Potrzebuję rady specjalisty :)

Data: 2017-01-28 18:16:42
Autor: radomianin
Potrzebuję rady specjalisty :)
Witam.
Zdecydowałem że od tego sezonu zaczynam przygodę z motocyklem. :)
Biorę pod uwagę dwie opcje zakupu. Jest to Yamaha MT 07 lub Suzuki gsx650f.
Trasy jakie będę latał to głowie miasto i trasy do 100km (szkoła), i raz na jakiś czas trasa Olsztyn-Radom(300km), przy dobrym lecie nie wykluczam częstszych podróży :) :)

Więc zastanawiam się czy brać coś zabudowanego, czy dam radę na MT07 na takiej trasie. Zaznaczam że to będzie mój pierwszy Motocykl i bardziej kręci mnie yamaha :)

Jeżeli jesteście w stanie coś doradzić to będę bardzo wdzięczny.   --

Data: 2017-01-28 21:52:30
Autor: Grzegorz Rogala
Potrzebuj? rady specjalisty :)
W dniu 2017-01-28 o 19:16, radomianin pisze:
[cut]
Więc zastanawiam się czy brać coś zabudowanego, czy dam radę na MT07 na
takiej trasie. Zaznaczam że to będzie mój pierwszy Motocykl i bardziej
kręci mnie yamaha :)
Szanse na zgruzowanie sprzetów masz miedzy 80% a 90% w pierwszym sezonie. Ergo kup taki na jakiego remont Cie stac.
Chociaż jak dobrze jebniesz to już nie Ty będziesz sie martwic.
Nakedy ucza troche wiecej pokory bo na nich "wieje", jak jestes miekka faja to bedzie Ci to przeszkadzac, jak nie to odkryjesz w tym radoche.

--
Pozdr!
Rogal

Data: 2017-01-29 22:59:00
Autor: Budyń
Potrzebujďż˝ rady specjalisty :)
W dniu sobota, 28 stycznia 2017 21:52:28 UTC+1 użytkownik Grzegorz Rogala napisał:
> [...]
Szanse na zgruzowanie sprzetów masz miedzy 80% a 90% w pierwszym sezonie. Ergo kup taki na jakiego remont Cie stac.

no i motur musi byc z ABS-em

b.

Data: 2017-01-30 05:31:07
Autor: grzegorz.rogala
Potrzebujďż˝ rady specjalisty :)
W dniu poniedziałek, 30 stycznia 2017 07:59:01 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
W dniu sobota, 28 stycznia 2017 21:52:28 UTC+1 użytkownik Grzegorz Rogala no i motur musi byc z ABS-em
Nie chce Cie martwic ale kazdy dzisiaj nowy motocykl z pudełka ma ABS...
niestety :(

--
Pozdr!
Rogal

Data: 2017-01-30 10:35:33
Autor: Budyń
W dniu poniedziałek, 30 stycznia 2017 14:31:08 UTC+1 użytkownik grzegor...@gmail.com napisał:
> [...]
Nie chce Cie martwic ale kazdy dzisiaj nowy motocykl z pudełka ma ABS..

po pierwsze wcale sie tym nie martwie, bo to #dobrazmiana, a po drugie raczej nie jest mowa o motocyklu nowym
no!

b.

Data: 2017-09-03 09:34:39
Autor: Marcin N
W dniu 2017-01-28 o 21:52, Grzegorz Rogala pisze:
Szanse na zgruzowanie sprzetów masz miedzy 80% a 90% w pierwszym sezonie.

Skąd taka statystyka?

--
MN

Potrzebuję rady specjalisty :)