Potrzebny dobry elektryk- Warszawa, okolice Ursusa

Data: 2011-07-28 21:39:31
Autor: Rafal
Potrzebny dobry elektryk- Warszawa, okolice Ursusa
Witam,

Znów potrzebuję pomocy :/ tym razem padł (chyba ) alternator (cu¶ waniajet, i
¶wieci sie brak ładowania). Gdzie w okolicy Ursusa znajde sensownego elektryka
od alternatorów? (czyli - dobnrego i uczciwego, cena - ważna ale to sprawa
drugorzędna, grunt by wiedzial co robi w aucie) .
Jak zna kto¶ jaki¶ namiar - polećcie proszę ;)

Data: 2011-07-28 22:10:07
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-07-28, Rafal <rafal_1970WYTNIJTO@op.pl> wrote:

[...]

Ja kiedy¶ robiłem alternator na ¦wierszcza, gdzie¶ w okolicy ul. U¶miech
(znajdziej, widać reklamę). Drogo nie było, od dwóch lat dalej jeĽdzi.
Tylko nie pytaj o szczegóły, bo nie pamiętam :) Chyba wymienił regulator
napięcia i zrobił ogólny remont pt. wymiana łożysk itp. Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-07-28 22:30:02
Autor: Axel

"Rafal" <rafal_1970WYTNIJTO@op.pl> wrote in message news:41f0.00000089.4e31baf3newsgate.onet.pl...
[...]

Warsztat na Harfowej, chyba nr 5. Kilka razy tam bylem i zawsze bardzo fachowo.

--
Axel

Data: 2011-07-29 08:07:44
Autor: Andrzej Ława
W dniu 28.07.2011 21:39, Rafal pisze:
[...]

Może nieco nie na temat, ale opowiem, jak to u mnie było: Corsa B,
zdechł alternator (pewnie szczotki się posypały, ewentualnie regulator,
ale bior±c pod uwagę cykl "pojawiam się i znikam" - chyba jednak
szczotki się kończyły).

Polecany w okolicy elektryk samochodowy powiedział "500zł za regenerację
plus 50zł za wymianę".

Kupiłem nowy alternator polskiej (podobno) produkcji i wymieniłem sam.
Jedno popołudnie (nie mam kanału niestety ;) ) i 310zł.

Data: 2011-08-01 11:47:52
Autor: Dman-666
Potrzebny dobry elektryk- Warszawa, okolice Ursusa
Tak se patrze i patrze jak Rafal nawija makaron na uszy:

Znów potrzebuję pomocy :/ tym razem padł (chyba ) alternator (cuś waniajet, i
świeci sie brak ładowania). Gdzie w okolicy Ursusa znajde sensownego elektryka
od alternatorĂłw? (czyli - dobnrego i uczciwego, cena - waĹĽna ale to sprawa
drugorzędna, grunt by wiedzial co robi w aucie) .
Jak zna ktoś jakiś namiar - polećcie proszę ;)

Dokladnego namiaru nie mam, ale na (kiedys) Regulskiej za Bodycha jest magik, ktory ma non stop samochody do zrobienia - zajmuje sie podobno najciezszymi przypadkami. Moj kolega go poleca. Jak nic nie znajdziesz to moge dopytac czy nadal gdzies tam jest.

--
Dman-666
6A13 z bombom LPG, Stolec

Data: 2011-08-01 22:22:53
Autor: Rafal
W dniu 2011-08-01 11:47, Dman-666 pisze:
[...]

Wiem o kim piszesz ;) tez mi kiedyĹ› reanimowaĹ‚ beznadziejny niby przypadek  - ale to byĹ‚o ponad 10 lat temu. Wydaje mi siÄ™ ĹĽe on juĹĽ nie dziala w branzy :( Ale moze ktos potwierdzi...

Data: 2011-08-05 11:44:48
Autor: Dman-666
> [...]

Wiem o kim piszesz ;) tez mi kiedyĹ› reanimowaĹ‚ beznadziejny niby przypadek  - ale to byĹ‚o ponad 10 lat temu. Wydaje mi siÄ™ ĹĽe on juĹĽ nie dziala w branzy :( Ale moze ktos potwierdzi...

Dla potomnych: P. Dalewski urzeduje teraz na Rumiankowej 26.
Sorry, ze dopiero teraz.

--
Dman-666
6A13 z bombom LPG, Stolec

Data: 2011-08-06 00:03:49
Autor: czak norris
W dniu 2011-08-05 11:44, Dman-666 pisze:
Dla potomnych: P. Dalewski urzeduje teraz na Rumiankowej 26.
Sorry, ze dopiero teraz.

RĂłwnieĹĽ polecem!
Znalazłem na niego namiary @pms dobrych 10 lat temu i od tamtej pory stał się ajatollahem elektryki dla mnie i moich znajomych. Faktycznie bierze się za przypadki beznadziejne, jedyny minus to terminy :(

--
pozdrawiam,
z półobrotu ;)

Potrzebny dobry elektryk- Warszawa, okolice Ursusa