Potrzebuję pomocy w identyfikacji widelca amortyzow anego.

Data: 2010-03-25 11:05:59
Autor: rzymo
Potrzebuję pomocy w identyfikacji widelca amortyzow anego.
Jak w temacie - mam widelec, a nie mogę znaleźć co to może być za
model i jakiego producenta.
Co wiem:
- pod koła 28",
- golenie stalowe, rura sterowa stalowa,
- pivoty są, mocowania pod tarczę brak,
- są mocowania pod błotniki i bagażnik,
- amortyzacja w rurze sterowej: dwie sprężyny po 4.5cm, przedzielone
elementem z tworzywa; jest coś jeszcze, ale jeszcze tam nie dotarłem,
od wczoraj walczę z zapieczonymi śrubami ;),
- waga: 1.53kg.

Dwa zdjęcia (przepraszam za jakość, robione starym telefonem):
- http://img62.imageshack.us/img62/9181/widelec1.jpg ,
- http://img24.imageshack.us/img24/9162/widelec2.jpg .

Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.

Data: 2010-03-25 19:31:25
Autor: geos
rzymo wrote:
[...]

pierwsze co mi przychodzi do głowy to specialized lub cannondale

na przykład:
http://www.specialized.com/pl/pl/bc/SBCBkModel.jsp?sid=10BGRoulux&eid=4356&menuItemId=10706

pozdrawiam,
geos

Data: 2010-03-25 19:54:30
Autor: Frankie
W dniu 10-03-25 19:31, geos pisze:

pierwsze co mi przychodzi do głowy to specialized lub cannondale

na przykład:
http://www.specialized.com/pl/pl/bc/SBCBkModel.jsp?sid=10BGRoulux&eid=4356&menuItemId=10706

Chyba nie chcesz powiedziec, ze to cos przypomina Ci headshocka? :-) Ta amortyzacja wyglada jak gumka naciagnieta na rure sterowa i nic wiecej.

--
pzdr,
frankie.

Data: 2010-03-25 20:24:17
Autor: kml

Użytkownik "Frankie" <"frankie[blablabla]"@post.pl> napisał w wiadomości news:4babb166$1news.home.net.pl...
[...]

Dokładnie tak. Przez ułamek sekundy pomyślałem o Univedze, ale tam rura sterowa była stożkowata więc to nie to. BTW: ugina się ten wideł w ogóle :)?

kml
Last update 14/03/2010 Jesienno-zimowa kurtka rowera Campus Vart.

Data: 2010-03-25 15:27:08
Autor: rzymo
On 25 Mar, 20:24, "kml" <AflyS...@gaOzeFta.lp> wrote:
(...) BTW: ugina się ten wideł w ogóle :)?

Ugina się, jest nawet regulacja.
W końcu sprężyny w jakimś celu są wsadzone ;)

Charakterystyczne poszerzenie rury pod bieżnię sterów jest powyżej tej
gumy.

Data: 2010-03-25 20:43:29
Autor: geos
Frankie wrote:
[...]

nie mam takiego ustrojstwa, ani nie użytkowałem. natomiast właśnie przypomniała mi się podobna konstrukcja jak na zamieszczonym zdjęciu. ponieważ pytający prosił o sugestie to zasugerowałem ten kierunek poszukiwań. ale oczywiście, może to być ślepa uliczka.

pozdrawiam,
geos

Data: 2010-03-25 13:11:49
Autor: Kuba Abuk
On Mar 25, 8:43 pm, geos <g...@nowhere.invalid> wrote:
Frankie wrote:

> [...]

ponieważ pytający prosił o sugestie to zasugerowałem ten kierunek
poszukiwań. ale oczywiście, może to być ślepa uliczka.

Coś takiego montował Mongoose w tytanowej crossówce z początku lat 90-
tych.
Może to RockShox Roubaix?  OIDP miał rurę 1", a  ten na zdjęciach
wygląda na 1+1/8" .
Mutacja beztarczowa lub protoplasta współczesnego RS iRide?
http://www.bikekatalog.pl/2008/?ppg=show&baza=komponenty&pid=3958

Zdravim,
Kuba

Data: 2010-03-25 15:30:40
Autor: rzymo
On 25 Mar, 21:11, Kuba Abuk <j.gruch...@gmail.com> wrote:
Może to RockShox Roubaix?  OIDP miał rurę 1", a  ten na zdjęciach
wygląda na 1+1/8" .

Tak, rura 1 i 1/8".

Mutacja beztarczowa lub protoplasta współczesnego RS iRide?http://www..bikekatalog.pl/2008/?ppg=show&baza=komponenty&pid=3958

Jakieś podobieństwo jest.

Potrzebuję pomocy w identyfikacji widelca amortyzow anego.