Potrzebuję się uspokoić....

Data: 2021-04-11 18:46:22
Autor: ToMasz
Potrzebuję się uspokoić....
W dniu 11.04.2021 o 16:59, kk pisze:
Hej,

Jadę se dzisiaj z parku, wyprzedzam rozwerzystę, na skrzyżowaniu zostawiam mu z prawej. A ten ci..l do mnie, że co¶ mu nie pasuje. Zj..em go¶cia jak psa. Ale tak mnie to wk... że ... chyba nie będę spał :-)

zmień temat posta na: Potrzebuję się pochwalić.
napisz jutro czy spałe¶ czy nie. może to kogo¶ zainteresuje

ToMasz

Data: 2021-04-11 18:52:50
Autor: RadoslawF
Potrzebuję się uspokoić....
W dniu 2021-04-11 o 18:46, ToMasz pisze:

[...]

Robi posęepy, nie wspomniał o swoim gównianym prawie samochodzie.

Pozdrawiam

Potrzebuję się uspokoić....