Potrzebny dobry elektryk- Warszawa, okolice Ursusa

Data: 2011-08-01 11:47:52
Autor: Dman-666
Potrzebny dobry elektryk- Warszawa, okolice Ursusa
Tak se patrze i patrze jak Rafal nawija makaron na uszy:

Zn贸w potrzebuj臋 pomocy :/ tym razem pad艂 (chyba ) alternator (cu艣 waniajet, i
艣wieci sie brak 艂adowania). Gdzie w okolicy Ursusa znajde sensownego elektryka
od alternator贸w? (czyli - dobnrego i uczciwego, cena - wa偶na ale to sprawa
drugorz臋dna, grunt by wiedzial co robi w aucie) .
Jak zna kto艣 jaki艣 namiar - pole膰cie prosz臋 ;)

Dokladnego namiaru nie mam, ale na (kiedys) Regulskiej za Bodycha jest magik, ktory ma non stop samochody do zrobienia - zajmuje sie podobno najciezszymi przypadkami. Moj kolega go poleca. Jak nic nie znajdziesz to moge dopytac czy nadal gdzies tam jest.

--
Dman-666
6A13 z bombom LPG, Stolec

Data: 2011-08-01 22:22:53
Autor: Rafal
W dniu 2011-08-01 11:47, Dman-666 pisze:
[...]

Wiem o kim piszesz ;) tez mi kiedy艣 reanimowa艂 beznadziejny niby przypadek  - ale to by艂o ponad 10 lat temu. Wydaje mi si臋 偶e on ju偶 nie dziala w branzy :( Ale moze ktos potwierdzi...

Data: 2011-08-05 11:44:48
Autor: Dman-666
> [...]

Wiem o kim piszesz ;) tez mi kiedy艣 reanimowa艂 beznadziejny niby przypadek  - ale to by艂o ponad 10 lat temu. Wydaje mi si臋 偶e on ju偶 nie dziala w branzy :( Ale moze ktos potwierdzi...

Dla potomnych: P. Dalewski urzeduje teraz na Rumiankowej 26.
Sorry, ze dopiero teraz.

--
Dman-666
6A13 z bombom LPG, Stolec

Data: 2011-08-06 00:03:49
Autor: czak norris
W dniu 2011-08-05 11:44, Dman-666 pisze:
Dla potomnych: P. Dalewski urzeduje teraz na Rumiankowej 26.
Sorry, ze dopiero teraz.

R贸wnie偶 polecem!
Znalaz艂em na niego namiary @pms dobrych 10 lat temu i od tamtej pory sta艂 si臋 ajatollahem elektryki dla mnie i moich znajomych. Faktycznie bierze si臋 za przypadki beznadziejne, jedyny minus to terminy :(

--
pozdrawiam,
z p贸艂obrotu ;)

Potrzebny dobry elektryk- Warszawa, okolice Ursusa