też nie.

Data: 2019-07-22 12:20:44
Autor: J.F.
Potrzebny Android do 700zł
Użytkownik  radekp napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:dd3bje549e9aufiehlahlak43i7gue8csd@4ax.com...
> [...]

To było pół roku temu, więc nie tak dawno.
NE już nie aktualizował się (dla tego andka), więc nie ma szans na pogorszenie

No to wkrotce i tak przestana dzialac, aczkolwiek z innych przyczyn :-)

J.

Potrzebny Android do 700zł