Potrzebuję porady !!

Data: 2011-12-24 12:48:01
Autor: MH
Potrzebuję porady !!
Co mam starej kupić pod choinkę , bo czasu mało....

MH

Data: 2011-12-24 13:52:19
Autor: rAzor
Potrzebuję porady !!
Użytkownik -  MH napisał:
Co mam starej kupić pod choinkę , bo czasu mało....

MH

Zrób jej naszyjnik z "łabądków".
Powinno ci starczyć nawet na osiem naszyjników.

Data: 2011-12-24 13:01:04
Autor: MH
Potrzebuję porady !!
rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):
Użytkownik -  MH napisał:
> Co mam starej kupić pod choinkę , bo czasu mało....
>
> MH

Zrób jej naszyjnik z "łabądków".
Powinno ci starczyć nawet na osiem naszyjników.

===============

Nie da rady , łapy mi się trzęsą...

MH

Data: 2011-12-24 14:15:16
Autor: rAzor
Potrzebuję porady !!

Użytkownik -  MH napisał:
[...]

:-)
Może daj jej.. siebie. Chociaż w Wigilię nie chlej.

Data: 2011-12-24 13:24:42
Autor: MH
Potrzebuję porady !!
Użytkownik -  MH napisał:

> ===============
>
> Nie da rady , łapy mi się trzęsą...
>
> MH

:-)
Może daj jej.. siebie. Chociaż w Wigilię nie chlej.

===============

Ocipiałżeś czy co ??  Właśnie dzisiaj spokojnie można pojechać po bandzie !!

MH

Data: 2011-12-24 14:30:50
Autor: raff
Potrzebuję porady !!

Użytkownik -  MH napisał:
[...]

Musialby sie umyc.

R.

Data: 2011-12-24 13:56:53
Autor: MH
Potrzebuję porady !!
wrote:

>:-)
>Może daj jej.. siebie. Chociaż w Wigilię nie chlej.

Musialby sie umyc.

R.

==============

Brudasy myć się muszą. Zagrzej sę wodę , bo się przeziębisz :)

MH

Data: 2011-12-25 05:00:39
Autor: stevep
Potrzebuję porady !!

=============>
Brudasy myć się muszą. Zagrzej sę wodę , bo się przeziębisz :)

MH

Eeee, przecież myjesz się tylko raz do roku na Wielkanoc.

--
stevep

Data: 2011-12-24 19:34:07
Autor: Przemysław W
Potrzebuję porady !!

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał

Może daj jej.. siebie. Chociaż w Wigilię nie chlej.

He,he, he, kundel, ty za to , że dałeś siebie dostałeś pozwolenie na wypisywanie bredni?

Przemek

--

"Po raz pierwszy w demokratycznej Polsce były premier - a mieliśmy ich 14 po
1989 r. - stanął przed sądem w karnym procesie. To precedensowe zdarzenie

Data: 2011-12-24 19:55:28
Autor: Grzegorz Z.
Potrzebuję porady !!
Przemysław W napisał:

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał

Może daj jej.. siebie. Chociaż w Wigilię nie chlej.

He,he, he, kundel, ty za to , że dałeś siebie dostałeś pozwolenie na wypisywanie bredni?

Oddał cały gelt i jeszcze "chwilówkę" musiał na siebie wziąć tydzień temu
"na prezenty" - to one na pocieszenie pozwoliły mu dzisiaj korzystać z
komputera dwie godziny dłużej. --
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-25 04:59:10
Autor: stevep
Potrzebuję porady !!

==============>>
Nie da rady , łapy mi się trzęsą...

MH

:-)
Może daj jej.. siebie. Chociaż w Wigilię nie chlej.

Ty też ślubowałeś trzeźwość Du...., o pardon azor?

--
stevep

Data: 2011-12-24 14:23:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Potrzebuję porady !!

Użytkownik -  MH napisał:
> [...]
>
> MH

Zrób jej naszyjnik z "łabądków".
Powinno ci starczyć nawet na osiem naszyjników.

Jebnij setę lub dwie...

Data: 2011-12-24 14:40:57
Autor: raff
Potrzebuję porady !!

Użytkownik -  MH napisał:
> [...]
>
> MH

Zrób jej naszyjnik z "łabądków".
Powinno ci starczyć nawet na osiem naszyjników.

Nie, no ma byc inaczej niz zwykle...

R.

Data: 2011-12-24 13:54:34
Autor: raff
Potrzebuję porady !!
On Sat, 24 Dec 2011 12:48:01 +0000 (UTC), " MH"
<logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

Co mam starej kupić pod choinkę , bo czasu mało....

MH

skarpetki.

R.

Data: 2011-12-24 13:56:50
Autor: rAzor
Potrzebuję porady !!
Użytkownik - raff napisał:
[...]

Skarpetki? Dla żony tego górala spod Radomia? Predzej onucki - niech tylko ładnie potnie prześcieradło.

Data: 2011-12-24 14:24:37
Autor: Bogdan Idzikowski
Potrzebuję porady !!

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał w wiadomości news:jd4i6g$4lm$6inews.gazeta.pl...
Użytkownik - raff napisał:
[...]

Ale z ciebie przypał. Do każdego się przy...asz. Nawet w wigilię!

Data: 2011-12-24 14:58:45
Autor: rAzor
Potrzebuję porady !!

Użytkownik - raff napisał:
[...]

Pomyliłeś mnie z Pietrzykowskim, ślepawy głupciu.

Data: 2011-12-24 15:25:50
Autor: rAzor
Potrzebuję porady !!

Użytkownik - raff napisał:
[...]

Idzikowski, nie wiem jak u ciebie ze znajomością tajników czytnika - ale jakiego byś nie uzywał, jest opcja "filtrowania wiadomosci". Wrzuć mnie do sitka i nie łaź za mną, nie wymyślaj na siłę bzdetów, tylko z tego tytułu, żeś lewak, a ja raczej z prawo-tradycjonalista i obowiązkiem twoim jak każdego lewusa jest mi nasrać na buty, unikając meritum szerokim łukiem.
Jak nie rozumiesz, to idź do swojego przyjaciela i kompana po "linii" Pietrzykowskiego - on ci to rzeczowo wytłumaczy. :-D

Data: 2011-12-24 15:28:12
Autor: raff
Potrzebuję porady !!
On Sat, 24 Dec 2011 15:25:50 +0100, rAzor <komuchy@na.kolyme.ru>
wrote:

[...]

Pietrzykowski mial dzisiaj duzo pracy. Musial kazdy post obsikac z
osobna.

Teraz spi.  Za duzo jak na starszego czlowieka.
R.

Data: 2011-12-24 16:01:42
Autor: rAzor
Potrzebuję porady !!
wrote:

[...]

..
R.

Trzeba przyznać, że dał z siebie wszystko. Widać, w GWnie dzisiaj mają dzień wytężonej pracy na odcinku obrzydzania katolickiego święta.
Chociaż Kawecki dzisiaj słabo, słabiutko. Ciekawe - z lenistwa, czy ze strachu, asekuracji i na wszelki wypadek.

Data: 2011-12-24 16:23:05
Autor: raff
Potrzebuję porady !!

[...]

Dostal chanukową premię. Wiec chleje.

I dzieli sie goloneczką.

R.

Data: 2011-12-25 05:04:08
Autor: stevep
Fwd: Re: Potrzebuję porady !!

-- -- Treść oryginalnej wiadomości z grupy dyskusyjnej -- --
Od: raff <patagonia13@gazeta.pl>
Grupa dyskusyjna: pl.soc.polityka
Temat: Re: Potrzebuję porady !!
Data: Sat, 24 Dec 2011 15:28:12 +0100
Odnośnik: news://<b9obf7lplja1uhtmc8vbrb45rdbf45fvh0@4ax.com>

wrote:

[...]

Przy kompie przed świętami królują podobne tobie oszołomy Ku...., o pardon  jak w wypadku azora jeszcze raff do wtorku. Saluto Kurwikowski.

--
stevep

Data: 2011-12-24 17:57:15
Autor: Bogdan Idzikowski
Potrzebuję porady !!

Użytkownik - raff napisał:
[...]

Mam też dla ciebie radę.
Wsadź se w d.... swoje rady.

Data: 2011-12-24 14:49:34
Autor: Dirko
Potrzebuję porady !!
Użytkownik " MH" <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jd4hm1$4lo$1inews.gazeta.pl...

Co mam starej kupić pod choinkę , bo czasu mało....
MH

    Szanel namber fajf. :-)

Data: 2011-12-24 14:01:47
Autor: MH
Potrzebuję porady !!
Dirko <jacki.dirko@wp.pl> napisał(a):
Użytkownik " MH" <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jd4hm1$4lo$1inews.gazeta.pl...

> Co mam starej kupić pod choinkę , bo czasu mało....
> MH

    Szanel namber fajf. :-)

==============

Jak jeszcze jeden taki dostanie , to otwieramy hurtownię !!

MH

Data: 2011-12-24 15:03:41
Autor: rAzor
Potrzebuję porady !!
Użytkownik -  MH napisał:
[...]

Hurtownię opakowań szklanych rzecz jasna.
Z tak wytrawnym aromatem, to "Szanel" nie przetrzymałby pierwszego poranka. :-)

Data: 2011-12-24 14:10:47
Autor: MH
Potrzebuję porady !!
Użytkownik -  MH napisał:

> [...]

Hurtownię opakowań szklanych rzecz jasna.
Z tak wytrawnym aromatem, to "Szanel" nie przetrzymałby pierwszego poranka. :-)

Czyżbyś kupował szanela w plastiku??  Na stacji benzynowej?? Aha , za punkty
go dostałeś :))

MH

Data: 2011-12-24 15:28:40
Autor: rAzor
Potrzebuję porady !!
Użytkownik -  MH napisał:

[...]

Ale ciężka mózgownica, ojojoj - nieistotne w czym kupuję, istotne, że go nie wypijam ukradkiem, "kedymiesuszy".  he he he

Data: 2011-12-24 14:51:07
Autor: MH
Potrzebuję porady !!
Użytkownik -  MH napisał:

> [...]

Ale ciężka mózgownica, ojojoj - nieistotne w czym kupuję, istotne, że go nie wypijam ukradkiem, "kedymiesuszy".  he he he

=================

Jak widać znasz się na rzeczy..  Masz doświadczenie !!

MH

Data: 2011-12-24 15:58:15
Autor: rAzor
Potrzebuję porady !!

Użytkownik -  MH napisał:

[...]

Czasami czytam twoje posty, to się tego i owego dowiem.

Data: 2011-12-24 15:24:01
Autor: Dirko
Potrzebuję porady !!
Użytkownik " MH" <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jd4m0b$gq8$1inews.gazeta.pl...
[...]

    No to pozostały tylko brylanty. :-)

Data: 2011-12-24 15:25:03
Autor: raff
Potrzebuję porady !!
On Sat, 24 Dec 2011 15:24:01 +0100, "Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> wrote:

U?ytkownik " MH" <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisa? w wiadomoÂści news:jd4m0b$gq8$1inews.gazeta.pl...
Dirko <jacki.dirko@wp.pl> napisa?(a):
U?ytkownik " MH" <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa? w wiadomoÂści
Co mam starej kupi? pod choink? , bo czasu ma?o....
MH
    Szanel namber fajf. :-)
==============
Jak jeszcze jeden taki dostanie , to otwieramy hurtowni? !!
MH

   No to pozosta?y tylko brylanty. :-)

Ewentualnie mozecie zostac dostawca stluczki szklanej dla Huty Krosno.

R.

Data: 2011-12-24 14:59:33
Autor: rAzor
Potrzebuję porady !!
Użytkownik - Dirko napisał:
Użytkownik " MH"<logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl>  napisał w wiadomości

Co mam starej kupić pod choinkę , bo czasu mało....
MH

     Szanel namber fajf. :-)

Predzej "odiekałon nomier czietyrje".

Data: 2011-12-24 14:06:46
Autor: MH
Potrzebuję porady !!
Użytkownik - Dirko napisał:
> Użytkownik " MH"<logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl>  napisał w wiadomości

>      Szanel namber fajf. :-)

Predzej "odiekałon nomier czietyrje".

================

Whyskey-Yankee-Papa-India-Echo-Romeo-Delta-Alpha-Lima-Alpha-Juliet

MH

P.S. Merry xmas.. i s nowym godom..

Data: 2011-12-24 15:26:53
Autor: rAzor
Potrzebuję porady !!

http://www.youtube.com/watch?v=kaAa2yHbqsU  :-)

Data: 2011-12-24 15:08:55
Autor: raff
Potrzebuję porady !!
On Sat, 24 Dec 2011 14:49:34 +0100, "Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> wrote:

U?ytkownik " MH" <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa? w wiadomoÂści news:jd4hm1$4lo$1inews.gazeta.pl...

Co mam starej kupi? pod choink? , bo czasu ma?o....
MH

   Szanel namber fajf. :-)

"Brutal". Dla małżonki jak znalazł.

R.

Data: 2011-12-24 15:29:22
Autor: rAzor
Potrzebujďż˝ porady !!
Użytkownik - raff napisał:
[...]

Dla MH znam lepsze - "Lizol". :-D

Data: 2011-12-24 15:46:43
Autor: raff
Potrzebuj? porady !!
On Sat, 24 Dec 2011 15:29:22 +0100, rAzor <komuchy@na.kolyme.ru>
wrote:

Użytkownik - raff napisał:
[...]

Nie. Nie. Lizol, to zeby milosne gniazdko przygotowac :)

R.

Data: 2011-12-24 16:05:45
Autor: MH
Potrzebuj? porady !!
rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):
UĹźytkownik - raff napisaĹ&#65533;:

> "Brutal". Dla maĹ&#65533;Ĺźonki jak znalazĹ&#65533;.
>
> R.

Dla MH znam lepsze - "Lizol". :-D

==================

Dla kundla proponuję KRETA :)

MH

Data: 2011-12-24 08:16:59
Autor: Marek
Potrzebuj? porady !!
On Dec 24, 5:05 pm, " MH" <logiz...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
rAzor <komu...@na.kolyme.ru> napisał(a):

> UĹźytkownik - raff napisaĹ&#65533;:

> Dla MH znam lepsze - "Lizol". :-D

=================>
Dla kundla proponuję KRETA :)

MH

Doustnie ?

Data: 2011-12-24 22:36:45
Autor: raff
Potrzebuj? porady !!
On Sat, 24 Dec 2011 22:32:21 +0100, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

[...]

Dla Porna AKA atevagina Kreta dopochwowo raz !

R.

Data: 2011-12-24 22:41:16
Autor: Lorn
Potrzebuj? porady !!
W dniu 2011-12-24 22:36, raff pisze:

Doustnie ?

Dopochwowo? :>

Dla Porna AKA atevagina Kreta dopochwowo raz !

Tylko raz? W kuchni trzeba co najmniej trzy razy kretem sypnąć. :>

Data: 2011-12-24 23:11:05
Autor: rAzor
Potrzebuj? porady !!
Użytkownik - Lorn napisał:
[...]

Muszisz mieć straszny syf w domciu.

Data: 2011-12-25 00:16:08
Autor: Lorn
Potrzebuj? porady !!
W dniu 2011-12-24 23:11, rAzor pisze:
Użytkownik - Lorn napisał:
[...]

Krecika puszcze trzy razy w kuchennym odpływie i będzie git :>

Data: 2011-12-24 23:11:28
Autor: raff
Potrzebuj? porady !!
On Sat, 24 Dec 2011 22:41:16 +0100, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

[...]

Mnie to zwisa, czy bedziesz to robil w kuchni czy na stole.

I czy raz, czy wiecej, tylko wloz go sobie gleboko :)

R.

Data: 2011-12-25 00:15:01
Autor: Lorn
Potrzebuj? porady !!
W dniu 2011-12-24 23:11, raff pisze:
[...]

Mnie to zwisa

Niech zwisa :>

Data: 2011-12-24 17:23:37
Autor: pluton
Potrzebuję porady !!
Co mam starej kupić pod choinkę , bo czasu mało....

Migomat ?

Nullification

Data: 2011-12-24 22:26:57
Autor: Lorn
Potrzebuję porady !!
W dniu 2011-12-24 13:48,  MH pisze:
Co mam starej kupić pod choinkę , bo czasu mało....

Napij się z małżonką... Było kupić Sheridan`a, a dla siebie gorzałeczkę. :>

Data: 2011-12-24 23:06:20
Autor: rAzor
Potrzebuję porady !!
Użytkownik -  MH napisał:
Co mam starej kupić pod choinkę , bo czasu mało....

MH

Kup jej takie coś:
http://tinyurl.com/c9lmgox albo może coś szwajcarskiego:
http://www.enasco.com/product/C14672N - ręczna robota, precyzja - wiadomo, Szwajcaria - tylko tam robią takie cacuszka.
Zobaczysz, że nie będzie się na ciebie boczyć.

Data: 2011-12-24 23:12:18
Autor: raff
Potrzebuję porady !!
On Sat, 24 Dec 2011 23:06:20 +0100, rAzor <komuchy@na.kolyme.ru>
wrote:

Użytkownik -  MH napisał:
[...]

Moze nawet sie odezwie ludzkim glosem o polnocy :)

R.

Data: 2011-12-25 04:57:47
Autor: stevep
Potrzebuję porady !!
Dnia 24-12-2011 o 13:48:01  MH <logiznam@wytnij.gazeta.pl> napisał(a):

Co mam starej kupić pod choinkę , bo czasu mało....

MH

Niech cię bóg strzeże od kupienia na prezent solidnego wałka do ciasta.

--
stevep

Data: 2011-12-25 23:34:20
Autor: Polok_Prawdziwy
Potrzebuję porady !!
 MH wrote:

Co mam starej kupić pod choinkę , bo czasu mało....

ŁOMARYNOMATKOJEGONIGDYNIEMOLESTNINTO...!!!!

- psepacyłem twoje zapytonie i kajindzi jus łodpedź dołem

Ale mogem jesceroz ci podpedziedź - takto beblołem:

Marynie nagwiozdkem labado..., lambada..., labelado...

SZIMEKACEWAWELCKIE...!!!

- LABADORA kupiłem...!!!

Jusmisiem francuskomiłość zmarynom doresty znudziła, aponosik takie labadory naśmierć zalizać i zamamlać potrafiom...!

Aniechtam Maryna jesce cosik zzycio mo...

Potrzebuję porady !!