Potrzebuję 15-20cm rurki alu o śr. wewn. pod sztyce 27,2mm

Data: 2016-11-19 00:05:47
Autor: Rowerex
Potrzebuję 15-20cm rurki alu o śr. wewn. pod sztyce 27,2mm
Potrzebuję 15-20cm rurki aluminiowej o śr. wewn. pod sztyce 27,2mm. W zasadzie to kawałek rury podsiodłowej, może być nawet wycięty ze starej połamanej ramy. Gdzie takie coś zdobyć jak najtańszym kosztem?

Mam w swojej okolicy producenta ram aluminiowych i ku mojemu zdziwieniu odpowiedzieli, że takich rurek nie mają...

Próbowałem też, czy czasem sztyce 31,6 nie mają średnicy wewnętrznej ok 28mm, ale kilka już sprawdzałem i niestety nie, trzeba by wnętrze rozwiercać.

Tylko nie piszcie mi o adapterach i redukcjach sztycy, bo raz, że są za krótkie, dwa, że są przecięte wzdłuż.

Pozdr-
-Rowerex

Potrzebuję 15-20cm rurki alu o śr. wewn. pod sztyce 27,2mm