Potrzebny wygodny pojemnik na dysk 3,5"

Data: 2010-08-31 13:36:50
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Potrzebny wygodny pojemnik na dysk 3,5"
Dnia 2010-08-31, o godz. 04:01:58
Lisciasty <lisciasty.pl@googlemail.com> napisał(a):

Witam,

W małej firmie która mieści się w "niespokojnej" okolicy po
zakończeniu pracy wyjmuje się twardy dysk (montowany w kieszeni
umożliwiającej szybkie i łatwe wyjęcie). Czy ma ktoś pomysł w czym
przenosić taki dysk? Niby nie jest to problem, ale jest to robione
codziennie i pewnego dnia coś się może stać. Czy jest może gotowe
rozwiązanie tego typu, ewentualnie czy ktoś majstrował jakąś
samoróbkę? ;)

A nie lepiej ten dysk zostawić w spokoju a zabierać dane na jakimś
dysku USB/eSATA? Np. Revoltec Alu Guard z eSATA - to tylko przykład.
A może zamiast dysku zabierać cały komputer? Czyli jakiś
netbook/nettop/laptop zależnie od tego jak to mam być duże i wydajne.

Zdrówko

Data: 2010-08-31 05:17:23
Autor: Lisciasty
On 31 Sie, 13:36, Maciek "Babcia" Dobosz <bab...@jewish.org.pl> wrote:
A nie lepiej ten dysk zostawić w spokoju a zabierać dane na jakimś
dysku USB/eSATA? Np. Revoltec Alu Guard z eSATA - to tylko przykład.

Strata czasu bo danych jest sporo i są rozsiane. Zusy, srusy,
księgowość, dokumenty bieżące, inne duperele. Kopiowanie tego na
przenośny dysk to przynajmniej 15 minut, wyjęcie dysku to 10s.

A może zamiast dysku zabierać cały komputer? Czyli jakiś
netbook/nettop/laptop zależnie od tego jak to mam być duże i wydajne.

Komputer już jest i nie jest wygodny, ciężki chieftec którego targanie
codzienne nie wchodzi w grę.

Pzdr.
L.

Data: 2010-08-31 13:31:16
Autor: kamil

"Lisciasty" <lisciasty.pl@googlemail.com> wrote in message news:19730e2f-94b2-49be-92b8-c1b4cc2ba456f6g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

Moze i glupio pytam, ale kopie zapasowe tych wszystkich waznych danych z ZUSu i ksiegowosci oczywiscie robia?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-08-31 05:33:36
Autor: Lisciasty
On 31 Sie, 14:31, "kamil" <ka...@spam.com> wrote:
Moze i glupio pytam, ale kopie zapasowe tych wszystkich waznych danych z
ZUSu i ksiegowosci oczywiscie robia?

Jasne że tak. Tutaj chodzi raczej o to żeby ktoś się nie włamał i nie
ukradł danych razem z kompem, bo jak mówię okolica niefajna i są
sygnały że jakaś grupka utrzymuje się z obrabiania biur.

Pzdr.
L.

Data: 2010-08-31 23:32:11
Autor: MC
Użytkownik "Lisciasty" <lisciasty.pl@googlemail.com> napisał w wiadomości news:bf66c15e-e56f-403d-afba-722a538009aah19g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

->
Są dyski przystosowane do przenoszenia i nie warto w tej materii odkrywać ameryki. Zostaw system operacyjny i programy na stałym dysku, a te chronione dane zapisuj na przenośnym. Łączonym przez USB albo zewnętrzną SATĘ, zależnie od potrzeb transferowych. Nie warto kombinować z pudełkiem po piernikach skoro są gotowe i sprawdzone rozwiązania.

Data: 2010-08-31 14:46:14
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Potrzebny wygodny pojemnik na dysk 3,5"
Dnia 2010-08-31, o godz. 05:17:23
> [...]

księgowość, dokumenty bieżące, inne duperele. Kopiowanie tego na
przenośny dysk to przynajmniej 15 minut, wyjęcie dysku to 10s.

eSATA? Zwłaszcza gdy na nim dane są zapisywane na bieżąco i nic nie
kopiujesz przy zamykaniu kompa.

> [...]
> wydajne.

Komputer już jest i nie jest wygodny, ciężki chieftec którego targanie

Ja tam bym go wymienił na coś przenoszalnego zamiast kombinować z
elementem który jest dość mało odporny na awarie gdy niejest stabilnie
zamocowany.

Poza tym przed utrata danych to chroni backup a nie wynoszenie dysku.

Zdrówko

Potrzebny wygodny pojemnik na dysk 3,5"