Potrzebuje kupic automat na jakies 2 do 3 miesiecy.... - co polecicie?

Data: 2010-03-18 09:57:23
Autor: Przemek
Potrzebuje kupic automat na jakies 2 do 3 miesiecy.... - co polecicie?
fReLuZ wrote:
No wlasnie noge mam w gipsie a musze troche pojezdzic..no i zamiast
wydawac na taryfy to kupilbym jakis samochod z automatyczna skrzynia i
po 2 lub 3 miesiacach sprzedal.

Budzet do 9000-10000 PLN

Co kupic aby jak najmniej stracic?

A moze jakas wypozyczalnia bedzie korzystniejsza?

Samochod dla 1 gora 2 osob...

Z reguly automat trudniej sprzedac a  przy takim budzecie to raczej jakies starsze auto bedzie
a na takie to jakos specjalnego tlumu klientow nie ma z uwagi na koszta potencjalnej naprawy skrzyni w stosunku do wartosci
auta .Ja szukalbym najtanszego jezdzacego (dokladnie sprawdzic !)  takiego w okolicach 1000-1500zl  (czegos z pierwszej polowy lat 90) wowczas
nawet jak sprzeda sie o 50% taniej niz sie kupilo to kwotowo wielkiej straty nie bedzie.

Potrzebuje kupic automat na jakies 2 do 3 miesiecy.... - co polecicie?