Potrzebny nurek po polonistyce do współpracy nukowej

Data: 2009-09-05 17:56:27
Autor:
Potrzebny nurek po polonistyce do współpracy nukowej
Otrzymałem zapytanie czy znam osobę nurkującą, która mogła by pomagać w pracy
naukowej. Informację od chętnych proszę zostawić na PW na PPN użytkownikowi
"anarchista".

pozdrawiam rc

Data: 2009-09-06 10:36:48
Autor: Mania
[...]

No i masz Smoku slabo, bo chyba tylko ja jestem po polonistyce.

Mania
PS. O ile dobrze pamietam "anarchista" na PPN to wlasnie Ty, ale moze sie myle...

Data: 2009-09-06 12:36:36
Autor:
Mania <mbninWYTNIJTO@onet.pl> napisał(a):
> [...]

Mania
PS. O ile dobrze pamietam "anarchista" na PPN to wlasnie Ty, ale moze sie myle...

Pamiętam, również o podwyższeniu stopnia do dr. Od rana zastanawiam się czy kontaktować was, jak się zdecyduję to znajdziesz
pełną informację na jednym ze swoich adresów e-mailowych, tym pod kryptonimem
40h na handsecie.

pozdrawiam rc

--

Potrzebny nurek po polonistyce do współpracy nukowej