Potrzebuję porady !!

Data: 2011-12-24 13:52:19
Autor: rAzor
Potrzebuję porady !!
Użytkownik -  MH napisał:
Co mam starej kupić pod choinkę , bo czasu mało....

MH

Zrób jej naszyjnik z "łabądków".
Powinno ci starczyć nawet na osiem naszyjników.

Data: 2011-12-24 13:01:04
Autor: MH
Potrzebuję porady !!
rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):
Użytkownik -  MH napisał:
> Co mam starej kupić pod choinkę , bo czasu mało....
>
> MH

Zrób jej naszyjnik z "łabądków".
Powinno ci starczyć nawet na osiem naszyjników.

===============

Nie da rady , łapy mi się trzęsą...

MH

Data: 2011-12-24 14:15:16
Autor: rAzor
Potrzebuję porady !!

Użytkownik -  MH napisał:
[...]

:-)
Może daj jej.. siebie. Chociaż w Wigilię nie chlej.

Data: 2011-12-24 13:24:42
Autor: MH
Potrzebuję porady !!
Użytkownik -  MH napisał:

> ===============
>
> Nie da rady , łapy mi się trzęsą...
>
> MH

:-)
Może daj jej.. siebie. Chociaż w Wigilię nie chlej.

===============

Ocipiałżeś czy co ??  Właśnie dzisiaj spokojnie można pojechać po bandzie !!

MH

Data: 2011-12-24 14:30:50
Autor: raff
Potrzebuję porady !!

Użytkownik -  MH napisał:
[...]

Musialby sie umyc.

R.

Data: 2011-12-24 13:56:53
Autor: MH
Potrzebuję porady !!
wrote:

>:-)
>Może daj jej.. siebie. Chociaż w Wigilię nie chlej.

Musialby sie umyc.

R.

==============

Brudasy myć się muszą. Zagrzej sę wodę , bo się przeziębisz :)

MH

Data: 2011-12-25 05:00:39
Autor: stevep
Potrzebuję porady !!

=============>
Brudasy myć się muszą. Zagrzej sę wodę , bo się przeziębisz :)

MH

Eeee, przecież myjesz się tylko raz do roku na Wielkanoc.

--
stevep

Data: 2011-12-24 19:34:07
Autor: Przemysław W
Potrzebuję porady !!

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał

Może daj jej.. siebie. Chociaż w Wigilię nie chlej.

He,he, he, kundel, ty za to , że dałeś siebie dostałeś pozwolenie na wypisywanie bredni?

Przemek

--

"Po raz pierwszy w demokratycznej Polsce były premier - a mieliśmy ich 14 po
1989 r. - stanął przed sądem w karnym procesie. To precedensowe zdarzenie

Data: 2011-12-24 19:55:28
Autor: Grzegorz Z.
Potrzebuję porady !!
Przemysław W napisał:

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał

Może daj jej.. siebie. Chociaż w Wigilię nie chlej.

He,he, he, kundel, ty za to , że dałeś siebie dostałeś pozwolenie na wypisywanie bredni?

Oddał cały gelt i jeszcze "chwilówkę" musiał na siebie wziąć tydzień temu
"na prezenty" - to one na pocieszenie pozwoliły mu dzisiaj korzystać z
komputera dwie godziny dłużej. --
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-25 04:59:10
Autor: stevep
Potrzebuję porady !!

==============>>
Nie da rady , łapy mi się trzęsą...

MH

:-)
Może daj jej.. siebie. Chociaż w Wigilię nie chlej.

Ty też ślubowałeś trzeźwość Du...., o pardon azor?

--
stevep

Data: 2011-12-24 14:23:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Potrzebuję porady !!

Użytkownik -  MH napisał:
> [...]
>
> MH

Zrób jej naszyjnik z "łabądków".
Powinno ci starczyć nawet na osiem naszyjników.

Jebnij setę lub dwie...

Data: 2011-12-24 14:40:57
Autor: raff
Potrzebuję porady !!

Użytkownik -  MH napisał:
> [...]
>
> MH

Zrób jej naszyjnik z "łabądków".
Powinno ci starczyć nawet na osiem naszyjników.

Nie, no ma byc inaczej niz zwykle...

R.

Potrzebuję porady !!